🐺 1. 🐺

2.4K 112 13
                                    

- Úristen láttad hogy nézett ki? Jézusom aaa kurva helyes - mondta Jihyun az. Be nem állt a szája, folyton arról az új tanárról beszélt és áradozott. Látni lehetett, hogy odáig van érte, ami érthető. Tényleg jól néz ki, és komolyan zavarba jöttem attól, amikor elkezdett engem nézni megállás nélkül. Khm.. igen, mondhatni farkasszemeztem vele, és amikor már el kellett nezném a szemem sarkából láttam, hogy egy kicsit, nem feltünően mosolyog, én pedig éreztem, hogy zavarbajövök, amitől olyan lett a fejem mint egy paradicsom, szóval muszáj voltam eltakarni az arcomat. - Seo? Seo? SEOOOO!!!! Itt vagy?? Beszélek hozzád te meg bámulsz a semmibe.

- Mi? Jaj igen, itt vagyok, csak elkalandoztak a gondolataim. - mondtam, mert tényleg nem figyeltem arra, amit mond.

- Az új tanáron agyaltál mi?

- Haha, nagyon vicces. - mondtam elfolytott mosollyal.

- Jajmár, necsináld. Láttam ahogy egymást néztétek, és szerintem nem csak én vettem észre, de nyugiii. Nem baj, ha pont egy tanár lenne a barátod.

- Mi van? Barátom? Jihyun azért ott nem tartunk.

- Még. - mondta, mire én csak megforgattam a szemeimet.

A többi órán sem tudtam figyelni arra amit a tanárok mondanak, folyon az új tanárral voltam elfoglalva, és nem tudom miért, de ha arra gondoltam holnap már ő fog minket tanítani csak izgatott leszek, pedig nem jött be. Vagyis de, viszont ő a tanárom. Nem jöhetnék vele össze. Seo elég, miért gondolkozol ilyeneken? Gyorsan elhesegettem a gondolataimat és próbáltam figyelni az órán. Hát nem sikerült, helyette inkáb telefonoztam.

Kicsengettek. Hála az égnek. Végre mehetek haza. Gyorsan összepakoltam, és miután kimentem az osztályból, a folyosón megvártam barátnőmet, mivel a mosdóban volt.
Hirtelen, amikor felnéztem a telefonomból Őt pillantottam meg, ahogy bekanyarodik a folyosón, tekintete megint megállapodik rajtam, elmosolyogja magát, majd ránéz a többi diáklányra, akik sikítoznak, nevetgélnek és egyhelyben ugrálnak mert jaj rájuk nézett egy tanár. Oké nem hétköznapi tanár, de na.. én nem olvadok el tőle, vagyis de, de nem mutatom ki.
Miután elhaladt mellettem hirtelen visszafordult majd hozzám igyekezett, nekem pedig a torkomban dobogott a szívem.

- Titeket foglak holnaptól tanítani, ugye?

Jézusom most válaszolnom kéne neki? De hülye vagy Seo, csak mond azt, hogy igen.

- Hát.. jah, aha. - nevettem el magam zavaromban, amin ő csak elmosolyodott.

- Akkor rendicsek. - mondta, és mielőtt ott hagyott volna rámkacsintott egy fél oldalas mosollyal az arcán. Hmm ezt most vehetem flörtölésnek?? Mert ha igen, akkor oké.
Gondolataimból barátnőm rántott ki.

- Tiszta vörös vagy. Minden oké?

- Hát.. nem. Menjünk inkább.

- Az új tanár az oka? Beszélt veled? Rád nézett? Mit csinált? - kérdezte miután kiértünk az épületből.

- Hát elöször is igen, beszélt velem, azt kérdezte, hogy holnaptól minket-e fog tanítani, mondtam neki, hogy...oké, sokkos állapotba voltam, ért azt mondtam neki jah, meg aha. Nem tehetek róla. - fogtam a fejem. - Aztán mondta, hogy rendben, és mielőtt elment kacsintott egyet egy fél oldalas mosollyal a száján.

- Na jó, úrinten!!! Hallod!!! Seo. Mi van, ha bejössz neki? - kérdezte Jihyun, mire én elnevettem magam.

- Jaj nem hiszem, hogy ezért viselkedne velem így. Biztos valami más oka van.

- Na és akkor mi?

- Nem tudom.

Az a helyzet, hogy tényleg nem tudtam. Még soha nem fordult elő velem ilyen. Soha nem szemeztem senkivel, soha nem is volt még barátom, soha nem mondta nekem még azt senki, hogy lehet bejönnék valakinek. Fogalmam nincs ilyenkor mit kellene tennem. Anyuéknak nem mondhatom el, hogy van egy tanár akivel ma elkezdtem szemezni és amikor meglátom azonnal gyorsabban kezd el verni a szívem blablabla.

- Szerintem meg igen. Majd meglátod az órán hogyan fog hozzád viszonyulni. Ha már nem lesz veled olyan, mint ma, akkor oké. De ha mégis, akkor ott tuti, hogy valami van. Vagy lehet észrevette, hogy te is sportolsz, mert hát na. Csak nézz magadra. Az ilyet hamar kiszúrják.

- Jó oké, majd meglátom mit hoz a holnap.

Miután elköszöntünk egymástól hazaindultam.

Hazamenet bedugtam a fülembe a fülhallgatót, elindítottam a zenét és gondolkodni kezdtem. Ez a mai nap nagyon érdekes és izgalmakkal teli volt. Nem gondoltam volna, hogy ezzel kezdem mindjárt az első napom, hogy szemezni fogok a tanárral, de kitudja.. lehet a holnap is ilyen nap lesz? Majd meglátjuk.

Otthon kipakoltam, csináltam magamnak kaját. Mivel anyáék csak ötkor jönnek haza, azaz négy órát leszek itthon egyedül, gyorsan összerakodok, elmosogatok, hogy anyának hulla fáradtan ne kelljen még ezeket is megcsinálni.
Miután kész lettem mindennel felmentem a szobámba, olvastam egy kicsit. Nem sikerült. Akkor megpróbáltam tv-t nézni. Nem sikerült.

- Bassza meg!!! Miért? Miért kellett új tanárnak jönni az iskolába? - kiáltottam el magam. Rohadt dühös voltam amiért nem tudtam kiverni őt a fejemből. Bármit csináltam, az a pillanat volt előttem, amikor rámkacsint melőtt félmosolyra húzta volna ajkait. Amúgy.. ajkai. Úristen. Most, hogy közel volt hozzám sikerült őt jobban szemügyrevennem és kibaszott helyes. Azok a barna szemek, a telt ajkai, a tökéletes sima arcbőr... odáig voltam érte. Kíváncsi vagyok a holnapi napra, ha tényleg ugyanígy fog velem viselkedni, mint ma, akkor lehet tényleg igaza van Jihyun-nak, és tuti van ott valami más is amiért így viselkedik, és csak velem. Hmm.. Kitudja, lehet a végén tanár-diák kapcsolat alakul ki belőle?

Az új tanár | bang chan ff. ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant