Part8Uni&zaw

2.2K 206 1
                                    

Unicode💞💞💞

Flash back

Li: :တီတီလေး.............

Iu: :liceလေးလာပြီလား..........ဒီနေ့တီတီလေးကတိပေးထားတဲ့အတိုင်း....liceလေးကိုကစားကွင်းလိုက်ပို့မယ်နော်....

Li: :တီတီးလေးကအကောင်းဆုံး......

6 နှစ်အရွယ်ကောင်မလေးတစ်ယောက်နဲ့.....16နှစ်အရွယ်ကောင်မလေးတစ်ယောက်.....ကစားကွင်းမှာ....ပျော်ရွှင်စွာဆော့ကစားနေတဲ့မြင်ကွင်းကို.....ကြည်နူးစွာကြည့်နေသူကတော့.......

Mrs.mb: :iu လေးနဲ့ li li လေးတော်ပြီ.....အရမ်းမှောင်နေပြီ......ပြန်ကြရအောင်...

iu: :ဟိုမှာ.....aunty ခေါ်နေပြီ.....သွားကြရအောင်နော်....lice.....

Li: :မသွားချင်သေးဘူး.....ကစားချင်သေးတယ်.......တီတီလေးက....ommaကိုပြောပေးလေနော်.......

Iu: :ဒီနေ့တော့.....ဒီလေါက်ဘဲဆော့ပေါ့.....liceရယ်.....နော်.....လိမ္မာပါတယ်....နောက်တစ်ခေါက်ထပ်လာမယ်လေ...ကစားကွင်းကိုနော်.....တီတီလေးကတိပေးတယ်....

Li: :တကယ်လား.....😊😊

iu: :အင်တကယ်တကယ်......ကတိပေးတယ်..........

Mrs.mb: :ဒီကလေးနှစ်ယောက်လာပါဆိုမှဘဲ.....ဘာတွေပြောနေကြတလဲ....

Iu: :lice ကဆော့ချင်သေးတယ်ဆိုတော့....နောက်တစ်ခေါက်လာမှဆော့ဖို့ချော့ပြောနေတာ auntyရဲ့....

Mrs.mb: :အေးပါ...အေးပါ.....iuလေး...auntyလိုက်ပို့ပေးမယ်နော်.....သမီးomma ကောကျန်မာရေးပြန်ကောင်းလာပြီလား.....

Iu: :အရင်ကထက်စာရင်တော့......သက်တော့သက်သာလာပါတယ်....aunty...

Mrs.mb: :သမီးiu ကဘဲ....aunty ညီမလေးကိုဂရုစိုက်ပေးပါဦးနော်...

iu: :ဟုတ်ကဲ့ပါ......ommaကိုသေချာဂရုစိုက်လိုက်ပါ့မယ်.....

Ommaရဲ့လက်ကိုတစ်ဖက်ဆွဲ......ကျန်တဲ့လက်တစ်ဖက်က....တီတီလေးiu...လက်ကိုဆွဲ....ပြီး.....ပြန်လာတဲ့li li ကတော့.....ပြုံးပျော်နေလို့......

Flash end

Li: : ဒါဆို....ဆရာမ....iuက....တီတီလေးပေါ့.....😱😱

Iu: :မှတ်မိပြီပေါ့.....အဆိုးလေး...lice...လာပါဦး.....တီတီလေးဆီကို

ဆိုပြီး....li ကိုပွေ့ဖက်ထားတယ်......

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now