part35

3.2K 262 45
                                    

Unicode......

အောက်တန်းစား.....လူယုတ်မာ....ဆိုတဲ့အကြည့်တွေနဲ့ခြုံငုံးပြီးကြည့်နေကြတဲ့.....ဒီအိမ်ကြီးကနေ......လူတိုင်းကိုဟားတိုက်ပြီး....ထွက်ပြေးလာခဲ့တယ်.....

ခု....ခုဘယ်လ်ုလုပ်ရမလဲ.....ငါ့ကိုဘယ်သူမှမယုံကြဘူး.....လူတိုင်းကငါ့ကိုစွပ်စွဲနေကြတယ်.....appa....ဟုတ်တယ်....appaကတော့....ငါကိုယုံပေးတယ်....  

appaဆီသွားရမယ်....ဟုတ်တယ်....အမှန်တိုင်းပြောပြပြီး....ဒီစွပ်စွဲခိက်အောက်ကငါလွတ်အောင်လုပ်ရမယ်......

မျှော်လင့်ချက်.....appaဆိုတဲ့မျှော်လင့်ချက်သေးသေးလေးကို....လက်လွတ်ခံလို့မဖြစ်ဘူး.....ခြေလှမ်းတွေက...တစ်ဦးတည်းသောသူမကိုယုံကြည်ပေးသူappaဆီသို့.....

အရှိန်နဲ့မောင်းလာတဲ့.....ကားတစ်စီး.....သူမနားကိုပုံမှန်ထက်ပိုပြီးနီးလာတယ်.....သူမရှောင်ချင်ပေမဲ့......မရှောင်နိုင်တဲ့အနေအထားတစ်ခု.....

ငါသေသွားရတော့မှာလား.......ဟင်အင်....ငါနာမည်ပျက်နဲ့မသေချင်ဘူး....အတွေးစတစ်ချို့အဆုံးသတ်သွားတယ်....အသံတစ်ခုနဲ့အတူ....

ကျွီ...........ဒုန်း.........

Li:အ့.......

***********************************
At လေယဥ်ကွင်း.......

Mr.kim:သမီးလေ....jenအစစအရာရာဂရုစိုက်နော်.....လိုအပ်တာရှိရင်ချက်ချင်းဖုန်းက်လိုက်....appaတိင့အကုန်လုပ်ပေးမယ်နော်...

Jen:ဟုတ်ကဲ့...appa....

Mrs.kim:ငါ့သမီးလေး....အိမ်မက်ဆိုးတွေမက်လို့ကြေက်ရင်....ommaဆီဖုန်းလှမ်းဆက်လိုက်နော်...သမီးငယ်ငယ်တုန်းကလိုOmma...သီချင်းလေးနဲ့ချော့သိပ်မယ်နော်....(cry)

jen:nae omma....သမီးommaကိုပြောခဲ့ဆိုခဲ့မိတာတွေအတွက်သမီးတောင်းပန်ပါတယ်နော်....omma......သမီးမိုက်ကိုခွင့်လွှတ်ပေးပါနော်.....omma(cry)

mrs.kim:ခွင့်လွှတ်ပါတယ်သမီးလေးရယ်.....သမီးလေးကမသိလို့မှားခဲ့တာဘဲ......

Jisso:jenနဲ့....အန်တီအန်ကယ်....လေယဥ်ချိန်ကနီးနေပြီ...... သမီးတို့သွားတော့မယ်နော်....jenလေးကိုစိတ်ချ ပါ.....သမီး...အစွမ်းကုန်စောင့်ရှောက်ပါမယ်...အန်တီနဲ့အန်ကယ်.. .

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang