1. Bölüm

6.8K 195 108
                                    

      Tarih boyunca kuzgunlar ve tozkoparanlar hep karşı karşıya gelmişti. Tozkoparanlar ve kuzgunlar arasındaki bu savaş herkese her şeyi yaptırdı. Ben  Tuana Naz Tiryaki, kuzgunların en küçük ama en yetenekli üyesiyim. Hatta beni onlardan farklı kılan güçlerim var. Ulu kuzgunun kuzgunlar meclisini toplaması üzerine şuanda toplanmış durumdayız

 Ulu kuzgunun  kuzgunlar meclisini toplaması üzerine şuanda toplanmış durumdayız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" bize daha önce Tuananın çok yardımı oldu." Diyen ulu kuzguna baktım. Yüzünü göremiyorduk. Bizimde yüzümüz yarım maskeyle kapalıydı. Devam etti
" yeni görev onundur." Dediğinde şaşırdım.
" yeni görevin bize tozkoparanların kıymetlisi olan çocuğu getirmek." Dedi
" daha önceki kişilerin başarısızlığı beni ilgilendirmez, elimden geleni yapacağım ve istersem yapabileceğimi sizde biliyorsunuz." Dedim memnuniyetle sırıttı.
" sana güveniyorum. Bana tozkoparanların kıymetlisi olan çocuğu getireceksin ." Dediğinde sırıttım.
" emredersiniz." Dedim

Konsey dağıldığında kaldığım küçük evime geldim. Kendimi bildim bileli kuzgunların içindeydim. Kanıma hırs ve öfke işlenmişti. Belkide beni daha küçükken bi çöp konteynırına atan ailem yüzündendir. Bi çok görevlerinde onlara yardım etmiştim ve başarılı da olmuştum. Planım çoktan hazırdı. Tozkoparanlar her zaman aptal insanlar olmuşlardı. Çok korumacı çok merhametli.... bende o yönlerine oynayacaktım. Ulu kuzgun haricinde hepimizi kontrol eden tek bir kişi vardı.


O da savaş... ona mesaj attım ve ben arayana kadar beni aramamasını söyledim. O da herkes gibi biliyordu ki ulu kuzgunda sonsuz kredim vardı. Ulu kuzgunu tozkoparanların onu deşifre etmesinden kurtarmıştım. Kız olabilirim yada 17 yaşında olabilirim ama kimsenin yapamadığını yapıp ben engel olmuştum. İlk işim yarın temrenlideki okula yazılmak olmalıydı. Erkenden uyudum.

Sabah uyandığımda direk üstüme siyah pantolon ve siyah tişört geçirip evden çıktım. Eski okulumdan zaten sıkılmıştım. Okula geldiğimde sınıfımı öğrenmek hemen müdürün odasına çıktım. Savaş okul kaydımı halletmişti. Kapıyı çalıp içeri girdim.
" ben yeni öğrenciyim, kaydım yapılmıştı ama sınıfımı bilmiyorum." Dediğimde Gülümsedi.
" savaş beyle hallettik kaydını, sen 11/A dasın." Dedi. Kafa sallayıp odadan çıktım.

Sınıfı bulduğumda kapıyı çalıp içeri girdim. Gülümsedim ama yalandandı. Hoca bayandı .
" merhaba hocam ben yeni öğrenciyim." Dedim Gülümsedi
" hoşgeldin adın Ne ?" Dedi.
" tuana." Dedim.
" hoşgeldin tuana boş olan bir yere geç istersen ." Dediğinde kafa sallayıp en arka boş sıraya geçtim. Aradığım çocuklarda bu sınıftaydı.

Okul çıkışına kadar kimsenin yanına gitmemiştim. Okul çıkışı o çocukların hocaları Salih'le beraber ormanda dersleri olduğunu biliyordum o yüzden eve gidip okumu ve yayımı aldım hemen ormana gittim. Ormana tuzaklar kurmuştum. O tuzaklardan birine herhangi birinin yakalanması yeterliydi. Ağacın üstüne çıkıp beklemeye başladım. İlerden gelen sarışım renkli gözlü kızı tanıyorum ismi Leya. Yufka yürekli prenses. Tuzağa doğru gidiyordu. Ayağını basmasıyla tuzağa yakalanması bir oldu çığlık attı . Ayağını kaldırdığı gibi biraz ileri de ve tepede olan kütük üstüne düşecekti.


Hemen ağaçtan inip sanki sesini duymuş gibi okumu yaya koyup ilerlemeye başladım.
" kim var orda." Dediğimde Leya bana seslendi . Yeni görüyormuş gibi hemen yanına koştum.
" iyimisin ?" Dediğimde kafa salladı
"Tuzak varmış kim kurdu ya bunu?" Dediğinde bilmiyorum anlamında kafa salladım. Kafamı kaldırıp tuzağa incelemeye başladım. Tamamen rol yapıyordum.
" bak çözdüm tuzağı. Sakin ol ayağını kaldırma şakın. Kaldırırsan yukarıdaki kütük üstümüze düşer." Dedim ve yayı kütüğün bağlı olduğu İpek'te çevirdim.

Oku fırlattığımda ip kesildi ve kütük üstümüze düşmek yerine olduğu yere düştü. Tam o sırada leyada yere düştü.
Hemen yanına eğildim.
" iyimisin?" Dediğimde Gülümsedi korkmuştu . Çantamdan su çıkarıp verdim. Bi yudum içti.
" iyiyim. Saol." Dediğinde gülümsedim.
" sen bizim sınıfa yeni gelen kızsın." Dediğinde gülümsedim
" sende o sınıftasın anlaşılan." Dedim

O sırada birinin beni geri itmesiyle dengemi kaybedip yere düştüm. Diğer arkadaşları da gelmişti. Beni iten kişi de çağandı . Hepsinin adını biliyordum hepsini tanıyordum.
" ya yavaş olsana ." Dedim ama beni umursamadı. Çağan hemen Leyla'nın yanına eğilmişti . Leya yere düştüğümü farkedince hemen bana baktı.
" iyimisin?" Dediğinde gülümsedim ama sırtım acımıştı. Ayağa kalktım. Çağanda leyayı kaldırdı.



" biraz daha dikkat etsene." Dediğimde Mete bana döndü
" Kusura bakma ,Biz sizi öyle görünce yanlış anladık ." Dediğinde umursamadım.
" insan olabilmelisiniz, ben arkadaşınızı kurtardım ama siz aynı şeyi yapmadınız." Dedim. Leyaya döndüm.
" iyisin sanırım, ben artık gitmeliyim. Atış yapmak için gelmiştim sesini duyunca yarım kaldı." Dedim. Leya Gülümsedi. Elini uzattı. Elini sıktım.
" memnun oldum." Dediğinde bende gülümsedim.
" bende memnun oldum ama adını bilmiyorum." Dediğimde kafa salladı
" adım Leya." Dedi.
" memnun oldum Leya ama artık gitmeliyim." Dedim ve yanlarından ayrıldım. Önemli olan en zayıfının güvenini kazanmaktır. Grubun en Gözde kişisi leyaydı ve bende ilk ondan yana kullandım hamlemi, zamanla herkes teker teker elime düşücek.

Kuzgun ve Tozkoparan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin