part16Uni&Zaw

2.2K 189 0
                                    

အား.....မရဘူး.....အား.....ငါ့ကိုပြန်ချပေး....အား....appaရေ.......

ဒီတစ်ခါတော့Li အလှည့်ပါ...........

Li : :ဝေါ့......ဝေါ့.....ဝေါ့.......သေပါပြီ

Jen: :lice သက်သာရဲ့လားဟင်.....jenကြောင့်ပါ...liceအခုလိုဖြစ်ရတာ....

Li: :ရပါတယ်jen ရယ် ဝေါ့.....ဝေါ့....

Jen: :chae ဘာရပ်ကြည့်နေတာလဲ....ရေသန့်ဗူးနဲ့အမူးပြေဆေးသွားဝယ်ခဲ့

chae: :အော်...အင်းအင်း....

Jenမှာတော့သူ့အမှားနဲ့သူ lice ကျောပြင်ကိုသက်သာလ်ုသက်သာငြားပွတ်ပေးရတာအမော.....jenသူငယ်ချင်းတွေကသူတို့နှစ်ယောက်ကိုအံဩခြင်းများစွာနဲ့ကြည့်နေပေတော့သည်......

Chae: :jenဒီ မှာရေသန့်ဗူးနဲ့အမူးပြေဆေး

jen: :အင်း.....lice ဒီအမူးပြေဆေးလေးသောက်လိုက်ဦး.....

Li jen နားမှရေသန့်ဗူးကိုယူ၍တစ်ခါတည်းသောက်လိုက်တယ်.......

Jy: :li ဘယ်လိုလဲအဆင်ပြေသွားပြီလား......

Li: :အင်းပြေသွားပြီ......

Jen: :lice....jen တောင်းပန်တယ်နော်......liအခုလောကမထိအမြင့်ကြောက်မယ်လို့မထင်ထားလို့ပါ.....

li: :အင်းပါ....liလဲအခုသက်သာသွားပြီဘဲ......

ny: :jy နာရီကြည့်ဦး6နာရီ ခွဲနေပြီ.....ကစားကွင်းက 7နာရီဆိုရင်ပိတ်တော့မှာမလား.....ပြန်ကြရအောင်လေ......

Chae: :ဟုတ်တယ်ငါတို့3နာရီကတည်းကထွက်လာတာ.........

Jy: :ပြန်မယ်လေ ဒါပေမဲ့....ငါတို့သွားဖို့တစ်နေရာကျန်သေးတယ်......နင်တို့အိမ်တွေကိုစိတ်ပူမနေနဲ့....ငါ့appa နဲ့ omma ကဖုန်းဆက်ထားလိမ့်မယ်......လာငါ့နောက်လိုက်ခဲ့....

Jy ခေါ်ဆောင်ရာသို့တစ်အုပ်စုလုံးစိတ်ဝင်စားစွာနဲ့လိုပ်သွားခဲ့ကြတယ်......ပန်းခြံရဲ့အလည်တည့်တည့်မြက်ခင်းစိမ်းတွေပေါ်မှာပန်းရောင်ဗူစီပေါင်းတွေအများကြီး.....ပြီးတော့ LEDမီးလုံးတွေပတ်ပတ်လည်မှာအရောင်မျိုးစုံထွန်းလင်းထားတယ်......ဘေးပတ်ဝန်းကိျင်မှာတော့....ဖယောင်းတို၈်လေးတွေကို အသဲပုံပုံအောင်အလှဆင်ထားကြတယ်......

All: :wow!!!လှလိုက်တာ.....

Jy: :လာငါ့နောက်လိုက်ခဲ့

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now