part47

4.9K 254 19
                                    

Unicode

(ဒီနေ့က ဘောနပ် နေ့မို့......သိပ်တော့မရှည်ဘူး ....မနက်ဖြန်ပြန်တွေ့မယ်နော် ချိတို့)

ရင်ခွင်ထဲကိုတိုးဝှေ့ကာ....နေတဲ့....ပေါက်စလေးကြောင့်ရင်ထဲမှာကြည်နူးရိပ်.....

Li:honey....ကိုယ်တို့ပြန်ကြမလား...

Jen:darlingကလဲ...ခုမှ 5နာရီကျော်ကျော်ဘဲရှိသေးတာကို.....ခဏလောက်ဆော့ဦးမယ်လေနော်လို့....

Li:ခဏဘဲနော်....darling လက်မှတ်သွားဝယ်ပေးမယ်....ဘာဆော့မှာလဲ

jen:ရိုလာကိုစတာ.....ပြီးတော့လက်မှတ်နှစ်ဆောင်darlingနဲ့တူတူစီးချင်တယ်....

Li:ကဲဟုတ်ပါပြီ....darlingတူတူစီးပေးမယ်...ဒါပြီးရင်တော့......အိမ်ပြန်ရမယ်နော်....

သူဒီလိုပြောလိုက်တော့...jenရဲ့ခေါင်းထဲမှာ...အတွေးတွေ....မေးခွန်းတွေက အစီအရီ......

jen:အင်း......

လက်မှတ်သွားဝယ်ပြီးသူပြန်လာတော့....ရိုလာကိုစတာ အတူတူ စီးကြတယ်......

စီးနေတဲ့တစ်လျောက်လုံး....ကြောက်နေတဲ့အရိပ်အယောင်နည်းနည်းလေးမှမတွေ့ရ....

li:ကဲhoney ကတိတည်နော်...ရိုလာကိုစတာလဲစီးပြီးသွားပြီ.....အိမ်ပြန်တော့မလား.....

Jen:အင်းပါ...darlingကလဲသိပါတယ်....

စိတ်ထဲမှာရှိနေတဲ့မေးခွန်းတွေကို....ခဏလောက်အနားပေးလိုက်ပြီး....

သူရဲ့လက်မောင်းကို.....လက်နှစ်ဖက်နဲ့ဖက်တွယ်ထားကာ.....သူ့ပုခုံးလေးကို...ခေါင်းလေးမှီပြီး....လှမ်းလျောက်ရတဲ့....ခံစားချက်လေးကဘာနဲ့မှမလဲနိုင်ဘူး.....

သူ့ရဲ့ရင်ခွင်ကနွေးထွေးတယ်.....သူရဲ့အငွေ့အသက်က...jenကိုအထီးမကျန်စေ ဘူး....သူ့ပုခုံးလေးက....နားခိုရာတစ်ခုလို........

သူအနားမှာရှိနေရင်...လုံခြုံနွေးထွေးမှုကိုခံစားရတယ်.....

အတွေးတွေထဲမှာတင်.....နစ်နေတဲ့jenကားနားရောက်သွားတာတောင် သတိမထားမိလိုက်ဘူး.........

Li:honey ကိုယ်တို့ညနေစာတစ်ခါတည်းစားသွားမလား......

Jen:အွန်း.....မစားတော့ဘူး...အိမ်မှာ appa နဲ့ommaစောင့်နေလောက်ပြီ...မနေ့ကတည်းကအိမ်ပြန်မအိပ်တာဆိုတော့ ......

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now