part52

4.3K 292 18
                                    

Unicode

Soo မနက်နိုးလာတော့.....နာကျင်မှုကိုအရင်ဆုံးခံစားလိုက်ရတယ်...ညကအဖြစ်အပျက်ကိုပြန်သတိရသွားတော့မှ.....အနည်းငယ်ရှက်စိတ်ကလေးကဝင်လာတယ်.....

Chae: မ နိုးပြီလား.....ဒီမှါ မအတွက် Chae အကုန်စီစဥ်ပေးထားတယ်....မနက်စာကိုအခန်းထဲမှာဘဲစားလိုက်နော်.....နာနေတယ်မလား...

Soo: အွန်း baby.....

ကုန်းရုံးပြီးထပေမဲ့....မနေ့က ကဲထားတာကြောင့်လူက....စိတ်သွားတိုင်ကိုယ်မပါ...

Chae:မ ခဏ..baby ချီပေးမယ်...လာ...

Baby ကsooကို ချီလိုပ်ပြီး ရေချိုးခန်းရှိရာသို့ဦးတည်လျက်.....စိတ်ထဲမှာတစ်ခုခုဘိုနေသလို....အာ...ခုထိ sooကိုယ်ပေါ်မှာအဝတ်နဲ့တူတာဘာမှမရှိဘူး......

Babyက sooရဲ့စိတ်ကိုသိနေတယ်ထင်ပါရဲ့....

Chae: ဘာလဲ...မ ကလဲ..ရှက်နေတာလား....ခုဆိုbabyတို့က....လင်မယာအရာမြောက်သွားပြီနော်.....မကြာခင် မကိုလက်ထပ်ဖို့အတွက်ပြင်ဆင်ရတော့မယ်...

Soo:ဟင်..လက်ထပ်ဖို့....

Chae:ဘာလဲမက လက်မထပ်ချင်ဘူး...

Soo:မဟုတ်ပါဘူး..baby ကလဲ......ရုတ်တရက်ပြောလိုက်လို့ပါ.....မ ကတော့ babyသဘောဘဲ.....

Chae: အာ့ကြောင့်မကိုချစ်နေရတာ...မွမွ..

မျက်နှာအနံ့အနမ်းတွေလိုက်ပေးနေတဲ့...သူ

soo:တော်တော့ babyရာ...မ က အဝတ်ဗလာကြီးနော်...အရေးပတ်ကုန်မယ်...

Chae:ဟီးဟီး sorry..

မနက်စာကိုအခန်းထဲမှာဘဲတူတူစားလ်ုက်ပြီး...

Chae:မ....ဒီနေ့ဆေးရုံမသွားနဲ့တော့...ဒီမှါဘဲနေနော်.....

soo:အင်းပါ...ဒါဆိုမ မသွားတော့ဘူးနော်....

**********

ခရီးဆောင် အိတ်ထဲကို....အဝတ်တစ်ချို့ထည့်နေတဲ့ darling သူ့ကြည့်ရတာ တစ်ခုခုကိုလောနေသလိုမျိုး......

Jen: darling အလောတကြီးပါလား....ဘယ်ကိုသွားမလို့လဲ....အဝတ်အစားတွေထည့်နေတာ.....

Li:ကိုယ်တို့အခု korea ကိုပြန်ရတော့မယ်.....

Jen:ဟင်...ဘာဖြစ်လို့လဲ....

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora