part20unizaw

2.5K 194 2
                                    

Uni....

Iu:နောက်နှစ်နာရီလောက်မှရောက်မှာအေးဆေးနေကြဆရာမရောက်ခါနီးပြောမယ်.....

Stu: nae

jen: lice ငါ့အိတ်ထဲကမုန့်ထု၆်တွေယူပေးပါလား.....

li: အင်း....ရော....ကားမူးတတ်တယ်မလားအများကြီးမစားနဲ့နော်....

Jen: အင်းပါ....

အင်းပါလို့သာပြောလိုက်တာ.....ဘယ်ကတည်းကဗိုက်ဆာနေလဲမသိဘူး....ပြောင်နေတာဘဲ.....စားလိုက်တာ.....

Jen: lice ငါခေါင်းမူးပြီးအန်ချင်နေတယ်....

Li: ငါပြောသားဘဲ....အခုတော့ဖြစ်ပြီ....ဒီအိတ်ထဲအန်ချလိုက်ရော......

Jen: အင်း....ဝေါ့....ဝေါ့....

Li: သက်သာသာလား.....ရောအမူးပြေဆေးလေးသောက်လိုက်နော်.....

Jen: အင်း......

Li: ခေါင်းမူးနေသေးရင်....ငါ့ပုခုံးပေါ်မှီနေလိုက်.....ငါဟိုရောက်ရင်နိူးမယ်နော်.....ရော့ရူဆေးရူလိုက်ဦး.......

Jen: အင်း....ကျေးဇူးlice....

Li ရဲ့ nini လေးကခေါင်းမူးနေသေးတယ်ထင်ပါရဲ့.......ခဏလေးနဲ့အိပ်ပျော်သွားတယ်....ကားမှန်ပြတင်းပေါက်ကနေဝင်လာတဲ့အလင်းစူးစူးကြောင့်.....nini ရဲ့မျက်ခုံးလေးနှစ်ခုဟာ....ထိလုနီးပါး.....nini ပေါ်ကျနေတဲ့အလင်းစူးစူးတွေကို....li လက်နဲ့ကာပေးလိုက်တော့မှ....ဝေးကွာသွားတဲ့....မျက်ခုံးလေးနှစ်ခု.....

Li လဲပင်ပန်းတာနဲ့......သူ့ခေါင်းလေးကိုမှီပြီးမျက်လုံးလေးနှစ်လုံးမှိတ်ထားလိုက်တော့တယ်.....li ပုခုံးပေါ်မှာမှီနေတဲ့ကောင်မလေးရဲ့....ကျိတ်ပြုံးကိုတော့....li မသိလိုက်ဘူးရယ်.....

Iu: ကလေးတွေနော၇်ဆယ်မိနစ်နေရင်ရောက်မယ်......

Stu: nae...

Li: ထတော့အိပ်ပုတ်မ

jen: ဘာအိပ်ပုတ်မလဲငါနိုးနေတာကြာပြီ....
ခေါင်းမူးမှာစိုးလို့ခဏမှေးနေတာ.....

Li: ငါမှာတော့နင်အိပ်နေတယ်မှတ်ပြီးလှုပ်တောင်မလှုပ်ရဲဘူး....

Jen: နင့်ကိုမလှုပ်နဲ့လို့ဘယ်သူကပြောလဲ....တကယ်ပါဘဲ.....စကားကိုများတယ်..

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang