(ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ CHAPTERS ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ! :) ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ.ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ DIANA ΑΠΛΟς ΕΓΩ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ.ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ! )
Όταν φτάσαμε κατέβηκα από το αμάξι και πήγαμε στο κτίριο όπου γινόταν το πάρτυ. Άνοιξα την πόρτα και έμεινα με ανοιχτό το στόμα.
Σε όλο το δωμάτιο, που μάλλον είναι το καθηστικό, υπήρχαν παιδιά της ηλικίας μου και μεγαλύτερα που χόρευαν στον ρυθμότης μουσικής.Άλλοι έπιναν, άλλοι κάπνιζαν, άλλοι φιλιόντουσαν....και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο κάναν.
Ο Niall με έσπρωξε απαλά στον όμο για να ξεκολήσω και να προχορήσω μέσα. Αυτό και έκανα. Πήγα στην κουζίνα, η οποία ήταν γεμάτη με κοσμο όπου έπερναν ποτήρια και πείναν.
Ένα χέρι που μου πρόσφερε ένα κόκκινο, πλαστικό ποτίρι εμφανίστικε ξαφνικά μπροστά μου.Σήκοσα το κεφάλι μου για να δω ποιος είναι αυτός που μου προσφέρει το ποτίρι.
''Κat;''
Δεν το πιστέυω ότι αυτή είναι εδώ.Αυτό σημαίνει ότι είναι και ο Harry εδώ.Δεν άλλαξε σχολείο; Τι γίνεται εδώ; Θα μου εξηγήσει κανείς;
''Δεν πείνω.''Την ενημέρωσα.
''Είναι μόνο νερό.''Μου είπε με ένα χαμόγελο.
Αφού είναι νερό, αποφάσισα να το πάρω από το χέρι της και να το πιώ.Έφηγα από την κουζίνα και κατευθήνθηκα προς μία γωνία όπου αγόρια και κορίτσια καθόντουσαν κάτω, οκλαδόν, σε ένα κύκλο.Από ότι κατάλαβα κάτι παίζαν.Ποιός ξέρει μπορεί να παίζουν ''χαλασμένο τηλέφονο''.Μου φάνικαν κανονικά παιδιά οπότε αποφάσισα να διασκεδάσω μαζί τους.Παρατήρισα ότι στον κύκλο καθόταν και η Danielle.Την σκούντιξα στον όμο και αυτή εκπλάγηκε που με έιδε εδώ.Αυτό το κατάλαβα από την έκφρασή της.Ένα χαμόγελο εμφανίστικε στο πρόσωπό της καθώς σηκονόταν από το πάτομα για να μου μιλήσει!
''Daiana, δεν σε περίμενα εδώ!''
''Ναι, ούτε εγώ.''
Γέλασε και με έπιασε από το χέρι τραβόντας με κάτω να καθήσω με τα άλλα παιδιά.
Της άκανα την χάρη και έκαστα κάτω, προσεχτηκά να μην φανεί το εσώρουχό μου.Γιατί να μηνπαίξω μαζί τους έτσι κι αλλιώς..δεν κάνουν κάτι κακό.
''Τι παίζετε;''Την ρώτησα.
''Μπουκάλα.''Με ενημέρωσε και εγώ σηκόθηκα κετευθήαν όρθια.
Δε παίζω τέτοια εγώ.Τελικά δεν είναι ούτε αυτά τα παιδιά στον κύκλο σα εμένα. Κανένας εδω μέσα δεν έιναι σαν εμένα.
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥