part30

3.1K 207 10
                                    

Unicode......

Mr.kimနဲ့mrs.kimတို့နှစ်ယောက်ဧည့်ခန်းထဲမှာစောင့်နေကြတယ်.......mrs.kimမျက်နှာမှာဒေါသရိပ်တွေထွက်နေတယ်....

Mr.kim:သမီးလေးကိုသေချာဖြောင့်ဖြပြီး......ပြောပါဒေါသမပါစေနဲ့ကလေးဆိုတာတစ်ခါတစ်လေမှားတတ်တယ်....

Mrs.kim:ဒီကိစ္စကို....ကျွန်မကိညယ်တို၈်ရှင်းမယ်ရှင်၀င်မပါနဲ့.....

အပေါ်ထပ်မှကျောင်းသွားရန်ဆင်းလာသော....jennie....

Mr.kim:သမီးလေး....သမီးမေမေက...သမီးကိုပြောစရာရှိလို့တဲ့......appaရုံးသွားတော့မယ်.....

jen:nae...appa....

Mrs.kim:jennie kim.....နင်ကကျောင်းသွားဦးမယ်ပေါ့.....နင်နဲ့lisaဆိုတဲ့တစ်ယောက်ရဲ့သတင်းတွေကျောင်းမှာမွှေးနေတာဘဲ...
........နင်မရှက်တတ်ပေမဲ့ငါရှက်တတ်တယ်....

Jen:omma........သမီးနဲ့lisaက.....မတော်တစနမ်းမိသွားတာကိုသူတို့ပုံကြီးချဲ့ပြီးပြောနေကြတာ.......

Mrs.kim:ဘာ......မတော်တဆ.....ပုံကြီးချဲ့တယ်ဟုတ်လား......

ဘုတ်.....

ဧည့်ခန်းကခုံပေါ်ကို....ဓာတ်ပုံတွေအမိားကြီးပြစ်ချလိုက်တယ်....jenယူကြည့်လိုက်တော့.....liceနဲ့သူနဲ့ရေချိုးခန်းမှာချစ်ရည်လူးနေတဲ့ပုံတွေ.....

ရေချိုးခန်းထဲမှာချစ်ရည်လူးနေတဲ့အချိန်....

အဒေါ်ကြီး:......ရေချိုးပြီးသောက်လို့ရအောင်တစမခါတည်းဘဲထားသွားလိုက်ပါ့မယ်....

Jenအခန်းထဲကို၀င်လိုက်တော့....jenကိုရောသူ့သူငယ်ချင်းကိုရော....မတွေ့ဘူး....အဒေါ်ကြီးပြန်ထွက်ဖို့အလုပ်.....

Lice....အက်နားလေး...မြန်မြန်လေး....အသံတွေရေချိုးခန်းဘက်ကကြားတော့....

အဒေါ်ကြီးက....ရေချိုးခန်းတံခါးကိုအသာဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့....lisaက....jenရဲ့pussyကိုမုန့်စိန့်လုပ်နေတာတွေတော့....အဒေါ်ကြီးကမဖြစ်သင့်တာထပ်မဖြစ်ရအောင်......သူ့ဖုန်းနဲ့ဓာတ်ပုံရိုက်ပြီး....mrs.kimကိုသွားပြတယ်....(လတ်စသတ်တော့နွားနို့အဒေါ်ကြီးကဖော်ကောင်ဘဲ🤫🤫)

jen:omma....ဒါတွေက.....ဘယ်လို...

Mrs.kim:ဘယ်လိုလဲ...jennie...kim..နင်ငြင်းချင်သေးလား......ငါနင့်ကိုငါ့သမီးလို့ပြောရမှာရှက်တယ်....နင်မို့လို့လို့ဟာ...မိန်းမအချင်းချင်း.......နင်အဲ့lisaဆိုတဲ့ကောင်မနဲ့အဆကသွယ်ဖြန်ရ၈်ဖြတ်မဟုတ်ရင်....ငါနည်းငါ့ဟန်နဲ့ဖြတ်ပြစ်မယ်...ဒါပဲ.....န၈်ဒီနေ့တစ်ရက်ကျောင်းသွားစရာမလိုဘူး.....

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora