part48

5.8K 263 20
                                    

Unicode

(အကြံပေးပေးလို့​ကျေးဇူးပါနော် readerတို့ဒီficကိုပြီးအောင်upပေးမယ်နော်)

ဒီနေ့အရေးကြီးတဲ့ အော်ပရေးရှင်း....တစ်ခုဝင်ပြီး...ပင်ပန်းလို့....ရုံးခန်းမှာခဏနားနေတုန်း.....

တီလီ တီလီ (ဖုန်းသံ)

Jen:ဟယ်လို...

nurse:dr ကို တွေ့ချင်လို့လူတစ်ယောက်စောင့်နေပါတယ်...သူ့ကိုသူbamလို့ပြောတယ်....

Jen:အင်း...သူ့ကိုရုံးခန်းထဲလွှတ်လိုက်...

Nurse:ဟုတ်ကဲ့ dr

ဒေါက် ဒေါက် ဒေါက်

jen:nae ဝင်လာခဲ့ပါ

Bam:jennie အလုပ်ရှုပ်နေတာလား.....

Jen:အလုပ်တော့မရှုပ်ပါဘူး...ခုလေးတက်ခွဲခန်းထည်းကထွက်လာတာ....

Jenပြုံးပြီး....bamကိုပြောလိုက်တယ်....

Bamကဧည့်သည်ထိုင်တဲ့sofaမှာထိုင်ပြီး.....

Bam:ကျွန်တော် jennieကိုအရေးတကြီးပြောစရုရှိလို့ပါ...

Jen:အာ....ရတာပေါ့...bamပြောပါ...

Bam:ကျွန်တော့်ရဲ့ ခံစားချက်တွေကိုမညင်းဘူးလို့ မျှော်လင့်ပါတယ်....jennieကို ကျွန်တော်စတွေ့ကတည်းကချစ်မိသွားတာပါ....

Jen:ရှင်

Bam:ဒါကြောင့်လဲဆေးသမားဘဝကနေပြီးတော့....ခုလိုလူကောင်းတစ်ယောက်ဖြစ်အောင်.....ပြုပြင်ပြောင်းလဲခဲ့တာပါ...ပြီးတော့ jennieကို ကျွန်တော်လက်ထပ်ချင်ပါတယ်.....

Jen:ရှင်....

ကိုယ်က သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်လိုသဘောထားခဲ့ပေမဲ့....သူဘက်က...ခုလ်ုအခြေအနေမျိုးဆ်ုရင်တော့......

Jen:bam..jen တောင်းပန်ပါတယ်နော်....jenမှာချစ်ရမဲ့သူရှိတယ်...ပြီးတော့သူ့ကိုအရမ်းချစ်တယ်.....

ဒီစ ကားတွေက...bamအတွက်တော့....နားထဲသံရေပူလောင်းနေသလိုဘဲ....

ခံပြင်းဖို့သိပ်ကောင်းတယ်...lilyနားမှာအမြဲရှုံးနေရတာ.....

ပထမ အဖိုး....ဒုတိယceoနေရာ....ခု ခု...ငါသိပ်ချစ်ရတဲ့.. jennie....

ငါ Jennieကိုတော့အဆုံးရှုံမခံနိုင်ဘူး......

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now