Part6 Uni&Zaw

2.2K 231 3
                                    

jenလဲရေချိုးပြီးထွက်လာတော့.......ဘာရယ်မဟုတ် li အကြောင်းတွေးမိနေသေးတယ်........သူသက်ကောသက်သာရဲ့လားမသိဘူး......ဘာမှမဖြစ်ဘူးလို့သာပြောတာ....လဲကျသွားတဲ့အချိန်က တော်တော်ပြင်းတာတော့ ......jen လဲသတိထားမိတယ်......ဒါ တောင်.....သွားခါနီး....bye jen....ဆိုပြီးပြုံးပြသွားသေးတယ်........သူ့ပုံစံလေးက....ချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ........ဟင်......ငါအခုli အကြောင်းကိုတွေးပြီး.....ပြုံးနေတာလား.....kim jennie သတိထားစမ်း......

jenလဲကိုယ့်ကိုကို နားမလည်နိုင်သလို.....ှန်ထဲကပုံရိပ်ကိုဘဲကြည့်နေလိုက်တော့တယ်......

ဟုတ်ပါတယ်......jen အတွက်တော့ ဒါကထူးဆန်းတဲ့အရာလို့ပြောလို့ရပါတယ်.....အခုမှစခင်တဲ့သူငယ်ချင်းမပြောနဲ့......သူငယ်ချင်းအရင်းကြီးတွေအကြောင်းကိုတောင်တွေးပြီး.....အခုလိုနှစ်နှစ်ကာကာ..တစ်ခါမှမပြုံးဖူးပါဘူး..........(ချေပုရယ်....အက်တာအချစ်ဟဲ့....မသိချင်ယောင်စောင်နေတယ်......😂)

jenစာကြည့်စားပွဲပေါ်သွားပြီး.....စာလုပ်တော့မယ့်ဆဲဆဲ......တခါးခေါက်သံကြားလိုက်သဖြင့်

jen: :ဘယ်သူလဲ .....ဝင်ခဲ့ပါ....

Mrs.kim: :အော်.....မန်ဒူးလေးက....စာလုပ်မလို့လုပ်နေတာလား........

Jen: :ဟုတ် omma........

Mrs.kim: :ညနေက မန်ဒူးလေးပင်ပန်းတယ်ပြောလို့......omma က မန်ဒူးလေးအတွက် .....လန်းဆန်းသွားအောင်.....ဂျင်ဆင်းလေးလာပို့တာ.....သောက်လိုက်နော်.....အရမ်းမခါးဘူး......

Jen: :nae.........😘😘😘

Mrs.kim: :ဒါဆို omma သွားတော့မယ်နော်....အရမ်းနောက်မကျစေနဲ့နော်...

Jen: :😍😍😍😌😌😌

Omma ပြန်ထွက်သွားတော့မှ......ညနေက....omma မေးတဲ့အကြောင်းခေါင်းထဲရောက်သွားတော့.........

Jen: :li ကြည့်ရတာ....မချမ်းသာပေမဲ့.....သဘောကောင်းပြီး.....ခင်ဖို့ကောင်းတဲ့သူပါ......

jen လဲသတိထားမိပါတယ်......omma က jenငယ်ငယ်လေးကတည်းက.....jenရဲ့အပေါင်းအသင်းတွေကို .....omma ကိုယ်တိုက်ပဲစီစဥ်ပေးခဲ့တာပါ......sana နဲ့ nayeon ကommaသူငယ်ချင်းရဲ့သမီးတွေ....chaeဆိုတာကလဲ...appa ရဲ့ လုပ်ငန်းဖက် Mr.park ရဲ့ တစ်ဦးတည်းသောသမီး......mina နဲ့ jeongyeon ရဲ့ ခေသူမဟုတ်ဘူးလေ.....jen...ဒုတိယတန်းတုန်းကဆိုရင်......jen.....Lice ဆိုတဲ့ကောင်မလေးတစ်ယောက်နဲ့...သူငယ်ချင်းဖြစ်ခဲ့ဖူးတယ်.....သူမက jenကို အစစအရာရာဂရုစိုက်ပေးတယ်.....သူမစာတော်တယ်......jenတို့တစ်ဖွဲ့လုံးထဲမှာမှ.....သူက jenနဲ့ဘဲစကားပြောတာ....တစ်ခါကဆို......somi ဆိုတဲ့တစ်ယောက်က...jen သူငယ်ချင်းတွေမရှိတုန်း....သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ jenကို အနိုင်ကျင့်....တုန်းကဆို...jen အရမ်းကြောက်နေခဲ့ရတာကြ.....အက်အချိန်မှာ....liceက ရောက်လာပြီး....jenကို ကာကွယ်ပေးခဲ့တယ်.....ပြီးတော့ somi တို့ကိုလဲ........သူမမောင်းထုတ်ပစ်တယ်............အဲ့အချိန်ကjen လဲသူ့ကိုကြောက်ကြောက်နဲ့ဖက်ထားတော့သူမကပြောတယ်............

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now