Merhaba meleklerim,
Yine geldik bir hikayenin daha sonuna. Beklediğimden uzun zaman alsa da ortaya çıkan hikaye sonrası içim oldukça rahat. Umarım sizlerde benim yazarken keyif aldığım gibi keyif almışsınızdır. Oldukça uzun ve şok geçirmeli bir final bölümü okuyacağınızı önceden belirteyim ki ona göre sessiz sakin bir anda bölünmeden dikkatle okuyun.🤣🤣🤣 Kısaca finale yakışır bir son okuma olsun. 🙈🥰
Şimdi geçen sefer olduğu gibi yine finalde de beni gerek yorumları gerek beğenileri ile yalnız bırakmayan sizleri etiketliyorum canlarım. 💕
@Kedifm37 @gulsenaakakca @zehracaltay4141 @AysunKlc1710 @romantikprenses8 @ignore9 @emelhocaoglu @16gunel16 @sermetb @GlahTamc @BlentHulya @habbekara @AydnBelkzYlmaz @elifcan4735e @floodenn @reyyan51reyyan @remByk392 @su1267 @NAzmiyeErkan4 @berceste__07 @mcbybrtlu
Hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum arkadaşlar, iyi ki varsınız. Yorum ve beğenileriniz olmasaydı böyle güzel olur muydu bilmem. Sözü uzatmadan sizleri final bölümü ile baş başa bırakıyor iyi okumalar diliyorum...😍😎
Not: Bildirimlerdeki arkadaşları geriye gidebildiğim kadar alıp etiketledim. Arada çok fazla yorum beğeni olduğu için geride kalan arada atladığım olabilir. Bu nedenle eğer sizde beğeni yorumlarda bulunduysanız ve sizi eklememişsem lütfen eklemem için bana yazın.
Hepinize sevgiler...💕💕💕
***
Tenimde gezinen serinliği düşlüyor muydum yoksa yaşıyor muydum? Gözlerim hala kapalıyken bunun bir rüya olup olmadığını anlamlandırmaya çalışıyordum. Büyük iri eller ağır ağır bacaklarımdan yukarıya doğru tırmanıyordu. Sanki bedenime ilk kez dokunuyormuş misali içim hafifçe titrerken o özenle ilerlemeye devam ediyordu. Karnıma tam boşluğu hissettiğim o noktaya gediğinde ise göbek çevremin etrafında parmakları devreye girerek yavaşça daireler çizdi. Düş olmadığından artık emindim. Dişlerimin arasından sızan ufak bir inilti onu da tetiklemiş olacak ki ateşler içinde kalmama neden olan serin dudakları şimdi tenimde geziniyordu.
Değil kesinlikle rüya değil bu an gerçek tıpkı küvette olan gibi. Hepsi gerçek. Demek keşfini yeterli bulmamış ki sabahın bu kör saatinde sil baştan yeniden başlamıştı.
Gözlerim yarı aralık onun yukarıya dirayetle gelmekte olduğunu gördüm. Buğulu bakışlarımın ardında ela gözlerim yeşil gözleri ile buluştu. Yemyeşil o taze yaprağı andıran yeşiller her bir yanını ele geçirmişti gözbebeği neredeyse yok denecek kadar küçülmüştü. Ona kendimi kaptırıp kaptırmamak arasında debelenirken en can alıcı yere dudaklarıma kapanmıştı serinliği. Düşünceleri ona teslim olmamı haykırırken idareyi gayet güzel elinde tuttuğunu belirtiyordum. İltifatlarımın arasında daha bir haz duyuyordu bunu hissediyordum.
Beni kolayca kucaklayıp tam kucağına aldığı esnada tek düşündüğüm yaşadığım andı. Öyle kaptırmıştım ki onun ne ara hızlandığını benim ne ara karşılık verdiğimi algılayamamıştım. Aslında bunu da istemiyordum sadece kaybolmak istiyordum tam o anda. Yaşamak istiyordum tam bu anda. Varlığımı hissetmek istiyordum ve bedenimdeki titreme kanıtlıyordu. Şu anda....
Hem de hepsini...
Bedenimizin zelzeleleri sona erip kolları usulca beni saten çarşafa yatırdığında içim ürpertiyle titredi.
"İpek" dedi nefes nefese. Soluk alışı o kadar kısaydı ki duyup duymadığımdan neyi vurguladığından emin olamadım. Soğuk nefesiyle yeniden tenimi gezerken dudakları duraksadı ve yineledi "ipek eanqa üzerinde yattığın tenin kadar hassas bir ipek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesir III "Tamamlandı"
FantasyGece ve Akay liderliklerini yaptıkları meleklerle Arel'i arıyorlardı. Haftalardır onları görmüyordum ve bu yokluğun sonunda elime sevinebileceğim bir şeylerin geçmesi için dua ediyordum. Arel'i eskisi gibi sağ salim aramızda görmek istiyordum. Ama y...