part49

5.3K 309 16
                                    

Unicode

တီ တီ (အလမ်း မြည်သံ)

ဖုန်းကနေ မြည်လာတဲ့အသံကြောင့်...မနက် 6နာရီရှိပြီဆိုတာ သိလိုက်တယ်.....

ညကပင်ပန်းထားတာကြောင့်...အိပ်ခိင်မှုးတူးဖြစ်နေတဲ့ ....မျက်လုံးတွေကို အတင်းပွတ်သပ်ပြီးထလာရတယ်....

ဘာဘက်လက်မောင်းကိုခေါင်းဦးလုပ်ပြီးအိပ်ပျော်နေတဲ့ ပေါက်စကတော့....တုတ်တုတ်ှနလှုပ်.....

လက်အစား ခေါင်းဦးကို....ထိုးပေးလိုက်ပြီး....အိပ်ယာကအသာအယာထကာ....
ကုတင်အောက်မှာပြန့်ကျဲနေတဲ့.....အဝတ်အစားတွေကိုပြန်ဝတ်ပြီး.....

ပေါက်စ လေးကို တစ်ချက်ကြည့်ကာ...နူတ်ဆက်အနမ်းချွေခဲ့တယ်......

နိုးလာလို့မတွေ့ရင်စိတ်မကောင်းဖြစ်နှောစိုးလို့....li အိပ်ခဲ့တဲ့ခေါင်းဦးပေါ်မှာ..notiစာရွက်လေးတစ်ရွက်ကပ်ခဲ့ပြီး....

မနေ့ကလာရာလမ်းဆီသို့......

Jen:ဝါး...အွန်း...အင့်....

အခန်းထဲကိုဝင်လာတဲ့နေရောင်စူးစူးကြောင့်......ဆက်ပြီးအိပ်ဆက်၍မရနိုင်.......

ဘေးနားမှာရှိတဲ့...ချစ်ရတဲ့သူကို...လက်နဲ့အသာအယာစမ်းကြည့်တော့.....ဘယ်သူမှရှိမနေ.....

မနေ့ကပင်ပန်းထားလို့....အိပ်ချင်တဲ့စိတ်တွေတောင်ပျောက်ပြီး...ရင်ထဲတစ်နေရာမှာ ထိတ်ခနဲ့.....

တစ်ယောက်ထဲရှိနေပေမဲ့.....ခြုံထားတဲစောင်ကိုရင်ဘက်ထိဆွဲတင်ပြီး.....ထထိုင်ကာကြည့်လိုက်တော့.....

သူ့ခေါင်းဦးပေါ်မှာကပ်ထားတဲ့ Noti အဝါလေးတစ်ရွက်........

" ချစ်ရပါသော....honey

          ကိုယ်အလုပ်ရှိတာကြောင့်စောစော.....

                 သွားရတာမို့.....နိုးလာတဲ့မနက်ခင်း     
   
                       အတူမရှိနေနိုင်တာ ခွင့်လွှတ်ပါ.........

         သိပ်ချစ်ရတဲ့ Darling......"

ဒီစာလေးတွေ့မှဘဲ...လူကနည်းနည်းသက်သာရာရသွားတယ်......ကုတင်အောက်မှာအြန့်ကျဲနေတဲ့အဝတ်တစ်ချို့ကိုကောက်ပြီး....
လျော်မယ့်ခြင်းထဲထည့်ကာ....ရေချိုးခန်းဆီသို့......

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now