Part17Uni&Zaw

2.3K 196 0
                                    

Unicode😳😳😳

At bread market........

Jen: :ဟဲ့သွားရမဲ့ခရီးက ဟာဒုံဟွမ်းနော်....တောင်ပေါ်ဒေသ အရမ်းလှတယ်တဲ့.........

Jisso: :ဟင်ဟုတ်လား....မမchu လဲတောင်တန်းတွေကိုကြိုက်တယ်.....

Sana: :ငါလဲအရမ်းသွားချင်နေပြီ....

Ny: :ဟုတ်တယ်ငါကောဘဲ......

Li: :ဟိတ်....နင်တို့တွေဘာအကြောင်းအတင်းတုတ်နေတာလဲ......

Chae: :ဟုတ်တယ်.....ဟုတ်တယ်မျက်နှာတွေကပြုံးဖြီးလို့.....

Jen: :ဟုတ်တယ်.....ငါတို့ဆတွနင်တို့အကြောင်းအတင်းတုတ်နေတာ.....ဘာဖြစ်လဲ....

Jy: :ချစ်တုံး.....ဟုတ်လားဟင်.....

Mina: :sasa ya ကိုယ်တို့အကြောင်းတွေကိုပြောနေတာလား......

Ny: :aryigoo......သဲငယ်......လေးအကြောင်းမဟုတ်ပါဘူးနော်.....ဟာဒုံဟွမ်းသွားမဲ့အကြောင်းပြောနေတာ......

Sana: :ဟုတ်တယ်mimi ရဲ့.......

Jen: :အမယမလေးဟယ်....rsတွေများမျက်စိကိုနောက်လို့.....ငါရှင်ချင်တယ်.....ရှင်ချင်တယ်.....

Jisso: :ဟုတ်ပ......တကယ်ထဲဖြစ်ပြက်....

li: :ရှင်ချင်တာတွေသေချင်တာတွေ.....ခဏထား.....အခုငါတို့ယူလာပေးတဲ့ထမင်းကိုစားသုံးတော်မူပါရှင့်......

Jen: :lice ငါပူစီနံမကြိုက်ဘူး.....

Li: :အာ.....ဟုတ္်သားဘဲ.....ညင်းထဲမှာရောနေလို့ငါမမြင်လိုက်တာ....ပေးပေးငါ့ပန်ကန်ထဲထည့်လိုက်......

အဲ့သလိုပါLice က jen ကိုအမြဲ အလိုလဲလိုက်တယ်......စိတ်ချမ်းသာအောင်လဲထားတယ်......သူကြောင့်အမြဲပျော်ရွှင်ရတယ်.....ပြီးတော့လွှတ်လပ်သလိုလဲခံစားရတယ်.......

ဒါကိုသူငယ်ချင်းတွေကမေးကြတယ်.....နင်li အပေါ်ခံစားချက်ရှိနေတာလားတဲ့....ဟီးဟီး....တကယ်ရီရတဲ့သူတို့တွေပါ......အမှန်တိုင်းပြောရရင်....jenအရင်လောက်lg bt ကိုမစိမ်းတော့ပေမယ့်.....jem g to g စိတ်မဝင်စားဘူး.......

အင်း....jen.....lice အပေါ်သံယောဇဥ်ရှိပါတယ်.....ဒါကလဲသူငယ်ချင်းတစ်ယောက်ထက်မပိုပါဘူး......jenသိပါတယ်.....liceက jenအပေါ်ထားတဲ့ခံစားချက်က....သူငယ်ချင်းထက်ပိုတယ်ဆိုတာ......ဒါပေမဲ့လဲ jenဘက်ကတော့.....သူ ငယ် ချင်း .....ထက်မပိုနိုင်တာသေချာတယ် (အေးပါ.....ချေပု.....ငါစောင့်ကြည့်မယ်...ok😑😑)

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang