Part33

3K 216 12
                                    

Unicode.......

Room 23

Jen:lice လွတ်ဟာ....ဘာလို့ဒီအခန်ထဲခေါ်လာတာလဲ....ချပေးငါ့ကိုအခုချပေး.....lice!!!

li;nini......ဘာလို့ဒီလေါက်တောင်အော်နေရတာလဲ ...ချပေးမယ်....ရော့...

Niniကို....sofaပေါ်ခနချပေးပြီး.....

ဂျောက်.....ခလောက်....

Jen:lice....နင်ဘာလုပ်တာလဲ....

li:ဘာလုပ်လို့လဲ....

Jen:ငါ့ကိုဒေါသထွက်အောင်လာမလုပ်နဲ့နော် ...........နင်တံခါးကိုပိတ်ပြီးဘာလို့သော့ခတ်လိုက်တာလဲလို့မေးနေတာ....

Li:အော်အက်တာလာ....niniထွက်ပြေးလို့မရအောင်....

Jen:ဘာ...ပေးပေးအက်သော့......

Liceကသူ့အရပ်ကြီးကိုမှအားမနာ...ခြေဖျားပါထောက်ပြီ...လက်ကိုတစ်ဆုံးမြောက်ထားမှတော့....

Li:မှီရင်ယူလေ.....

Jen:ဟာ...liceနင်နော်.....သွားနင့်ကိုတစ်သက်လုံးမခေါ်တော့ဘူး...

လက်နှစ်ဖက်ကိုပိုက်ပြီး...ဘေးနားကဖက်ထုပ်လေးနှစ်ဖက်အပြင်ထွက်အောင်ဆူပုတ်နေတဲ့.....liceရဲ့niniဆိုတဲ့ကောင်မလေး......

Li:ငါပြောတာနားထောင်ပေးရင်...ပေးမယ်nini......

Jen:ပြောပြော....နင်ဘာဘဲ​ပြောပြော...ငါယုံမှာမဟုတ်ဘူး....

Li:nini.....တယ်တော့...အက်နေ့ကniniအမေအသံဖမ်းဆက်ထဲကလို...liceပြောခဲ့တာမှန်ပေမဲ့.......နောက်ပိုင်း.....liceပြောထဲ့တဲ့စကားတွေကိုniniမှမကြားတာ......

ဆိုဖာပေါ်မှာခြေခလိမ်ချိတ်ပြီးထိုင်နေတဲ့....nini...ရှေ့ကိုသွားပြီး.....ဒူးအစုံနှစ်ဖက်လုံးထောက်ချလိုက်တယ်.......

Niniကတော့တအန့်တအော....မျက်နှာလေးနဲ့တောင်ချစ်ဖို့ကောင်းနေတာ.......

Li:အက်နေ့က.....nini အမေလာပြီး...$%&$%&$%&အက်တာကြောင့်liceလဲဒေါသထွက်ပြီး...အက်သလိုခနဲ့သလိုပြောလိုက်မိတာပါ...niniယုံပါနော်......

Jen:နင်ပြောနေတာတွေအမှန်ဆိုတာ.....ငါဘယ်လိုယုံရမလဲ.... ..lice....ငါအမေကိုငါယုံတယ်.....မေမေကငါ့ကိုလိမ်ပြောမှာမဟုတ်ဘူး........နင်ပြောချင်တာနားထောင်ပြီးပြီး...ပေးသော့....ငါသွားတော့မယ်....

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now