Part3 Uni&Zaw

2.5K 227 9
                                    

Unicode❤️❤️❤️

jen pov: :ဒီနေ့ကျောင်းစတတ်ရမယ့်နေ့ဆိုတော့ .......ငါကတစ်ကျောင်းလုံးမှာအလန်းဆုံးဖြစ်နေရမယ်လေ.....အချေဂုဏ်ပုပ်လေးကိုလဲ ......ထိန်ရဦးမယ် 😎😎အမယ်လူတွေက များသား....ဘဲ.....

jen နာမည်ကတော့ kim jennie ပါ.....ပြောရမယိဆိုရင် .....ဆဲရင်းကျောင်းရဲ့ အလှဘုရင်မပေါ့.......လူအများအမြင်မှာတော့ .....jenကို ချေတယ်.....မာနကြီးတယ်ပေါ့.......တကယ်တော့jen........အက်လောက်လဲမဟုတ်ပါဘူး........သူငယ်ချင်းအရင်းတွေနဲ့ jennသာလျှင်အပေါဆုံးဘဲ.....appa ကဒီကျောင်းရဲ့လူကြီးတစ်ယောက်ဆိုတော့....appa ရဲ့တစ်ဦးတည်းသောသမီးလေးက appa ဂုဏ်ကိုထိန်းပြီး......ချေနေရတာလေ......ဒါတွေထားလိုက်ပါတော့...

Jen လဲတွေးလက်စလေးကိုအဆုံးသတ်ပြီး
ကားပေါ်ကဆင်းလာပြီး အနောက်ကကားနဲ့ပါလာသည့် Jenရဲ့ အချစ်ရဆုံးသူငယ်ချင်းလေးတွေဖြစ်တဲ့......sana နဲ့ Nayeon

sana: :jen ဒီနေ့လန်းနေတယ်နော်...

Jen: :မလန်းတဲ့နေကောရှိလို့လား....

Nayeon: : sana ရေပြောမနေနဲ့....အချေမက ချေမယ်ဆိုတာကြီးဘဲ.....အက်တာကြောင့် အရပ်ကမထွက်တာ.......

Jen: :နင်နော် nayeon စုတ်ပလုတ် ....ကြည့်ထားနင့် ရည်းစားကနင့်ထက်ပုတဲ့သူဖြစ်ပါစေတော်.......

Nayeon: :အမယ်လေး ကျိန်စာကြီးက ကြောက်စရာ....ဟယ်....😂😂😂

Sana: :ဟဲ့ နင်တို့ကလဲ တွေတာနဲ့ကိုက်ဖို့ကြီးဘဲ သူများတွေ အတန်းထဲသွားကုန်ကြပြီ......မြန်မြန်လာသွားမယ်....

Jen&Nayeon😏😏😏

At classs.........

Aခန်းဟုဆိုသော်လဲ......တိတ်ဆိတ်၍ငြိမ်နေမည်ထင်ရင်အမှားကြီးမှားသွားနိုင်ပါတယ်.....စာတော်တဲ့လူကတစ်ဝက်လောက်သာရှိပြီး ကျန်သောတစ်ဝက်လောက်က.....မိဘချမ်းသာသောကြောင့်သာ A ခန်းမှာနေရခြင်းဖြစ်တယ်....ဒါကြောင့် ဆရာမ IU ကဒီအခန်းရဲ့အတန်းပိုင်ဖြစ်နေရတာပါဘဲ......

Jenနဲ့သူ့သူငယ်ချင်းသုံးယောက်ကတော့ နှစ်တိုင်းနောက်ဆုံးခုံမှာဘဲထိုင်ဖြစ်ကြတယ်....
ဒီနှစ်လဲ အစဥ်အလာမပျက်ပါဘဲ.....

sana: :jen ဟိုမှာ.....

jenကြည့်လိုက်တော့....jenထိုင်ဖို့လုပ်ထားတဲ့ နောက်တန်းက ခုံမှာ ဆံပင်တိုတို oppa type နဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်ထိုင်နေတာကိုမြင်တော့.....

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now