16.ÖLÜM

569 37 7
                                    


Gleann'in yaptığı plan kusursuz bir şekilde işliyordu.Sabahın ilk ışıklarıyla uyandı ve yanında uyuyan Torrie'yi uyandırmadan yerinden kalktı.Eğlenceli bir gece geçirmişti bu yüzden keyfi oldukça yerindeydi.Üzerine ekoseli kumaşını aldı ve bedeninin yarısını açıkta bırakacak şekilde beline doladı.Keyifli bir şekilde ıslık çalarak koridordan geçti.Hizmetçilerden bir kaçı onu görünce yolunu çevirdi.Çünkü kadınlar bu görüntü karşısında utanmadan edemiyorlardı.Ve Gleann bu durum karşısında sadece gülerek zavallı kadınların yanaklarını daha da kızartıyordu.Bir kaçına göz kırptıktan sonra aşağıya salona indi.Karnı acıkmıştı ve yemeğin hazırlanmasını istedi.

Yemek hazırlanmıştı ve annesini beklemeden tek başına yemeğini yedi.Yemek bittikten sonra uşaklardan birinden Breanna'nın atını hazırlanmasını istedi.Torrie'ye bu atı verecekti.Breanna'nın o kadın olduğunu ancak bu şekilde anlayabilirlerdi.Her şey mükemmeldi.Kendi kendine şarkı mırıldanarak tekrar odasına çıkıp Torrie'yi uyandırmak için merdivenlere yöneldi.O sırada bir tıkırtı duydu.Ve arkasını döndüğünde annesinin Breanna'nın odasına girmek üzere olduğunu gördü.Ve gülümseyerek kadının elinden tepsiyi aldı.Bu odaya bir tek annesinin girmesine izin vermişti.Çünkü Breanna herkesten yardım isteyebilirdi.Kimsenin bu durumdan haberi olmamalıydı.

"Sen gidebilirsin.Müstakbel karıma kahvaltısını ben götürmek istiyorum."dedi ve annesinin gitmesini bekledi.Daha sonra içeri girdi.Breanna yeşil bir elbise giymişti.Ve camın önünde oturuyordu.Dışarıyı izlerken Gleann'in geldiğini fark etmemişti.Arkasını dönüp genç adamı gördüğünde gözleri bir süre çıplak göğsüne takıldı.Ve kafasını tekrar cama çevirdi.

"Beni beklemiyordun anlaşılan ? " dedi Gleann arsızca gülümsüyordu.Ve o güldükçe Breanna daha da sinirleniyordu.

"Ne istiyorsun Gleann ? " dedi.Onunla hiçbir şey olmamış gibi konuşmayacaktı.Onu buraya hapsetmişti.Ve günlerdir dışarıya çıkmamıştı.Kapısı sürekli kilitliydi.Ve kimse  ona yardım etmiyordu.Buradan kurtulması gerekiyordu.

"Hiçbir şey karıcım.Sadece sana güzel bir haber vermek için geldim." dedi elindeki tepsiyi Breanna'nın yatağına bıraktı ve tekrar genç kadını yanına gitti.

"Benim buradan çıkmama izin vereceğin haberi dışında hiçbir şey ilgimi çekmiyor." dedi oldukça yorgun bir sesle.

"Buradan çıkamayacağını biliyorsun Breanna.Ne kadar çabuk kabullenirsen o kadar çok mutlu olacaksın." dedi.Biraz daha yakınına gitti.Ve artık aralarından çok az bir mesafe vardı.

"Hiçbir zaman mutlu olmayacağım Gleann.Seninle aynı yerde yaşıyor olmak beni yeteri kadar hayattan uzaklaştırıyor.Bence senin bunu kabullenmen senin için daha iyi olur." dedi ve Gleann'den uzaklaştı.Yatağının yanına gitti.Ve oturdu.Adından Gleann de yanına oturdu.

"Göreceksin bana alışacaksın.Ama bunun için Damian'dan kurtulmamız gerekiyordu.Bil bakalım bugünkü planım ne ?" dedi ellerini küçük bir çocuğu taklit eder gibi çırptı.Breanna korkmuştu Damian'a zarar vermesini istemiyordu.Bu adam gerçekten kötüydü ve her şeyi yapabilirdi.

"Lütfen ondan uzak dur.Ben burdayım hıncını benden al ama ona zarar verme." dedi.Sesi çok yumuşaktı ve Gleann sinirlendi.Onunla evlenecekti ama o hala Damian'ı korumaya çalışıyordu.Anlamıyor muydu ? Bütün hayatını Gleann'le geçirecekti.Artık o herifi unutmalıydı.

"Merak etme ona zara vermek için şiddetten daha etkili bir yol buldum.Sana da söylemiştim.Bugün sana benzeyen bir kız senin yerine ölecek.Harika bir fikir öyle değil mi ?" dedi ve gülümseyip sözlerine devam etti.

"Çok güzelsin Breanna.Senin için bir başkasını feda ediyorum.Çok şanslısın." dedi ve Breanna'nın yanağına dokunmak için uzandı.Ama Breanna tiz bir şekilde bağırdı.Bunu beklemiyordu.

KORUYUCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin