Part12Uni&Zaw

2.2K 198 2
                                    

Unicode😶😶😶

At chaesoo side....

Chae တစ်ယောက်ဒီနေ့မနက်....အရင်နေ့တွေကနဲ့မတူအောင်ထူးခြားလို့နေတယ်......အိမ်ကလူတွေတောင်အံ့သြရတဲ့အထိပေါ့.....

Mr.Park: :သမီး chae ....appa ဆီခဏလာပါဦး.....

Chae: :nae appa

Mr.park: :appa.....ဒီနေ့ ကုမ္မဏီမသွားခင်.....ထီးထိုးသွားရင်ကောင်းမလားလို့......

Chae: :ဟင်....appa.....ဘာဖြစ်လို့လဲ...အိမ်မက်ထဲမှာ...ဂဏန်းရလို့လား...

Mr.park: :မဟုတ်ဘူး....appa ရဲ့ အိပ်ပုတ်လေးက....ဒီနေ့ဘယ်သူမှမနှိုးဘဲ.....အစောကြီးထနေလို့လေ.....😂😂

Chae: :ဟာ....appa ကလဲ......

Mr.Park: :ပြော.....အခုဒါက...ဘယ်သွားမှာလဲ.....

Chae: :appa ကလဲ ဒီ မှာကြည့်....ကျောင်းဝန်စုံနဲ့...ကျောပို့အိတ်နဲ့....ကျောင်းသွားမှာပေါ့.......

Mr.park: :appa ရဲ့ရှဥ့်ပေါက်လေးတောင်....appa ကိုလိမ်တတ်နေပြီဘဲ....အခုနာရီလဲတစ်ချက်ကြည့်လိုက်ဦး.....7နာရီတောင်မထိုးသေးဘူး.....ကျောင်းက9နာရီမှတတ်ရမှာ......appa ကိုအမှန်တိုင်းပြောဘယ်သွားမှာလဲ........

Chae: :သမီး....သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်အိမ်ကိုသွားမလို့ပါ.......သမီးသူ့အပေါ်အမှားလုပ်ထားတာရှိလို့....အက်တာတောင်းပန်ချင်လို့လေ......

Mr.Park: :ဟုတ်ပါပြီ.....ဒါဆိုလဲAppaရုံးသွားရင်းနဲ့.....လိုက်ပိုပေးမယ်လေ....

Chae: :nae.....appa.....

A Few moment later.....(အယ့်လယ့်)

chae: :ဒီအိမ်ထင်တယ်........jenပေးလိုက်တဲ့လိပ်စာအတိုင်းဆိုရင်......

Mr.Park: :ဒီအိမ်က.....Mr.G Soo ဆိုတဲ့အိမ်ဘဲ........

Chae: :ဟင်...appa ကသိနေတာလား...ဒီအိမ်နဲ့.......

Mr.Park: :သိတာပေါ့.....appa တို့စီးပွါးဖက်တွေလေ.......Mr.G Soo ဆိုတာappa...ရဲ့သူငယ်ချင်းဘဲ.....ကဲလာ...appa ကတစ်ခါတည်းဘဲမိတ်ဆက်ပေးမယ်.......

တီ....တီ.....

Mrs.soo: :ဒီအချိန်ကြီးဘယ်သူလာတာပါလိမ့်.......ယောကျ်ားရေ....ရှင့်ဧည့်သည်လားမသိဘူး.....

Mr.soo: :ငါလဲဘယ်သူနဲ့မှမချိန်းထားပါဘူးဟ.......ဘယ်သူများပါလိမ့်.....

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now