part27

4K 214 5
                                    

unicode.......

li:အောက်မှာအဒေါ်ကြီးက....niniအတွက်.....နွားနို့ပေးလိုက်တယ်.....

jen:အင်း......ချထားလိုက်လေ.......

li:ဇာတ်ကားရွေးပြီးသွားပြီလား.....nini...

jen:အင်း ပြ​းေပြီး...ကုတင်ပေါ်လာခဲ့...တူတူကြည့်မယ်.......

li:အင်း.....

jen:ခန....မီးလေးပိတ်လိုက်ဦး....

li:ok ok.....

jen:lice.....ဒီlockခတ်ထားတဲ့..... ဗီဒီယိုတွေကဘာတွေလဲ......ကြည့်လို့မရဘူး...lice give me password......

li:အက်တာက.....ဟို....ဟို...ဘာကားမှမဟုတ်ပါဘူး......စိတ်ဝင်စားဖို့မကောင်းတဲ့ဟာတွေပါ......

jen:စိတ်ဝင်စားဖို့မကောင်းရင်....ဘာလို့lockခတ်ထားတာလဲ.......မသိဘူး...ဖွင့်ပေးမဟုတ်ရင်.....စကားလုံးဝမပြောဘူး.......

li:အယ်....ငိ....သူ့အိမ်မှာလာနေတယ်ဆိုပြီးနော်......သူများကို......အက်လောက်မှသိချင်လဲ.....pwပြောပြမယ်.....

jen:ဒီလိုမှပေါ့...pwကဘာလဲ....

li:fuck girl

jen:ဘာ.....

li:pw ဆို...မယုံရင်ရိုရ်ကြည့်ပါလား....အကုန်အသေးတွေကြီးဘဲ....

jen:ထားစရာစာလုံးတွေအက်လောက်တောင်ရှားလား.......အိုမိုး...what.....18++ကားတွေ.......

li:သိပြီမလား...ကြည့်မနေနဲ့တော့....ဇာတ်ကားရြည့်ရအောင်.....

jen:ဒီကားကြည့်မယ်....

li:ဒါက...21+ကြီးနော်.....

jen:ဘာဖြစ်လဲ....နင်ကြည့်မှာမကြည့်ရင်....ငါကြည့်မယ်....ငါတစ်ခါမှ....ဒီလိုကားတွေမကြည့်ဖူးဘူး.....

li:အော်....အေးအေး.....

li pov:ငါနဲ့နော်...ထိန်းချုပ်ဖို့ခက်ပါတယ်ဆိုနေကာမှ...အောကားကြည့်မယ်တဲ့လား.....လိပ်ပြာဆိုတစ်မျိုးပေါ့..ဟုတ်တယ်...

ဇာတ်လမ်းလေးက......သူငယ်ချင်းကောင်လေးနဲ့ကောင်မလေး...နှစ်ယောက်....ကောင်လေးကတစ်ဖက်သက်ချစ်နေတာ...ကောင်မလေးကကောင်းလေးကိုချစ်နေသော်လည်းချစ်မှန်းမသိ......တစ်နေ့ကျောင်းကအပြန်မိုးရွာတော့.......ကောင်မလေးကော...ကောင်လေးကော....မိုးစိုကုန်တယ်.....ကောက်လေးကသူ့အိမ်မှာ......မိုးတတိတ်တဲ့ထိစောင့်နေရအောင်လိူ့ပြောတယ်........ကောင်လေးကသူ့အခန်းကိုကောင်မလေးကိုခေါ်လာပြီး.........အဝတ်တွေလဲခိုင်းတယ်....သူကတော့ရေချိုးခန်းထဲဝင်ပြီးအဝတ်လဲတယ်.....ကောင်မလေးကကောင်းလေးရဲ့အကျီဝတ်ထားတော့အရမ်းကြီးနေတယ်.....အောက်က...ကောင်လေးရဲ့ဘောင်ဘီအတိုလေးဝတ်ထားတယ်... နည်းနည်းကောင်မလေးက.sexyကျနေတယ်ပေါ့.........ကောင်လေးကအဝတ်မလဲခင်ရေချိုးလိုက်တော့........ကောင်မလေးကကြာတယ်ဆိုပြီး......ရေချိုးခန်းတံခါးကိုခေါက်တာ.....ကောင်လေးကရေသံနဲ့မကြားဘူး.....ပြန်မထူးတော့...ကောင်မလေးကရေချိုးခန်းတဲခါးကိုဖွင့်ကြည့်လိုက်လိုက်ချိန်...ကောင်လေးကရေဘားဖွင့်ပြီး  ..........သူ့dickဲ့...အာသာဖြေနေတဲ့အချိန်.....မျက်လုံးတွေမှိတ်ပြီး.....အတင်းတွေဖီးလ်းနေတော့....ကောင်မလေးကြည့်နေတာ.. ......ကောင်လေးကမသိဘူး....ကောင်မလေးကလဲရှက်ပြီး.....တံခါးကိုကောင်လေးမသိခင်ပြန်ပိတ်ပြီး...ကုတင်ပေါ်မှာ.......ဘဲထိုင်စောင့်နေတယ....ကောင်လေးရေချိုးခန်းထဲကထွက်လာတော့......ကောင်မလေးကအရမ်းsexyကျလွန်းတဲ့အတွက်ကြောင့်ခနငေးမိသွားတယ်....ကောင်လေးကသး့ကိုယ်မှာ....တစ်ဘက်တစ်ထည်ဘဲပတ်ထားတယ်.......ကောင်မလေးက...ကောင်လေးရဲ့...dickကိုမြင်းပြီးကတည်းကခေါင်းထဲမှာ......အက်တာဘဲပန်မြင်ယောင်နေတယ်...ဒါကိုမသိတဲ့ကောင်လေးက.....ကောင်မလေးမျက်နှာတွေနီနေတော့...ဖျားတော့မယ်ထင်ပြီး....ဆေးတိုက်ဖို့...ဆေးဘူးထဲကဘာဘီတွန်ကိုရေနဲ့တိုက်လိုက်တယ်....ကောင်မလေးကလဲ....ရှက်ရှက်နဲ့ဘာမသိညာမသိသောက်လိုက်တယ်........ဖြစ်ချင်တော့ဆေးက...ကောင်လေးရဲ့အမအထန်မမရဲ့feelဆေးတွေပါ.......

O/2 & CO/2(jenlisa G!P){Completed}Место, где живут истории. Откройте их для себя