🐺 3. 🐺

2.2K 75 19
                                    

És igazam is lett. Amint a látókörükbe értünk mindenki ránk nézett, és elkezdték kérdezgetni, hogy "hol voltak ilyen sokáig?" , "valami baj van?" és a többi.

– Nyugalom, Seo-val mindent megbeszéltünk. - nézett rám, majd elmosolyodott. – És most befelé a tornaterembe, még van hátra az órából fél óra. Tehát kérlek titeket álljatok libasorba, és akit meghallja a nevét az kilép a sorból.

– Tanár úr ez miért olyan fontos? - tette fel a kezét az egyik srác.

– Hogy tudjam ki-kicsoda.

Mikor ezzel megvoltunk, kimentunk a pályára ahol futottunk kettő kört, majd jött a nyújtás. Éreztem magamon Mr. Bang tekintetét, majd mikor ránéztem elvigyorodott, utána én is. Visszagondolva a nemrég történtekre.. igazán boldog voltam. Végre megtettem, megmertem tenni az első lépést. Lehet, ha nem teszem meg, ez nem történik meg. Ő nem hiszem, hogy megmerte volna tenni.

– Mindjárt jövök. - szóltam barátnőmnek.

– Oké.

Mielőtt bementem volna az épületbe, ránéztem Mr. Bangre, jelezve felé, hogy beszélni szeretnék vele. Ő vette a jelet, ezért mielőtt utánam jött volna gyorsan körbenézett, hátha nem-e nézi őt valaki, mert akkor fogja látni, ahogy bejön velem, és azt egyikőnk sem akarta.

– Mindenki kint van? - kérdeztem.

– Mindenki, kivéve minket.

Ekkor azonnal ajkaira tapadtam és elkezdtem vadul csókolni azt. Nem tudtam vele betelni.
Ő a derekamnál fogva tolt a falhoz, hogy még véletlenül se meneküljek el, bár nem is akartam. Tetszett ez a helyzet.

– Figyeljen, én..

– Shhh. Ha egyedül vagyunk nyugodtan tegezhetsz. És a rendes nevemen is hívhatsz, ha szeretnéd.

– Rendben, de.. hogy hívnak? Neragudj, teljesen kiment a fejemből. - temettem arcom a tenyereimbe, amin ő csak elnevette magát.

– Chan. Vagy Chris. Amelyik neked jobban tetszik.

– Chris??

– Christopher.

– Ó, már értem. Hát.. szerintem mindkettőt használni fogom. - mondtam, majd megcsókoltam.

– Jólvan, de erről nem szólhatsz senkinek sem. Még a barátnődnek sem. - mondta komoly hangon.

– Oké, nem fogok.

Igazából el szerettem volna neki mondani, de nem akartam, hogy Chan megharagudjon rám, viszont másrészt azért nem szólhattam neki, mert ezzel csak magunk alatt vágnánk a fát. Ha az igazgató rájönne erre a viszonyunkra kirúgná Chan-t, anyáék pedig más suliba vinnének, vagy magántanárhoz, és szégyelnének, mert a lányuk egy titkos viszont ápolt a tesitanárával, aki mellesleg kurva jól néz ki. De majd elmondom nekik. Egy nap. Nem tudom. Majd, ha kijárom a sulit. Úgyis már csak ez az egy évem van a középiskolában. Onnantól meg már nem tehetnek semmit. Plusz, idén leszek 18, ami már nagykorút jelent, szóval megint csak mindegy lesz kit szeretek, de inkább várok ezzel suli végéig. Bár lehet ráfognak jönni, nem tudom. Azért remélem nem.

Ahogy vége lett az órának mindneki visszament átöltözni. Én már akkor átöltöztem, mikor beszéltem Channel. Nem volt kedvem visszamenni oda. Channel szerettem volna lenni.

Mikor készek voltunk Chan kinyitotta nekünk az ajtót, én pedig visszasiettem az öltözőbe, mert otthagytam a tornacipőmet. Chan bejött és hátulról megölelt, én pedig összerezzentem.

Az új tanár | bang chan ff. ✔Where stories live. Discover now