Gözlerimi araladığımda belime birinin sarıldığını farkedince hemen Arkama döndüm. Çağandı. Kıpırdadınız için gözlerimi araladı. Gözlerim doldu.
" gelmişsin." Dedim. " çok korktum."
Bana sarıldığında bende sarıldım.
" burdayım, mahvetmişsin kendini, ağlama daha lütfen ." Dedi kafamı boynuna koydum.
" çok rüyama girdin senin yüzünden ölücem diyordun, haklısın özür dilerim."Yüzüm tamamen boynundayken elini yanağıma koydu.
" yalnız şuan bana çok yakınsın, fena yürüyesim geliyor." Dediğinde gülmemek için kendimi tutup hemen ayrıldım
" cidden ya az uzaklaş allah allah." Diyip hemen kalktım.
" al işte tehlike bitti eski haline döndün." Dedi kapıya doğru ilerlerken sırıttım .
" hadi hadi gel bahçeye çıkalım herkes nerde?" Diyip kapıdan çıktım.Bahçeye indiğimizde herkes dalmıştı. Sırıtıp " ben geldim!!" Diye bağırdığımda kızlar çığlık attı. Kahkaha attım.
" sakin olun korkmayın." Dediğimde Leya ve Ülkü gelip bana sarıldı. Bende sarıldım.
" kendine gelmişsin." Diyen Salih hocaya baktım.
" iyiyim hocam , sürekli başınıza kalıyorum kusura bakmayın ." Dedim gülümsedi.
" öyle bişey yok saçmalama." Diye araya girdi yağız.
Ayağa kalktı, gelip bana sarıldı. Kafasını boynuma koydu. Gülümsedim.En başlarda Benden nefret ediyordu ama şimdi benim için korkuyordu. Derin derin nefesler alıyordu. Ayrılıp yüzüne baktım
" yağız sen iyimisin?" Dediğimde gülümseyip kafa salladı. O an Ülkü'yle göz göze geldik. Yüzünde öyle bi ifade vardı ki, bişeyler olduğunu hemen anladım. Yağızds bişey olduğunu onda farketmişti, Bunu daha sonra onunla konuşacaktım.
" yalnız okula gitmeliyiz, yarın herkes okula geliyor çok boşladık bence." Dedim.Gece herkes evlere dağıldığında Ülkü'ye mesaj attım.
Tuana: dökül bakalım neler oluyor
Ülkü: bişey olmuyor
Tuana: Ülkü yağızdan bahsediyorum bence beni kandıramayacağını anladın
Ülkü: ben bişey duydum ama yani istemeden duydum. Yağızla Mete konuşuyordu
Tuana: ne duydun kızım çatlatmasana
Ülkü: yağız....
Ülkü: seni seviyormuş...
Tuana: eee ne var bunda beni onu seviyorum. Mavi aydaki herkesi seviyorum.
Ülkü: kızım salak mısın? aşıkmış sana diyorum.
Tuana: nE ? Şaka falan mı?
Ülkü: bu konuda şaka yapmam, Mete'yle konuşuyordu. Seviyorum ama çağanı seviyor Dedi.
Tuana: kimse bunu bildiğimizi bilmeyecek tamam mı? Leyaya yarın anlatırız o kadar....
Ülkü: merak etme , söylemem kimseye
Tuana: tamam iyi geceler
Ülkü: sanada.....Şaka olması için dua etmiştim ama Ülkü çok ciddiydi. Ben onu arkadaşım olarak görüyordum. Çağanla aramızdaki bi şey ise benceçok aradaydı. Aramızda bişey olup olmadığından bile emin değildim. Emin olduğum tek şey Yağız'ın arkadasım olması... demekki bu olay yüzünden yağızla çağan kavga ettiler. Yani yağız yakınlığımıza sinirlendi ama başka bişey için kavga çıkardı. Anladığım kadarıyla Çağanda bilmiyor ve bilmemesi daha iyi...
Ertesi gün okulun bahçesine girdiğimde çağanı kapının önünde gördüm ama umursamadım söylediklerini unutmamıştım. Yanından hızla geçip okula girdim. Koridorda Okan'ı görünce yanına gittim
" günaydın."
"Günaydın." Dedi
" Okan kusura bakma , 2 gün çağan ortada yoktu, okula o yüzden hiç birimiz gelmedik." Dediğimde Gülümsedi
" merak etme hallettik biz, sen çok yardımcı oldun teşekkür ederim." Dediğinde gülümsedim.
" başka bir şeye ihtiyac olursa haber ver ." DedimSınıfa geçtiğimde Ülkü hemen yanıma geldi.
" Leyayı alalım gidip konuşalım." Dedi. Leyayı da alıp bahçeye çıktık. Çardağa oturduk.
" ne oluyor size ? Ülkü sabah sabah bi panik ?" Dedi Leya.
" Leya ben duymamam gereken bişey duydum..." Dedi Ülkü. Stres olmuştum. Bu durum beni çok huzursuz ediyordu. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum
" Mete'yle yağız konuşurken Ülkü omları duymuş, yağız Mete'ye ..."diyip sustum. Derin bi nefes aldım
" yağız Mete'ye ben tuanaya aşık oldum demiş." Dedim hızla. Leya dondu. Koluna dokundum. Bana baktı
"Anlamadım ne demiş?" Dediğinde dudaklarımı kemirmeye başladım
" duydun işte bidaha söyleyemem." Dedim sıkıntıyla." ne ara olmuş?" Dedi şaşkınlıkla. Omuz silktik.
Ülkü araya girdi
" bilmiyoruz ben öyle konuşurlarken duydum." Dedi içime sıkıntının en büyüğü girmişti. Bu durum çok büyük zarar verecekti hepimize...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun ve Tozkoparan
FantasyYeni kurgun kuzgun ve Tozkoparan , bu hikayede kim iyi kim kötü bilemezsiniz 👍🏼