Part51

4.4K 272 13
                                    

Unicode

(အောက်ကစာလေးကို ဖတ်သွားပေးနော်)

ငယ်သူငယ်ချင်းတွေပြန်စုံတဲ့ပွဲမို့...အရည်လေးတွေကိုယ်စီဝင်နေကြပြီ(အရက်ကို​ြေ့ာတာနော်)   jy နဲ့ mina ကတော့...သူတို့ရဲ့မင်္ဂလာဦညအကြောင်းတွေပြောပြီး...သူတို့ဘယ်လောက်စွမ်းကြောင်းကို....ကြွားနေလေရဲ့.....

သူတို့ပြောတာကြားပြီး Chae​တောင်မိန်းမလိုချင်စိတ်ပေါက်သွားတယ်....

ny sana sooရယ်က..ဝိုင်လောက်ဘဲသောက်ုပြီး.....စကားတွေပြောနေကြတယ်....

သူတို့ဘာပြောလဲတော့...မသိပေမဲ့....တစ်ချက်တစ်ချက်စုံသွားတဲ့အကြည့်တွေက.....ရငမထဲမှာ..သစ်လွင်နေဆဲ....သူမကိုခုထိချစ်နေဆဲဖြစ်နေတဲ့ဒီနှလုံးသားကိုဘဲအပြစ်တင်ရမလား......

ခုဘဲကြည့်တွေးနေရင်း....သူမနဲ့အကြည့်ချင်းစုံမိပြန်တယ်....chaeဘက်ကဘဲအကြည့်​ေတွအရင်လွဲလိုက်တယ်......

ny: ဟဲ့ sana ဟိုသုံးကောင်ကိုကြည့်ဦး..ခေါင်းတောင်မထောင်နိုင်တော့ဘူး........

San:အေး...ဟွန့် နည်းနည်းဘဲသောက်ပါဆိုတာက်ို....

ny: အချိန်တောင်တော်တော်လေးလင့်နေပြီဘဲ...sooရေငါတို့ပြန်လိုက်ဦးမယ်.....

Soo:အင်း...ငါလိုက်ပို့ရမလား...

San:ရပါတယ်sooရေ...chaeလဲအတော်မူးနေတာဘဲ......သူ့ကိုပြန်လိုက်ပို့ပေးလိုက်ပါတယ်...

Ny:အေး...sooငါလဲအက်တာပြောမလို့...

Soo:အင်းပါ...ဒါဆိုလဲ....ငါchaeကိုလိုက်ပို့လိုက်မယ်....

Nyနဲ့ sana နှစ်ယောက်လုံး...ကိုယ့်လင်ကိုကိုယ်မပြီး...ထွက်သွားကြတယ်...

ခုဒီအခန်းထဲမှာ...chaeရယ် sooရယ်နှစ်ယောက်ဘဲကျန်တော့တယ်...

သူ့ရဲ့ဘေးနားလေးကိုသွားပြီး...ကိုင်ပြီးလှုပ်နိုးကြည့်တယ်...ပြန်ထူးဖော်မရဘူး...သူ့ကိုယ်ကိုတွဲပြီး...ထကြည့်တယ်....အားလားလား...လေးလိုက်တာ...

Clubက စားပွဲထိုးလေးအကူအညီနဲ့ပဲ...ကားဆီရောက်အောင်...တွဲကူပို့ပေးလိုပ်ရတယ်........

Soo:ဟူး...အမယ်လေးမောလိုက်တာ...ရေလေးဘာလေး..သောက်ဦးမှ.....

ရေသောက်ရင်း...ဘေးကအမူးသမားလေးကို...ငဲ့ကြည့်လိုက်တော့...ပါးဖြူဖြူးဖောင်းဖောင်းလေးပေါ်မှာ...ပန်းရောင်လေးထနေတာ...လေးကဆွဲဆောင်နေသလ်ိိုလို..

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Where stories live. Discover now