part19uni&zaw

2.4K 192 3
                                    

Uni

မနေ့က part 18 zawgyi သမားတွေအတွက်ပြန်တင်ပေးထားတယ်နော်.....😘
.
.
.
.
sana: ဟိုနှစ်ယောက်ဒီနေ့ပေါ်လာဦးမှာလား.......ဟိုမှာသူများအခန်းတွေလူစစ်ပြီးလို့ကားပေါ်တောင်ရောက်နေပြီ.......

Ny:ဟုတ်တယ်နော်.....li ရေ ဖုန်းဆက်ကြည့်ပါဦး.....

li: ခုနကဆက်ထားတယ်လာနေပြီတဲ့ရောက်တော့မယ်ပြောတယ်.......

chae: ဟိုမှာ...ဟိုမှာ...ရောက်နေပြီ li

li: နင်တို့ကလဲနောက်ကျလိုက်တာဟာ....ဟိုမှာသူများအခန်းတွေတတ်ကုန်ပြီ....

chae:အေးလေ....

jen:နင်တို့စကားများမှာလား.....ငါတို့အထုတ်တွေသယ်ကူမှာလား......

li: ထားလိုက်ပါတော့.....ဘယ်မှာလဲအထုတ်တွေ.....ဟင်....သွားမှာကနှစ်ညအိပ်သုံးရက်ခရီးနော်.......ဘာလို့အထုတ်တွေကဒီလောက်များနေတာလဲ......

jen: နင်တော်တော်စကားများတာဘဲ.....chaeတောင်မမ chuဟာတွေသယ်သွားပြီ.....

li: အေးပါ....အေးပါ.....

iu: ကဲ......ကလေးတွေလူစုံပြီလား.....

stu: nae

iu: ဒါဆိုဆရာမခုံနံပါတ်တွေတွဲပေးမယ်နော်........ကဲနာမည်ခေါ်မယ်....kim jennieနဲ့lalisa...... kim jisso နဲ့ park chae young......နောက်ပြီး......#%#%#%#%
ကိုယ့်ဘေးကလူကိုဂရုစိုက်ရမယ်နော်...တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက်ရန်မဖြစ်ရဘူးနော်....

stu: nae.....

jen:lice နင့်ငါ့ဘေးနားကျတာဘဲ.....

li: အင်း.....

li နဲ့ chae ကတော့......တစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက်အောင်နိုင်သူအပြုံးတွေနဲ့ပြုံးပြပြီး......ကားပေါ်တတ်သွားလေရဲ့.....တကယ်တော့....ဒီလိုခုံချင်းအတူတူထိုင်ရဖို့အရေး....li တစ်ယောက်....မနေ့ကတစ်ညလုံး....သူ့တီတီလေးကိုဖုန်းသရဲလုပ်ခဲ့ရပါတယ်.......ကားပေါ်ရောက်တော့ chaesoo ကသူ့နေရာသူထိုင်....

jen:lice ငါကားစီးရင်ခေါင်းမူးတတ်လို့လေ....အဲ့ဒါ....ပြတင်းပေါက်ဖက်ပြောင်းထိုင်လို့ရလား........

li: အင်း...ရတယ်လေ...ထိုင်..

ဒီလိုနဲ့ခရီးစဥ်တစ်လျှောက်လုံး......bus ပေါ်မှာ.....သီချင်းဆိုတဲ့သူကဆို....ကတဲ့သူဿနဲ့...ပျော်စရာကောင်းနေခဲ့ပါသည်......တစ်ခန်းကို ယောကျ်ားလေးမိန်းကလေးပေါင်း.....30ဆိုတော့....စုစုပေါင်းငါးခန်းဆိုရင်.....150လောက်ရှိမယ်ထင်တယ်........li တို့ကားမှာပါလာတဲ့ယောကျ်ားလေးတွေဆိုရင်....စလိုက်နောက်လိုက်နဲ့ပါးစပ်ကိုမစိရဘူး......ဒီထဲမှာတော့.....li ဘေးနားက အနှီးပေါက်မလေး ni niကတော့ထိပ်ဆုံးကပေါ့.....

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora