part32

3K 200 6
                                    

Unicode.......   

At li home.....

Chae:li ရေ...ငါတို့လာတယ်....ကွ...

Li:အော်....အေးအေး....လာကြလာ....Nyနဲ့minaလဲပါတာဘဲ........

Chae:မင်းဒီနေ့ကျောင်းမတတ်လို့လေ........

Mina:ဟုတ်ပ........ဘာမပြောညာမပြောနဲ့

li:မနက်က....appaရုတ်ရက်မူးလဲလို့ဆေးရုံတင်လိုက်ရတယ်.....အက်တာကြောင့်ငါကျောင်းမတတ်ဖြစ်တာ.....

Jy:ခုကောမင်းappaသက်သာလား.....

Li:အင်းသက်သာပါတယ်ဆရာမiuကလဲ...appaကိုကြည့်ပေးမယ်တဲ့.....

Chae:ငါမေးမလို့မင်းနဲ့ဆရာမiuနဲ့ကဘာတော်တာလဲ......

Li:ငါ့တီတီလေး.....ငါ့အမေညီမရဲ့သမီး....

Jy:အော်ဒါကြောင့်ငါတို့ဆရာမiuကမင်းက်ုဆိုအရမ်းဂရုစိုက်တာကို....

Mina:အက်တာထား......ငါတို့လာတဲ့အကြောင်းလေးပြောရအောင်လေ......

chae:အေးဟုတ်တယ်jyမင်းပြောလိုက်...

Jy:ဒီလိုကွာ...li....ဟိုတစ်ရက်ကငါ့တို့ပြောတဲ့ကိစ္စလေ....မင်းကိုjenတို့လေးယောက်အမြင်မကြည့်တဲ့ကိစ္စလေ......အက်တာငါသိခဲ့ရပြီ....

Li:တကယ်လား....​​

jy:တကယ်.....ဒီလို&&****&&&&

Nyပြောပြတဲ့အတိုင်းliကိုတစ်လုံးမကျန်ပြောပြလိုက်တော့.....

Li:ဟာ.....လူကြီးဖြစ်ပြီးအက်လိုလုပ်လိမ့်မယ်လို့ငါမထင်ထားဘူးကွာ......

Chae:အေးဟာ......jen ommaကဒါတေါ့မမိုက်ဘူးကွာ....သူ့သမီးနဲ့မပတ်သက်စေချင်ရင်...တစ်ခြားနည်းသုံးပါလား...ဒါကတော့လူကြီးဖြစ်ပြီးသက်သက်ယုတ်မာတာ.....

Jy:အက်တာအသာထား....liမင်းအခုဘယ်လိုလုပ်မှာလဲ......jenကလုံးဝမင်းကိုမုန်းတီးနေတာနော်....

Mina:ဟုတ်တယ်....မင်းဒီအတိုင်းအမှန်ကိုပြောပြရင်တောင်ယုံမှာမဟုတ်ဘူး.....

Li:ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ်အမှန်တရားကရှိနေတာဘဲ.....ငါ့သူ့ကိုသေချာရှင်းပြရင်သူလက်ခံမှာပါ....မင်းတို့လဲငါ့ကိုကူညီမယ်မလား.......

Chae:ကူညီရမှာပေါ့...liရ....ဟုတ်ပြီ...ငါတို့ရှေ့အပတ်ကျောင်းကလုပ်တဲ့ပွဲမှာ.....ဒီအစီအစဥ်ကိုအကောင်အထည်ဖော်မယ်....

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now