Este nem tudtam aludni. Csak forgolódtam össze-vissza. Folyton ő, és a holnapi órám járt a fejemben. Vajon ott is így fog kinézni? Vagy valami laza cucc lesz rajta? Remélem kint lesznek a vállai. Ó istenem, kérlek!!
Reggel eszméletlen fáradt voltam. Fogalmam nincs mikor mentem aludni, de amikor belenéztem a tükörbe, egy kócos, kialvatlan lány nézett vissza rám. Gyorsan kisminkeltem magam, most a szokásosnál jobban. Púder, tus, műszempilla, és bordó ruzst vittem fel ajkaimra, és egy kevés pirosító, hajamat kifésültem, majd kivasaltam. Végül felöltöztem. Mivel még kint meleg volt, ezért egy fekete rövid farmer nadrágra esett a választásom, és egy szűk pántos felsőre, ami hát hogy is mondjam.. nagyon kiemeli a karcsú derekamat. És pont ez volt a lényeg. Kíváncsi vagyok, ma hogy fog velem viselkedni.
Amikor már tényleg elkészültem lementem anyáékhoz, akik már az asztalnál ültek és reggeliztek. Apa a reggeli újságot olvasta, anya pedig a kávéját szürcsölgette.
- Jó reggelt. - mondtam vidáman.
- Tyűha, kislányom te meg mégis hova mész? - kérdezte apa mikor rám nézett.
- Hát suliba.
- És van valami érdekes abban az iskolában, amiért ennyire kicsípted magad?
- Apaaa!!! Nem, nincs. - hazudtam. - De mennem kell. Jihyun már biztos vár.
- Jólvan, menj csak. És tudod, szépen viselkedj, ne keveredj bele semmibe...
- Igen apa, értem. Na sziasztok! - köszöntem el tőlük.
Úgy ahogy mondtam, barátnőm már várt rám, és meglepetten nézett rám.
- Mi van?
- Se-semmi. Jól nézel ki.
- Köszi. - mosolyogtam.
- De nem azért öltöztél és festetted ki magad ennyire, hogy azt várd én mondjam neked azt, hogy jól nézel ki. Ugye?
Erre nem mondtam semmit. Helyette csak aprót bólintottam, majd a földet kezdtem el nézni, mintha valami érdekes lett volna rajta.
A sulihoz érve mindenki rám nézett, nem tudom miért, hiszen mindig ilyen ruhákban járok suliba, igaz a sminkem most más, de a ruhám nem. Nem baj, nem igazán foglalkoztam vele, én csak egyetlen egy ember reakciójára vagyok kíváncsi, az pedig.. pedig pont azé, aki velünk szemben jött a folyosón, és!!! és!!! fekete újjatlan pólót viselt. Na így tényleg úgy nézett ki, mint egy tesitanár.
- Jó reggelt. - köszöntünk egyszerre barátnőmmel.
- Sziasztok. Azta! De csinos ma valaki. - nézett rám közben elmosolyodott. - Így szeretnél majd tornázni is? - kérdezte majd felvonta szemöldökét.
- Nem, hoztam tesicuccot.
- Nagyszerű. - mondta és alaposan végigmért. - Tornázol?
- Igen, minden héten legalább kétszer, vagyis.. mikor milyen kedvem van. - vontam meg a vállam.
ESTÁS LEYENDO
Az új tanár | bang chan ff. ✔
FanficEgy új iskolai év, és egy új tesitanár, akiért minden diáklány oda lesz az iskolában, még Min Seo is, aki először nem meri magának bevallani, de ahogy észrevette az első találkozásukor a tanár sem néz rá másképp. Vajon mi lesz ennek az érdekes iskol...