Part 4Uni&Zaw

2.3K 222 1
                                    

Unicode❤️❤️❤️

At bread market........

li တို့အုပ်စု တမင်တကာ ကျောင်းမုန့်စျေးတန်းကိုနောက်ကျမှ သွားတယ်.....ဘာလို့လဲဆိုတော့ li သိပ်ချစ်ရတဲ့ jen လေးနဲ့ ....တစ်ဝိုင်းထဲထိုင်ပြီးစားရအောင်.......ကြံနေတာမို့ပါ.....chae လဲသူ့မမ နဲ့တွေ့ရတာပေါ့.....တစ်ချက်ခုတ် နှစ်ချက်ပြတ်......နှစ်ချက်မကလဲပြတ်သွားနိုင်ပါတယ်လေ......

ထင်ထားတဲ့အတိုင်းပါဘဲ ....li တို့ဝင်လာတော့ ဝိုင်းတွေအားလုံးပြည့်နေပါပြီ......

chae:          :level 2စပြီနော် li......

chae:          : jen.....ရေ...

jen:            :အမယ်လေးလန့်လိုက်တာ.....အဖောင်းရယ်.....

chae:         :ဘာအဖောင်းလဲ နင်ကိုအဖောင်းလို့မခေါ်ဖို့ဘယ်နှစ်ခေါက်ပြောရမှာလဲ.....

Jen:        :အေးပါဟယ်ငါကရုတ်တရက်ဆိုတော့သတိလွတ်သွားလို့ပါ.....ခုကဘာ ကိစ္စလဲပြောပါဦး....နင်လာရင်ငါမှာ ခပ်လန့်လန့်ရယ်......

Chae:         :ဟဲ.....ဟဲ.....jenလေး....ငါတို့လေနေ့လည်စာစားဖို့ထိုင်စရာနေရာမရှိလို့လေ......အက်တာ.....နင်တို့ဝိုင်းမှာထိုင်လို့မရဘူးလား.......

Jen:            :ထင်တော့ထင်သားဘဲ......ထိုင်ထိုင်........ဒါနဲ့ နင်စောနက ငါတို့လို့ပြောလိုက်သလားလို့......နင့်အပြင် ဟိုနှစ်ယောက်ပါပါတာလား.....

Chae:            :ဟီး ..ဟီး.....နှစ်ယောက်မဟုတ်ဘူး......သုံးယောက်..... 😅😅😅

Chae:               :ဟို သုံးယောက် မြန်မြန်လာ... စိတ်မပြောင်းခင်လေး...😂😂

li ရယ် mina ရယ် jeonyeonရယ် .....chaeရဲ့ခေါ်သံကြားတာနဲ့မြန်မြန်လေးသွားပြီး......chaeထိုင်တဲ့ဘက်မှာထိုင်နေလိုက်တော့တယ်.....

Jen က li ကိုတွေ့သွားပြီး.......မကျေနပ်တဲ့မျက်စောင်းနဲ့ထိုးတာကို ခံလိုက်ရပါတယ်....

Jen pov:         :ကျက်သရေမရှိတဲ့လောရှည်ကောင်.........ကြည့်မရပါဘူးဆိုမှ......ထပ်တွေ့နေပြန်ပြီ .......အဖောင်းမကလဲ .......တွေ့ကရလူသူငယ်ချင်းကောက်တော်နေတော့တာဘဲ.....ပြီးတော့ ငါ့ကိုကြည့်တဲ့မျက်လုံးတွေက .....တစ်ခုခုကိုပြောချင်နေသလိုဘဲ.....ဘာတွေလဲနော်....😒😒😒

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora