🐺 15. 🐺

937 37 14
                                    

– Mi? - néztem rá a srácra, de nem láttam az arcát.

– Mondom máskor az utat figyeld és ne a telefonodat, mert aztán ez lesz a vége.

– Bocsánat, nem akartam. - mondtam vékony hangon. – Már megyek is. Tényleg neharagudj.

Azonnal felkeltem és már mentem volna, de a srác visszarántott.

– Semmi baj. Amúgy meg mit keresel kint ilyen későn? Nem otthon kellene lenned?

– De, otthon csak.. - néztem le a földre, mert éreztem a könnyeimet a szemem sarkában. – Csak a barátomat kerestem. Meg is találtam, viszont ő részeg és..

– Megütött?

– Dehogy. Veszekedtünk. Semmi komoly, nyugi. Viszont most mennem kell, mert éppen barátnőmet hívtam volna mikor..

– Oh, persze értem. Rendben. - engedett el. – Egyébként mi a neved?

– Min Seo és neked?

– Lee Felix. - mondta, majd bólintottam és ott hagytam őt.

Az úton felhívtam barátnőmet, aki rekedtes hangon beleszólt a telefonba.

– Seo tudod te hány óra van?

– Neharagudj, de elmehetek?

– Ilyenkor? Egyáltalán hol vagy?

– Most éppen az utcátokban. Kérlek. Mindent el fogok mesélni, de most haza nem mehetek. - tört ki belőlem a zokogás.

Jihyun már tudta nagy baj van, ezért mikor oda értem a házukhoz kijött és beengedett. A szobájában elmeséltem neki mindent ami történt.

– ...és ezért jöttem hozzád, mert haza nem mehetek. Nagyon sajnálom tényleg. Nem így terveztem, csak Chan..

– Semmi baj. Nem történt semmi. Chan pedig az alkohol miatt lett ilyen. Majd megbeszélitek, viszont most aludjunk, mert nemsoká kelnünk kell.

***

Reggel nagyon fáradtak voltunk. Jihyun azért, mert nem aludta ki magát, én azért mert szinte egész éjjel nem aludtam semmit sem. A szemeim alatt megjelentek a nagy karikák, és a sok sírástól pirosak is voltak a szemeim.
Mikor elkészültünk elkezdett csörögni a telefonom, azt hittem Chan, de mikor ránéztem a telefonom kijelzőjére rájöttem, hogy egyáltalán nem ő az.

– Hol a francban vagy? Mégis mikor mentél te el itthonról? Ugye tudod, hogy ha ma hazajössz apádtól nagyon fogsz kapni!

– Igen, tudom.

– Seo hol vagy?

– Jihyunnál. Ide jöttem este, mert valakivel muszáj voltam beszélni. Neharagudj, hogy nem szóltam róla.

– Ne nézzél hülyének. Chanhez mentél ugye?

– Nem. - mondtam, majd átadtam barátnőmnek a telefont, hogy bebizonyítsam nem Channél vagyok. – Látod? Mondtam.

– Akkor is mérgesek vagyunk rád Seo!
Mégegyszer ilyet ne csinálj kérlek.

– Rendben anya nem fogok. - mondtam.

A suliba beérve vártunk az osztályban, hogy becsengessenek, és mehessünk órára, de miután becsengettek Chan nem jelent meg. Vártunk pár percet, hátha csak késik, de húsz perc után sem jött.

Az új tanár | bang chan ff. ✔Where stories live. Discover now