Henüz kışın gelmesine 2 aydan fazla vardı.Havanın bu kadar soğuk olması iklime bağlanamazdı.Sanki gökyüzü bile olacaklardan haberdar gibiydi.Belki de bu yüzden şimşek bulutları Gleann'in topraklarında toplanmıştı.Olacaklardan haberdar olan bir tek bulutlar değildi.Gleann de haberdardı.Her şeyi kendisi planlamıştı.Hem de en ince ayrıntısına kadar...Yıllardır beklediği intikam şansını nihayet elde etmişti.Bu şansı mümkün olduğunca iyi değerlendirecek ve bir ömrü düşman olarak geçirdiği Damian'dan intikamını alacaktı.Eğer her şey onun istediği gibi yolunda giderse çok geçmeden Damian bu topraklardan sürgün edilecekti.Bu ona az bile gelirdi.Çünkü Gleann'in daha büyük planları vardı.Kral Robert'ın topraklarına göz koymuştu.Eğer o ölürse topraklarda hak iddia edebilirdi.Çünkü Robert'ın varisi yoktu.Ve ülke karışıklık içerisine düşmeye meyilliydi.Çünkü bu topraklar yıllarca İngilizlerin sömürüsü altında kalmışlardı taa ki Robert gelip tüm iskoç beylerini aynı çatı altında toplayıp onları baş kaldırmaya ikna edene kadar.Robert ölür ölmez tüm birlikler dağılacaktı.Şu anda bir arada olmalarının tek sebebi İngilizlerin yoğun baskısından kurtulmak için buna mecbur olmalarıydı.Ayrıca Robert'a saygı duyuyorları.Güçlü Kral herkesin saygısını kazanmış ve ülkesini İngilizlerin elinden kurtarmıştı.İşte bu sebeple kimse ona karşı gelmiyor ve bir başka klanla savaşa girmiyordu.Ülkede 20 yıldan daha fazla süredir barış hakimdi.Herkes bundan memnundu tabi ki Gleann ve ona benzer hainler dışında.
Kral tarafından başkente çağrılmasının üstünden 2 gün geçmişti.Ülkenin her yerinde Breanna'yı arıyorlardı.Ama bulunmayacağını bilen tek kişi Gleann'di.İşte bu yüzden aramaya herkesle birlikte katılması gerekiyordu.Bu cidden can sıkıcıydı.Neyse ki bir kaç gün sonra Breanna'ya benzeyen kızın cesedinin bulunacaktı.Olaylar iyice alevlenmeden ve planlarını tam olarak yerine oturtmadan adım atmayacaktı.Çünkü hataya yer yoktu.Her şey düzenli ve tam vaktinde gerçekleşmek zorundaydı.Aksi takdirde tüm ülke ellerinin arasından kayıp gidecekti.
Güvendiği tüm adamlarına tek bir görev vermişti.Kızıl saçlı bir kız bulmak.Herkes bunun peşindeydi çünkü herkes genç adamın gözüne girmek için yarışıyordu.Kimse sebebini bilmiyordu ama yine de tüm merakına rağmen ellerindeki tüm imkanlarla kızıl saçlı bir kız arıyorlardı.Bu görevi verdiği 5 adamı vardı.Hepsine güveniyordu ama yine de neden kızıl saçlı bir kız aradığını bilen tek kişi vardı.Herkese anlatamazdı.Çünkü hala hepsine canını tehlikeye atacak kadar güvenmiyordu.İçlerinden birinin para karşılığında bir başkasına söylemesi Gleann'in ölmesin neden olabilirdi.
Şuana kadar kızıl saçlı sadece iki kız bulabildiler.Bir tanesi çok kiloluydu diğeri ise çok kısa olduğuğundan geri yollandı.Gelen her kızları kendi gözleriyle görmüştü.Tek bir hataya ya da ihmale yer yoktu. Breanna'nın ölen kız olmadığı anlaşılmaması için bunlarla kendisi ilgilendi.
Gerçekten ona benzeyen bir kız bulması gerekecekti.Bunların hepsi çok yorucuydu.Zaman geçtikçe her şey daha zor bir hale gelmişti.Oysa Breanna'yla evleneceğini öğrendiği ilk andan beri onun yerine geçebilecek olan kızı aramıştı.Tabi ki kimsenin bundan haberi yoktu.Çünkü herkes onu görev için ülke dışında olduğunu sanıyordu.Ama çabuk dönmüştü ve hiç kimseye bundan bahsetmemişti.Tek bir amacı vardı:Breanna'yı öldürmek ve tüm suçu Damian' a atmak.Breanna 'yı ilk başta öldürmeyi planlamıştı ama ne kadar güzel olduğunu gördüğünde ister istemez bu fikirden vazgeçmek zorunda kaldı.Onun gibisine nadir rastlanırdı.Ve Gleann bunun farkındaydı.
Görevi Damian'a vermesi beklenmedik bir şey değildi.Çünkü Kral'ın aklına bu fikri bizzat Gleann sokmuştu.Görev Damian'a verilir verilmez plan tam da istediği gibi işlemeye başlamıştı.Önce kızı kaçıracaktı.Ve sonra onu öldürüp karısına sahip çıkamadığı için Damian'ı suçlayacaktı.Kral tabi ki Gleann'in tarafını tutacak ve ona hak verecekti.Çünkü görevini yerine getiremeyen bir adamı kimse savunamazdı.Böylece en iyi ihtimalle Damian sürgün edilecekti.Ama beklediğinden daha kolay oldu her şey.Çünkü Damian'ın Breanna'ya aşık olması planda yoktu.Böylelikle hem Damian'ın canını yakacak hem de onu ülkesinden ayıracaktı.Tek taşla iki kuş diye düşünmüştü.Gerçekten çok şanslı bir adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORUYUCU
Historical FictionO...Gelmiş geçmiş en büyük savaşçı. Bir kadının aklını başından alabilecek delici mavi gözlere ve güneşle öpülmüş altın sarısı saçlara sahip yakışıklı bir şövalye. O..Aşkı tanımayan,sevgisiz büyümüş bir asker. Damian Leathan.. Bu bir İskoç şövalyeni...