Part11Uni&Zaw

2.1K 199 2
                                    

Jen....စာလုပ်နေရင်...ထမြည်လာသောဖုန်း.......ကြည့်လိုက်တော့....chu....

Jen: :ဟယ်လို.....မမ chu...

Jisso: :ဟယ်လို.....jenလေးလား.....

Jen: :မမ chu ဘာဖြစ်နေတာလဲအသံလဲမကောင်းပါလား.........

jisso လဲညနေကဖြစ်စင် အကုန်ပြောပြလိုက်တော့.........

Jen: :ဘာ......miho ဆိုတဲ့အကောင်ငါနဲ့တွေ့ရင်တော့သေတော့မယ်.......တော်သေးတာပေါ့မမ chu ရာchae ရောက်လာလို့........

jisso: :jenလေး မမchu တစ်ခုလောက်မေးချင်လို့..........

Jen: :မေးလေ..မမ chu.....

Jisso: :chae ဆိုတဲ့တစ်ယောက်ကလေlesလား( မဟုတ်ဘူးသူမှာလဲ အဟွာပါတယ်😂😂)

jen: :ဟုတ်တယ်လေ....မမ chu ရဲ့chae က les ပေမဲ့သူကစိတ်ရင်းကောင်းပါတယ်....သူသူအပြင်မှာရည်းစားထည်လဲတွဲပေမဲ့သူ့ဘယ်သူ့ကိုမအတည်မချစ်ဘူး....jenတို့ဆိုလဲတစ်ခါမှအသားမယူဖူးဘူး....ဘာလဲ မမ chuကသူ့ချစ်သူပါလို့ပြောလိုက်လို့မေးတာလား.....

Jisso: :အင်း....ဟုတ်တယ်ပြီးတော့သူမမ ကိုနမ်းသွားတယ်....

Jen: :what really......အိုမို....မမchu ရဲ့ first kiss ကိုရသွားတာပေါ့.....chaeစုတ်

jisso: :အက်တာကြောင့်မမchu သူ့ကိုရင်မဆိုင်ရဲဘူး....စိတ်ထဲတစ်မျိုးဘဲ...သူကမိန်းကလေးအချင်းချင်းချစ်တာဆိုတော့.........ဘယ်လိုကြီးမှန်းလဲမသိဘူး...

Jen: :jenလဲစစသိတုန်းက အက်လိုဘဲခံစားရတယ်....ဘာလို့မိန်းကလေးအချင်းချင်း....ရည်းစားထားတာလဲပေါ့....သူ့ကိုပြောကြည့်ပါသေးတယ်....သူကလက်မခံဘူးလေ....ကြာလာတော့လဲကမင်ရတာရိုးနေတော့.....နားလည်ပေးနိူင်သလိုတောင်ဖြစ်နေပြီ....မမchu သူတို့နဲ့ပေါင်းတာကြာသွားရင်အဆင်ပြေသွားမှာပါ........

jisso: :အင်းပါ....မမ chu အိပ်ဖုန်းချတော့မယ်နော်.......

တီ.........

jisso တစ်ယောက်ဖုန်းချပြီး....အတွေးတွေက ဂနာမငြိမ်တော့ပါ....ညနေကchaeနမ်းနေတဲ့အချိန်ဘာလို့မတွန်းထုတ်ပြစ်ရတာလဲ.....သူနမ်းနေတာကိုဘာလို့ငြိမ်ခံနေတာလဲ.....ရင်တွေဘာလို့ခုန်နေတာလဲ.....စသည်ဖြင့်​ပေါ့......

Jisso နဲ့ဖုန်းပြောပြီးမကြာပါဘူး.....

jen: ;yar....park chae young နင့်ငါ့အမကို.....ဘာလုပ်လိုက်တာလဲ.......

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora