Unicode😀😀😀
Li: :ဒီလိုဟာ.....ငါမူလတန်းတုန်းက.....ငါ့အမေရဲ့အလုပ်ကဆိုလ်းမှာဆိုတော့.....ငါကအမေနဲ့ပဲလိုက်နေလိုက်တယ်...ငါ့အဖေကတော့ ဘူဆန်မှာဘဲကျန်ခဲ့တာပေါ့........အက်လိုနဲ့ မူလတန်းကို ဆိုလ်မှာဘဲတတ်ဖြစ်သွားတာ......
Chae: :ငါတို့မေးတာက ဖက်ထုပ်အကြောင်းနော်.....ဘာလဲ ဇာတ်ကြောင်းလွဲနေတာလား😏😏မရဘူးနော်....
Li: :မင်းကလဲဆုံးအောင်နားထောင်ဦးလေဟာ......ငါမူလတန်း...ဒုတိယနှစ် စတတ်တော့......ငါကအနေအေးတာလဲပါတာပေါ့........သူငယ်ချင်းလဲမရှိဘူး......တစ်နေ့တော့.......ငါကျောင်းအိမ်သာကိုသွားရင်.....ကောင်မလေးတစ်ယောက်ကို....နောက်ထပ်ကောင်မလေးသုံးယောက်က....အနိုင်ကျင့်နေတာကိုတွေ့တယ်.........
Ny: :အယ်.....မထင်ရဘူးနော်....စောက်ကလေးတွေက....
Jen: :နင်တို့ဖြတ်ဖြတ်မပြောနဲ့...ဟိုမှာပြောနေတဲ့တစ်ယောက်ကဆက်ငင်....ဆက်ငင်ဖြစ်နေပြီ......
ဆက်ပြော.....Li: :အင်း........ငါလဲပထမတော့.......ဒီတိုင်းဘဲ ရှောင်သွားမလို့လဲ.....အဲ့ကောင်မလေးသုံးယောက်ထဲက......တစ်ယောက်က....ဟိုကောင်မလေးကို.....နင့်ပါးကြီးကဖောင်းနေတာဘဲ....ဘူစီဖောင်းကြီူနဲ့တူတယ်....ငါမကြိုက်ဘူး......ပိန်သွားအောင်ဖောက်ပစ်မယ်ဆိုပြီး.....အတင်းညစ်တာလေ....နင်တို့ဘဲစဥ်းစားကြည့်.....ဆောင်းတွင်းကြီး....ဘယ်လောက်တောင်နာလိုက်မလဲ........
JISSO: :ဟုတ်တယ်နော်....သနားပါတယ်.....
LI: :ဆက်ပြောပြမယ်.....အက်တာနဲ့ငါလဲ.....ဆက်မကြည့်နိုင်တာနဲ့.....ဟိုကောင်မလေးလက်ကို.....အတင်းပုတ်ချလိုက်တော့.......ငါ့ကိုတောင်သူတို့ကပြန်လုပ်ချင်နေသေးတာ....ငါကအကောင်းနည်းနည်းကြီးတယ်လေ......ငါကလဲနင်တို့အက်လိုအနိုင်ကျင့်မယ်ဆို ဆရာမနဲ့တိုင်မယ်လ်ု့ပြောလိုက်ရော........သူတို့က မကျေနပ်တဲ့မျက်နာတွေနဲ့......ထွက်သွားကြတယ်......
Mina: :ပြီးတော့အနိုင်ကျင့်ခံရတဲ့ကောင်မလေးကကော..........
Li: :သူကတော့ငါ့နောက်မှာ....ငါ့အင်္ကျီလေးကိုဆွဲရင်း......ငိုနေတာပေါ့......
Sana: :အက်တော့နင်က မချော့ဘူးလား......
Li: :ငါလဲ....ချော့တာပေါ့....နင်တ်ု့လဲသိတဲ့အတိုင်း.....ချော့ရင်ပိုငိုတယ်လေ....အက်ကောင်မလေးလေး.....ငိုလိုက်တာ...ငိုလိုက်တာ....ငါမှခေါင်းကြီးသွားတာဘဲ.....ဘယ်လိုချော့ရမှန်းခဲမသိတော့......ကံကောင်းချင်တော့....ငါ့အိတ်ကပ်ထဲမှာ.....စုတ်လုံးရှိတယ်လေ.....အက်တာနဲ့အက်စုတ်လုံးကိုသူ့ပါးသပ်ထဲထည့်ပေးလိုက်မှ......ငိုတာတိတ်သွားတယ်..... ...
YOU ARE READING
O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}
Romanceအချစ်ဆိုတဲ့ အရာက လူတစ်ယောက်ရဲ့ OXYGEN ဖြစ်နိုင်သလို လူတစ်ယောက်အတွက် CARBON DIOXIDE လဲဖြစ်နိုင်တယ်........အချစ်ကြောင့် ကြင်နာတတ်သလို.....အချစ်ကြောင့်ရက်စက်တတ်တယ်.......အချစ်ကြောင့် ပျော်ရွှင်ရသလို.......အချစ်ကြောင့် ငိုကြွေးရတယ်.... #mtc#