part41

5.1K 284 20
                                    

Unicode

Jenတစ်ယောက်jissoတို့ရှိရာက်ုပြန်လာတော့......Nyက chaeနဲ့စကားပြောနေပြီး...jissoကတော့...chaeကိုငေးကြည့်နေတာပေါ့....

Ny:ဟဲ့....jenနင်သွားတာကြာလိုက်တာ....ငါတောင်လ်ုက်လာတော့မလို့....jenနင်ငိုထားတာလား....မျက်ရည်တွေနဲ့....

Jisso:jenလေးဘာဖြစ်တာလဲ....ဘယ်သူငိုအောင်လုပ်တာလဲ......ဟင်....

Jen:ငါ.....ငါ......ငါ......liceကိုတွေ့ခဲ့တယ်....သူမသေသေးဘူး......

Ny jisso:ဘာ.....

Ny:jen...နင်မူးနေတာလား....liကသေသွားပြီလေဟာ......ဘာတွေလျှောက်ပြောနေတာလဲ....

Jisso:jenပင်ပန်းနေလို့ဖြစ်လိမ့်မယ်.....လာမမတို့ပြန်ရအောင်....

Jen:မဟုတ်ဘူး....သေချာတယ်....သူမှသူအစစ်.......လူမှားနေတာလဲမဟုတ်ဘူး......

Jisso:jen!!.....တော်ပါတော့...7နှစ်တောင်ရှိနေပြီ......ကိုယ့်ကိုကိုဒီလေါက်မနှိပ်ဆက်နဲ့တော့....သေသွားသွားတဲ့သူကသေသွားပြီ...

Jen:မဟုတ်ဘူး......မသေဘူး.....liceကjenကိုထားထဲ့မှာမဟုတ်ဘူး...!!!

တဖြည်းဖြည်းနဲ့...အသံတွေကျယ်လာတော့....dance floorကလူတွေတောင်.....jenတို့ဘက်ကိုအာရုံစိုက်နေကြတယ်.....

Chae:jennieနဲ့jissoပြီးတော့...Nyငါ့နောက်လိုက်ခဲ့......

Jenကတော့....ငိုနေလျှက်သား.....

အခန်းတစ်ခန်းထဲရောက်တော့......

Chae:jennie..liကသေသွားပြီ...နင်ကိုယ်တိုင်လဲမပျက်စီးဘဲရှိနေတဲ့သူ့ရုပ်အလောင်းကို....သေချာမြင်လိုက်ရတယ်မလား.....

Jisso:jenလေးရယ်အမှန်တရားကိုလက်ခံခိုက်ပါနော်.....မမchuအော်မိတဲ့အတွက်တောင်းပန်ပါတယ်.....

Jen:ဒါဆို....ခုလေးတင်တွေ့ခဲ့သူက....jenကရူးနေပြီးမြင်ရောင်နေတယ်ပေါ့...jenမရူးဘူးနော်.....သူ့ကိုသေခိါမြင်ခဲ့တာ...သူ့ရင်ခွင်ထဲကိုတင်းတင်းကြပ်ကြပ်တိုးဝင်ခဲ့တာ.....သူမှသူအစစ်ပါ........

ငိုးရင်းပြောနေတဲ့Jenကို...Nyကအသာဖက်ထားရင်းမျက်ရည်သုပ်ပေးနေတယ်.....

Chae:နင်ဖက်ထားတဲ့သူက...liမဟုတ်ဘူး...lily....

Jen:ဟင်.....chaeနင်သိနေတာလား.....တွေ့လားငါပြောပါတယ်....liceပါဆို...ငါလျှောက်မြင်တာမဟုတ်ဘူး......chaeပြောပြလိုက်ပါဟာ......

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now