part23uni&zaw

3.3K 315 1
                                    

uni

jy:li ပြီးပြီလား.....

li: အင်း.....

jy: သွားရအောင်.....

somi: li

li: somi ပါလား.......

somi: somi .....li နဲ့စကားခဏလောက်ပြောချင်လို့........ရလား

li: ရပါတယ်....... somi ရဲ့.....ပြောလေ...

somi: ဟို......နှစ်ယောက်ထဲစကားပြောချင်လို့......

jy ကိုတစ်ချက်ကြည့်လိုက်တော့.....

jy: li......မင်းလွယ်အိတ်ပေးလိုက်.....ငါသွားနှင့်လိုက်မယ်.......

li: အော်....အေး...

jy ထွက်သွားပြီးနောက်......

li:somi............ပြောစရာရှိလို့ဆို.......ပြောလေ..

somi: အော့....အင်.....ဟိုးနားကအပင်နားသွားရအောင်လေ.....ဒီမှာကလူရှုပ်တယ်.....

li: အင်း......သွားတာပေါ့......

somi: li......... မနေ့ကရန်ဖြစ်တယ်ဆို.....ဒဏ်ရာသက်သာရဲ့လား.......

somi.....ကliရဲ့.... မျက်နှာလေးကိုလက်နက်ထိပြီး...မေးလိုက်တယ်.....

ရုတ်တရက်...မျက်နှာကိုလာကိုင်တဲ့somiကြောင့်...li ခဏလောက်တော့ကြောင်သွားတယ်.......သတိဝင်လာတော့မျက်နှာကိုလွှဲလိုက်ပြီး........

li: အင်း...သက်သာပါတယ်...somiပြောချင်တာဒီစကားဆိုရင်......li ကိုခွင့်ပြုပါနော်....

li....... လှည့်ထွက်သွားဖို့အပြင်.....ကြားလိုက်ရတဲ့စကားတခွန်းက...လူကိုမှင်သက်စေတယ်.....

somi: မနေ့ကli ချစ်ရတဲ့သူဆိုတာ....jennieမလား......

ဟုတ်တယ်လို့ဖြေလိုက်ရမလား.......ဒါမှမဟုတ်ငြင်းလိုက်ရမလား.....ငါ့ပုံစံကအက်လောက်တောင်သိသာနေတာလား......ဟူး.........သက်ပြင်းတစ်ချက်ချပြီး

li: ဟုတ်တယ်.....li သူ့ကိုသိပ်ချစ်တယ်.....

ထိုအခါsomiက.........မဲ့ပြုံးနဲ့....ရီချလိုက်တယ်......

li: li ပြောတဲ့ထဲမှာ ရီစရာပါလို့လား........

somi: အော်...sorry li.....ရီစရာမပါပေမဲ့လဲ.....ရီစရာဖြစ်သွားတယ်......li....ကထင်ထားတာထက်တုံးတာဘဲနော်.....

li: ဘာ.....

somi: အော်..li ရယ်ဖြည်းဖြည့်ပြောပါ.....li သေချာစဥ်းစားကြည့်လေ......jennieကသူဌေးသမီး.....တစ်ဦးတည်းသောသမီးနော်.......ရုပ်ကလဲချောတယ်......ဘေးနားမှာချမ်းသာတဲ့ကောင်လေးတွေများ...ဝိုင်းဝိုင်လည်ဘဲ........kai အပါအဝင်ပေါ့......kai ဆိုတာလဲjennieနဲ့ငယ်ငယ်လေးကတည်းကသိတဲ့သူငယ်ချင်း...မိဘချင်းကလဲလုပ်ငန်းဆက်တူလုပ်တယ်........ရုပ်ချောတယ်ပြည့်စုံတယ်......li.....

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now