Part13Uni&Zaw

2.2K 197 0
                                    

Unicode😇😇😇

chae နဲ့ unnie soo တို့ဝင်လာတော့အတန်းပေါင်းစုံကကျောင်းသူကျောင်းသားတွေ........ကchae တို့နှစ်ယောက်ကိုကြည့်ပြီးဘာတွေပြောနေကြမှန်းမသိ.......unnie ရဲ့မျက်နှာကိုလှမ်း show လိုက်တော့.......အခြေအနေကမကောင်းဘူး......တော်သေးတာပေါ့....ကျောင်းတက်သွားလို့မဟုတ်ရင်.....လူတွေအုံးပြီး.....လာမေးမှာ......အခုမှသတိရတယ်......ဒီနေ့ငါတိူ့အတန်းရဲ့.....ပထမဆုံးအချိန်ကဆရာမiu မလား......park chae young ရေနင်တော့သေပြီ........

ကံကောင်းချင်တယ်ပြောရမလားဘဲ....chae တို့အခန်းပထမအချိန်....ဆရာမ မဝင်ဘူးရယ်.....

Mina: :chae .....unnie soo ရောက်လာပြီလား......mina တို့ကမတတ်တော့ဘူးလို့တောင်ထင်နေတာ.....

Unnie ကတော့ပြုံးသာပြလိုက်ပြီး.....သူနေရာသူဝင်ထိုင်လိုက်တယ်......sana နဲ့ Ny ကတော့ unnie ကို ဘာတွေမေးနေမှန်းလဲမသိ......

Chae: :jy.....li ကျောင်းမတတ်ဘူးလား....

Jy: :စောနကတော့လာတယ်.....ပြီးတော့ ဆရာမ iu နောက်ရေးကြီးသုတ်ဖြာနဲ့.....လိုက်သွားတယ်....ဘာလို့လဲဆိုတာတော့ငါတို့လဲမသိဘူး.........

Chae: :အော်....အင်းအင်း....

Jen pov: :ငါ chae ကိုမေးကြည့်လိုက်ရင်.....ကောင်းမလား...သူတိူ့ကတော်တော်လေးခင်တာဆိုတော့...သိရင်သိလောက်တယ်........

Jen: :chae ငါနင့်ကိုတစ်ခုမေးစရာရှိလို့.....

Chae: :ဘာမေးမလို့လဲ jen.....

Jen: :li မှာ lalisa အပြင်နောက်ထပ်နာ့မည်ရှိသေးလား.....

Chae: :အွန်း....မရှိဘူးထင်တာဘဲ....နင်ကဘာဖြစ်လို့မေးတာလဲ.......

Jen: :အော်.....ဘာရယ်မဟုတ်ပါဘူး.....စောနက ဆရာမ iuက သူ့ကိုlice လို့ခေါ်သွားလို့ပါ.......

Chae: :ဟုတ်လား.....ငါလဲမသိဘူး....ဟီးဟီး.....

At li side.....

Dr: :လူနာကသွေးပေါင်ချိန်ပုံမှန်ပြန်ဖြစ်သွားပါပြီ.....ဆေးရုံကဆင်းချင်ရင်.....ဆင်းလို့ရပါပြီ.....

Li: :ဟုတ်ကဲ့ကျေးဇူးပါ dr

Iu: :lice ဘာမှစိတ်ပူမနေနဲ့နော်........တီတီလေး uncle ရဲ့ဆေးရုံစရိတ်.....ရှင်းထားပေးတယ်......ခဏနေအိမ်ပြန်လိုက်ပို့ပေးမယ်

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now