part45

9.3K 283 27
                                    

Unicode

(ကိုက်ချင်တာကိုက်ကြတော့.......ဖတ်ပြီးရင်...အောက်က add postလေးတော့တစ်ချက်ကြည့်ပေးသွားနော်😇)

နှစ်ယောက်လုံးဟာ....မောပန်းနွမ်းလျပြီး....ခဏအနားယူနေစဥ်....

Jen:ဘယ်လိုလဲ darling....ကျေနပ်ရဲ့လားဟင်.....

Li:ပြောစရာစကားလုံးတောင်ရှာမတွေ့ဘူး....honey...darling...ဘဝမှာ...ဒါဒုတိယအကြိမ်အကောင်းဆုံးဘဲ.....

Jen:ဒါဆိုပထမအကြိမ်ကဘယ်သူလဲ.....

Li:ဟဟ.....သဝန်တိုနေတာလား...honeyက

Jen:မတိုဘူးလို့ပြောရင်ညာရာကျမယ်...darling သိပ်တိုတယိ....

li:ဟုတ်ပါပြီ...honeyရယ်.....ဒါပေမဲ့...ပထမအကြိမ်ထက်....ခုဒုတိယအကြိမ်ကပိုကောင်းတယ်..honey.....

Jen:ချစ်တယ် darling...darlingကောဟင်

Lilyရင်ဘက်ကိုမှီပြီးစကားပြောနေတဲ့......ကောင်မလေးက....ဒီမေးခွန်းကိုတော့..lilyရဲ့မျက်နှာကိုမော့ကြည့်ရင်းမေးတယ်......

lilyငုံ့ကြည့်လိုက်တော့....မျှော်လင့်ချက်အပြည့်နဲ့မေးနေတဲ့ကောင်မလေး......

Li:darlingကလဲ..honeyကိုချစ်တာပေါ့....

Jen:ဟုတ်လို့လားdarling.....honeyရဲ့...ခန္နာကိုယ်ကို လိုချင်လို့ဒီ စကားပြောတယ်ဆိုရင်.....ပြန်ရုတ်သိမ်းပေးပါ..darling....darlingကhoneyကိုမချစ်လဲ....honey ခန္နာကိုယ်ကို....darlingပိုင်ပါတယ်......ဒါdarlingကို honeyဘယ်လောက်ချစ်ကြောင်းပြတာဘဲ......

ဒီစ ကားပြောရင်စမျက်နှာလေးညိုးကျသွားတဲ့....ရင်ခွင်ငယ်လေးထဲကကောင်မလေးကို...lilyတစ်ယောက်.....

သူမရဲ့ပုခုံးနှစ်ဘက်ကိုလက်နဲ့အသာကိုင်ကာ......သူမရဲ့မျက်နဲ့စုံစေပြီး.....

Li:ဒီမှါhoney.....ကိုယ့်က်ုကြည့်....honeyလဲdarlingရဲ့အကြောင်းတွေကို...ကြားဖူးရောပေါ့.....ဒါပေမဲ့တစ့်ချို့ကမှန်ပေမဲ့....တစ်ချို့ကအမှန်မဟုတ်ဘူး...honey.......ခုdarlingပြောပြမယ့်...darlingရဲ့အကြောင်းတွေကိုသိချင်လား...honey.....

Jen:အင်း....ပြောပြပေးပါ...သိချင်တယ်...darlingရဲ့အကြောင်းတွေ........

Li:darlingကမိန်းမတော်တော်များများနဲ့အိပ်ဖူးတာမှန်ပါတယ်.....ဒါပေမဲ့.....ဘယ်မိန်းမကိုမှချစ်တယ်မပြောဖူးဘူး....လိင်ဆက်ဆံပြီးဘယ်သူနဲ့မှလဲအတူတူမအိပ်ဘူး......ပြီးတော့....ဘယ်သူကိုမှလဲ...တစ်ညထက်ပိုပြီးမဆက်ဆံဘူး...honey.....တစ်ချို့မိန်းမတွေကျတော့...darlingကိုချစ်လို့မဟုတ်ဘူးhoney.....သူတို့ကdarlingရဲ့ပိုင်ဆိုင်မှုတွေကိုချစ်တာ......darlingပြောတာကိုနားလည်တယ်မလားhoney

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Место, где живут истории. Откройте их для себя