chapter 12

314 12 0
                                    

Έβαλα ένα φούτερ φούξια και ένα κολητό τζιν μαύρο.Έβαλα επίσης λίγο make-up, σκιά απαλή και eye-liner.Χωρίς να το καταλάβω πήγε 6.Έβαλα το πρώτο κραγιόν που βρήκα, ένα απαλό ροζ, και έφυγα.

''Zayn πρέπει να φύγω.''Λέω στο αγόρι μου καθώς κατεβαίνω τα σκαλιά.

''Που θα πας;''Με ρωτάει.

Τον κοίταξα χωρίς να του πώ τίποτα.Τι να του πω; Ότι θα πάω να συναντήσω τον Harry;

''Τα λέμε κορίτσι μου.''Μου είπε χαμογελόντας, αλλά κατάλαβα ότι είναι ένα ψέυτικο χαμόγελο.

Αυτό που μου αρέσει στον Zayn είναι ότι δεν με πιέζει.Αν και εγώ στην θέση του θα ήθελα να ξέρω...είμαι σίγουρη ότι θέλει να ξέρει τα πάντα αλλά..δεν ξέρω..δεν θέλει να με πιέζει.

''Γειά σου Zayn.''Του είπε καθώς κατευθύνομαι προς την πόρτα.Έσπρωξα το πόμολο προς τα κάτω και άνοιξα την πόρτα,κατέβηκα τα μικρά σκαλιά που υπάρχουν έξω από το σπίτι και άρχισα να

περπατάω γρήγορα για να μην αργήσω.Το πάρκο είναι  μακριά οπότε έπρεπε να κάνω μεγάλα βήματα.

''Tι θες;''Με ρώτησε ο Harry όταν έφτασα στο πάρκο.

Πραγματικά ήθελα να τον σπάσω στο ξύλο αλλά από την άλλη ήθελα να τον φιλήσω.Γιατί ήθελα να συναντηθούμε;Τι θα του πώ; Τι θα κάνω; Και γιατί μου μιλάει τόσο απότομα;..νόμιζα ότι...με αγαπάει;...όχι δεν με αγαπάει..φυσικά όχι,τι λέω; Δεν του μίλησα και αυτός έκανε κάτι που δεν περίμενα.Με έφερε κοντά του απότομα με τα χέρια του, έβαλε τα χέρια του στον λαιμό μου και ακούμπησε αργά τα χείλη του στα δικά μου.Η γλώσσα του ακούμπησε την δική μου.Ήταν ζεστή...χωρίς να το σκεφτώ σήκωσα το ένα χέρι μου και το έχωσα μέσα στα μαλλιά του.

 ''Diana;''Άκουσα μιά φωνή.

Νομίζω είναι ο αδελφός μου.....Γαμώτο τι θα του πω;Γιατί πάλι;Το ίδιο έγινε με τον Zayn.

 ''Εσύ δεν είσαι με τον Zayn;Δεν μένετε μαζί;Που τον βρήκες αυτόν τώρα;Τον Zayn δεν τον σκέφτεσαι;''Μου φώναξε καθώς ερχόταν προς το μέρος μου.

Ο Harry έφυγε.Βεβαια σιγά μην καθόταν εκεί.Με φιλάει και μετά με παρατάει.Ο Zayn δεν έφυγε..έκατσε εκεί....άκουσε ότι έλεγα με τον αδελφό μου και με πήγε στο σπίτι.

 ''Ο Harry ξέρει ότι είμαι με τον Ζayn.''Του απάντησα χαμηλόφωνα.

 ''Και πρέπει να τον κοροιδεύεις;''Με ρωτάει.

Δεν του απάντησα. Τι να του πω;Δεν ήξερα..τι να κάνω..και ο Zayn; Βασικά εγώ ήθελα μόνο να μιλήσουμε...αλλά θα μπορούσα να τον σταματήσω.

''Ήταν που θα προσέχεις.''

 ''Δεν ξέρω έχω μπερδευτεί.''

Δάκρισα.Ο Liam με πήρε αγκαλιά.Κάτι που δεν περίμενα να γίνει.Έχωσα το κεφάλι μου στο στήθος του και έκλεισα τα μάτια μου.

 ''Eγώ στη θέση σου θα παράταγα και τους δύο και θα έβρισκα πάποιον άλλον.''Μου είπε με την χαλαρή φωνή του καθώς με απομάκρυνε από πάνω του.

''Δεν έχεις έρθει ποτέ στη θέση μου για να ξέρεις.''Του απάντησα με σοβαρή φωνή.

 ''Πάμε σπίτι.''Μου είπε αγνοώντας αυτό που του είπα.

Όταν φτάσαμε στο σπίτι του αδελφού μου, ανέβηκα στο δωμάτιό μου και πήρα τον Zayn.

''Zayn, θα αργήσω λίγο.Είμαι στον Liam, μην ανησυχείς.''Του είπα στο τηλέφωνο.

''Εντάξει κορίτσι μου.Θα σε περιμένω.Σ'αγαπάω.''Μου είπε με την απαλή του φωνή που με σκοτώνει.

''Κι εγώ.''Του είπα και χαμογέλασα.

Ο Liam ξαφνικά μπήκε στο δωμάτιο.Κατάλαβα ότι ήθελε να μου μιλήσει για αυτό μου είπε να πάμε σπίτι.

(ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!! ΨΙΦΗΣΤΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ IMAGINE ΜΟΥ ΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.....ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΣΑΣ! ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ..SORRY.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!!!!!! :) )

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now