Bölüm 7 - Kibirli

462 45 17
                                    

Ve geldi iyi okumalar diliyorum. 

Sevgiler...

***

"Bunu neden yapmak istiyorsun ki?" dedi Gece.

"Sence yüzleşmek istemesi yanlış mı?" dedi Elisa.

"Hayır ama bu çok gereksiz kendini boş yere üzecek ve kim bilir sinirini bozmak için neler söyleyecek?"

"Lal'in üzülecek olması mı endişelendiriyor seni yoksa Elvin'in söyleyeceği şeyler mi?"dedi Işıl. hislerime tercüman olmuştu kesinlikle.

"Bu söylediğin şey çok saçma elbette Elvin'in onun canını sıkan şeyler söyleyecek olması beni rahatsız ediyor yani onu önemsiyorum" dedi Gece sinirle dişlerinin arasından konuşarak.

Işıl tam ona karşılık vereceği anda onu durdurdum. "Canımı yaksa da yakmasa da bunu yapmak zorundayım. Hem Elvin ile hem de Özgür ile yüzleşmeliyim. Bunu hem kendim hem de bildikleri başka neler var diye yapmalıyım. En azından işimize yarayacak şeyler bilip bilmediklerinden emin olmalıyım."

Talay bize yolu gösterirken bu kadar yolu yürümediğimiz için sevinmiştim. Dışarı çıkıp saray görünümlü binadan uzaklaşması ise beni şaşırtmıştı. Onların burada mahzen gibi karanlık bir yerde tutulduğunu düşünmüştüm. Ancak şu anda onu takip ederken bu düşüncelerimin tamamen yanlış olduğuydu.

Anladığım bir başka şey ise bu yerin kuşbakışı mükemmel bir görünüme sahip olmasıydı. Dünyadan uzakta olması ve güçlü büyülerle korunması kesinlikle bu kadar önlemi hak ediyor dedirtiyordu. Koca melek heykelleri nehir mavisinin bir tonundan göğün diğer bir tonuna doğru yükseliyor buranın ihtişamına kesinlikle değer katıyordu. Gözlerimi üzerlerinden alamıyor daha da yaklaşarak bu muhteşem yapıları yakından incelemek istiyordum.

Talay'ın yönünü batıya doğru çevirmesiyle bütün hevesim kursağımda kalmıştı. Ardımda kalan heykellere daha sonra bakma ümidiyle melekleri takip etmiştim. Gözlerden uzak daha karanlık bir alana doğru geldiğimizde suçluların tutulduğu yere geldiğimizi anlamıştım. Fakat görünürde bir bina yoktu koca dağ kümelerinden başka görünen hiçbir şey yoktu ve dağın önünde dikilen birkaç melek. Demek tutuldukları yer bir bina olmaktan çok uzaktı.

Yavaşlayıp giriş için içeri doğru yönelen Talay meleklere bir şeyler söyledi ve benimle birlikte birinin daha girebileceğini söylediler. Yanıma hangisini alacağımdan emin değildim. Gece'nin yanımda olması Elvin'i delirtir ve konuşturur muydu yoksa ters etki yapar susmasına mı sebep olurdu? Akay fazla korkutucu olabilirdi. Peki kızlar onlardan biri gelse nasıl olurdu? Fazla korumacı olup ortalığı karıştırabilirlerdi. Kıray evet o daha iyi bir seçenek olurdu. Diğerlerine göre sakin konulara daha ılımlı yaklaşacak bir güç meleğiydi. Seçimim ondan yana olacaktı.

"Kıray" dedim beni takip etmesini işaret ederek. Tabi Gece'nin onu seçeceğime dair olan inancını yerle bir etmiş olmanın hüznünü görmezden gelmeye çalışarak. Diğerlerinde de seçilmediği için ufak bir hayal kırıklığı hissetmiştim ancak bunun tam anlamıyla üzüntüye dönüşmesini Gece'den başkası sağlayamazdı. Yoksa Işıl'ın dediği gibi duymamı istemediği benden gizlediği bir şeyler mi vardı? Bana söylediği yalanlar artık ona olan güvenimi her zaman sorgulamama neden oluyordu. İçimdeki titreşimler tüm hücrelerime bunun aksini söylese de zihnim beni her zaman uyarıyordu ya da içimdeki karanlık. 'Dikkatli ol' diyordu.

Bir mağaranın içerisinde zifiri karanlığa doğru ilerliyordum. Neyse ki sahip olduğum melek gözlerim bu karanlıktaki herşeyi net olarak görmemi sağlıyordu. Tabi ilerideki ışık huzmelerinin de görüntümü daha da netleştirdiğini kabul etmeliydim.

Tesir III "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin