Agaclarin golgesi , gunesin tenini oksayip,sari daginik saclarini ve benim kokusunu icime cekme istegimi bastiramadigim sakallarina vurmasina engel olamiyordu.Caliliklar ve yer yer genis yaprakli agaclar buyuk golgeler olustursa da gunes sanki Damian'in tenine dokunmayi seviyormus gibiydi.Ona dokunmak isteyen sadece gunes degildi.Sanki yillardir benimleymis ve ona dokunmam cok normal bir seymis gibi hatta daha cok bir ihtiyacmis gibi hissediyorum.Sanki cigerlerime cektigim hava kadar,susuzlugumu gidermek icin kana kana ictigim soguk bir su kadar ona da ihtiyacim varmis gibi.Sanki o olmasaydi benim varolma sebebim olmazmis gibi.Kokusunu icime cekmek sanki bir denizin icinde saatlerce nefessiz kalip bir anda su yuzeyine cikmak gibi..
Ihtiyac,arzu,zorunluluk,tutku...Ismini henuz koyamasam da ask olmadigina eminim.Yillarca aski dinledim herkesten.Bu ask degildi.Bir insana 2 gunde asik olamazdiniz.Hatta onu sevemezsiniz bile.Hem ben ilk goruste aska da inanmazdim.Bir insana asik olabilmek icin tanimak gerektigini dusunurdum.Oyleyse bu baska bir sey olmali.Cok daha farkli cok daha ozel belki...Adini henuz koyamasam da ona yakin olmayi boylesine istememin gecerli bir sebebi olmali.
Kendime engel olamiyordum.Ona dokunmak,onu koklamak,onu opmek istiyordum ve bu arzu icimi yakip kavuruyordu.Onu bilincli olarak izlemesem de gozlerim hep onu ariyordu.Ve ben daha nerede oldugunu dusunemeden nerde oldugunu goruyordum.Bu bir cesit baglilik sanirim.Nerde oldugunu hissediyorum cunku.Daha once boyle bir sey yasamadim bu yuzden benim icin ozelsin diye icimden gecirdim.Onu izledigimi fark etmis olucak ki bir anligina gozleri gozlerime degdi.Ve o gokyuzu kadar guzel gozlerini kenetledi gozlerime.Onu gizlice izliyormusum gibi hissettigim icin yanaklarimin kizardigini hissettim.Neyse ki bunu goremeyecek kadar uzaktaydi.Derin bir nefes aldim ve lacivert gozlerini uzerimden cekmesini bekledim.O bana bakarken onu izleyemiyordum ki...Haksizlikti bu!
O beni izlemeye karar vermis olucak ki sirtini agacin govdesine yasladi ve bir elini dudaklarina goturdu ardindan cenesindeki sakallarini sivazladi.Bu adam bir kadinin aklini basindan almak icin yaratilmis olmali.Saclarinin sanki ruzgarla dans edermis gibi onun ritmine ayak uydururarak alninda suzuluyordu.Sakallarina goturdugu eliyle saclarini zapt etmeye calisti.Saclari da onun gibi umursamazdi.En sonunda onlarla ugrasmayi birakti. Ne kadar zamandir beni izledigini bilmiyorum ama Ailbert gelerek beni bu durumdan kurtardi.Cadirlardan birini isaret ederek bir seyler anlatti.Ama can sıkıci bir is oldugunu Damian'in guzel yuzunu burusturmasindan anladim.Bana son kez bakip arkadasinin yaninda yurumeye basladi.
O gittikten sonra ben de onlari izlemeye basladim.Damian ve geri kalan 5 asker cadirlari tekrar kurmak icin hep birlikte hareket ediyorlardi.Her ne kadar yardim etmek istesem de Damian israrla dinlenmem gerektigini soyleyip beni yanindan uzaklastirdi.Sanki bana sinirli gibiydi.Tum gun bir kabahat isleyip islemedigimi dusundum ve islemedigime emin olduktan sonra bu tavrinin gelip gecici olduguna karar verdim.Zaten Damian birazcik degesizdi.Kimi zaman cok guluyor kimi zaman yuzunu asip oturuyordu.Yazik.Ona gulmek bu kadar yakisirken nasil olur da bunu gormezden gelebilirdi.
Ona yardim teklif etmeme ragmen beni reddetmesini biraz da bu soguk tavirlarina bagladim.Belki de ayak altinda dolanmami istemiyordu oyle ya da boyle suanda tek basima bu agacin altinda hayallerimde onu yasiyorum.
Acaba o da benim hissettigim gibi derin duygular mi hissediyor ? Yoksa sadece onun icin gelip gecici bir heyecan miyim ? Onun hayatinda kalici olmam zaten soz konusu degil.Beni bir baska erkege teslim etmek zorunda kalicak.Kimse Kral Robert Bruce'a karsi gelemezdi.O Ingiliz Krali Edward'i sadece bir grup yoldasiyla tahtindan etmisti.Ardından Edward'ın kardeşi Henry tahta geçmiş ve İngiltere'yi harap halinden kurtarmıştı.Ona bagliligini bir kadin yuzunden bozamazdi.Sadece o degil hicbir askeri bozamazdi.Bu biraz kalbimi kirdi.Onun da benim hissettiklerimi hissetmesini ne kadar istedigimi farkina vardigimda sasirdim.Ama bu dusunceyi de kafamdan hizla uzaklastirdim.Bana deger vermeyecekti.Aksine su kisacik mesafede beni yanina cekebildigi kadar cekip kendisine baglayip sonra bir baska adama teslim edicekti.Baska bir aciklamasi olamazdi.Hem zaten boyle olmasaydi bana bu kadar soguk davranmazdi.Oyle uzaktan izlemek yerine yanima gelirdi.Burda tek basima yalnizliktan ve can sıkıntısından kivranmazdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYUCU
Historical FictionO...Gelmiş geçmiş en büyük savaşçı. Bir kadının aklını başından alabilecek delici mavi gözlere ve güneşle öpülmüş altın sarısı saçlara sahip yakışıklı bir şövalye. O..Aşkı tanımayan,sevgisiz büyümüş bir asker. Damian Leathan.. Bu bir İskoç şövalyeni...