part 7 Uni& Zaw

2.1K 199 0
                                    

Unicode😘😘😘

ကိုယ်ပေးတဲ့ ...မုန့်လေးကို....ကလေးလေးလို့...အားပါးတရစားနေတဲ့.....သူမ.....တကယ်ပါ.....သူမက.....ရဲ့ အရာရာတိုင်းကိုမြတ်နိုးမိပါတယ်.....breadကိုတစ်ချက်ဝါးလိုက်တိုင်း......ဖောင်းတဲ့သွားတဲ့ပါးလေးနှစ်ဖက်...စီချက်ညီစွာဘဲ.....တတ်လိုက်....ကျလိုက်.....တစ်ချက်တစ်ချက်....ပြုံးသွားတဲ့သူမရဲ့....လခြမ်းကွေးကွေး....နှုတ်ခမ်းလေး.....

chae: :li....ပထမဆုံးအချိန်ပြီးရင်.....ဒုတိယဝင်မှာက....ဆရာမIuအချိန်နော်.....မင်းသူသင်မှာဘာသာရပ်....စာအုပ်တွေအကုန်ပါလာတယ်မလား.......

li: :အကုန်ပါလာပါတယ်.....ဘာဖြစ်လို့လဲ......

Chae: :ဆရာမiu ကသူ့အချိန်ပျက်ရင်.....စာအုပ်ကျန်ခဲ့ရင်.....အိမ်စာမပြီးရင်...မိန်းကလေးကော....ယောကျ်ားလေးကော...ရိုက်ပြီးအတန်းပြင်ထုတ်ထားတတ်တယ်....

li: :အော်........

ပထဆုံးဝင်လာတဲ့ဆရာကတော့......bio....ဆရာပါ.......ဆရာလဲထွက်သွားရော........

jen: :ဟာ.....သွားပြီ......sana ya....Nayeon....ya .....😢😢ငါလေမနက်ကစာအုပ်ထည့်တာ......ဆရာမ...iu သင့်မယ့် Maths....ဖတ်စာအုပ်ထည့်ဖို့မေ့ကျန်ခဲ့တယ်...

Jisso: :jenလေး ......မမ chu မှာပါတယ်လေ....တူတူကြည့်ကြမယ်လေ.....

Sana: :unie jisoo က ဆရာမ iu အကြောင်းမသိဘူး........jen ဘယ်လိုလုပ်မှာလဲ.......တစ်ကျောင်းလုံးရဲ queen က အခန်းပြင်ထုတ်ခံရရင်......😫

Nayeon: :ငါတို့မှာလဲစာအုပ်အပိုမပါဘူး..........

စကားများနေတဲ့ Jen တို့အဖွဲ့ကို.....minaက......

mina: :ဟဲ့...ဟဲ့....ဆရာမဝင်လာပြီ....

Iu: :ကဲ.....စာအုပ်ကျန်ခဲ့တဲ့သူတွေရှိရင်......ရှေ့ထွက်ခဲ့ပါ......လိုက်စစ်ကြည့်လို့လိမ်ရင်ပိုဆိုးမယ်နော်.........

Jen pov: :အာသေတော့မှာဘဲ.....ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ......ခုချိန် နန်ပြည်ကစာအုပ်တစ်အုပ်လောက်ရောက်လာရင်သိပ်ကောင်းမှာဘဲ...........

ရုတ်တရက်...liက မတတ်ထရပ်လ်ုက်တော့......

Jen pov: :ဟင်....သူလဲမပါဘူးလား.....တစ်ယောက်ထဲမဟုတ်လို့တော်သေးတယ်.......သူပြီးရင်ငါထရပ်ရမယ်(အမယ်အားကိုးနဲ့နော်😂😂)

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Место, где живут истории. Откройте их для себя