6.bölüm

2.4K 158 48
                                    

     Öfkem ele geçirmişti beni, durmam gerekiyordu ama durmadım.  Geceye kadar birilerine bulaştım. Kavga çıkardım.  En son bara gitmek istedim yaşım tutmadığı için almayan badigardlara saldırdım. Adamın erkekliğine tekme atınca o da vurdu kavga çıktı. Bi zaman sonra vurmalarına izin verdim. Karnıma tekmeler yedim. Yüzümde sadece kaşım ve dudağım patlamıştı.

    Şimdide karakoldayım. Savaşı aradım gelip beni alsın diye, nezarethanedeyim.
" ya hadi çıkarın beni  bu boktan yerden." Diye bağırdım istesem çıkardım ama dikkat çekerdim.bi görevli geldi kilidi açtı.
" çıkıyorsun." Dediğinde bıkkın bi nefes verip ayağa kalktım ve nezarethaneden çıktım.

    İlerde beni bekleyen savaşı gördüm. Yüzümü görünce yüzünü buruşturdu yanına gittim
" kızım bu ne hal?" Dediğinde göz devirdim.
" bar kapısında dikilen adamlarla uğraştım. Almadılar beni içeri. Kavga çıktı. Sonuç tekmeler ve yüzümün dağılması, izin verdim vurmalarına." Dedim. Oda istesem dayak yemeyeceğimi biliyordu.
" iyi halt ettin hadi gidelim." Dediğinde ona baktım
" ben gelmiyorum. Sen git ." Dedim. Bıkmış bir ifadeyle kafa sallayıp gitti.

     Kasabada herhangi bir sokakta yerde oturdum duvara yaslandım. Karnım sızlıyordu ama umrumda olmadı. Telefonum çaldığımda cebimden çıkarıp baktım. Leyaydı.
" efendim ?" Diyerek açtım telefonu.
" ne yapıyorsun ?" Dediğinde göz devirdim.
" oturuyorum öyle , bişey mi oldu?" Dedim.
" bişey olmadı merak ettik seni." Dedi güldüm.
" merak edecek bişeyim yok." Dedim
" gelmemi ister misin ?" Dedi ofladım
" gerek yok leya, iyi geceler sana ." Dedim ve telefonu Kapattım.

        Bi yarım saat oturdum telefonum yine çalınca oflayarak açtım.
" ne var?" Dediğimde Salih'in sesini duydum.
"Benim evdeyiz seni  bekliyoruz , gelmezsen peşini bırakmayız." Dediğinde ofladım.
" tamam bi kaç dakikaya oradayım." Dedim
Yüzüme pansuman bile yapmamıştım. Kalkıp hızla koşarak Salih'in evine gitmeye başladım.  Geldiğimde Kapıyı çaldım. Salih açtı. Yüzüme baktı, şaşırmıştı.  Umursamadan İleri geçtim. Mavi ayda buradaydı. Yüzümü gördüklerinde ayağa fırladılar
Endişeyle "ne oldu sana?" Diyen ülküye baktım.
" çok mu kötü görünüyor ?" Dediğimde çağan yaklaştı.
" kim yaptı?" Dedi kanepeye oturdum.
" barın kapısındaki korumalarla kavga ettim, bi süre sonrada  vurmalarına izin verdim. Tekme yedim." Dedim .


   " pansuman yap-" diyen Leyanın  sözünü kestim.
" gerek yok karakolda da yapacaklardı istemedim." Dedim
" beni niye çağırdınız?" Diye konuyu değiştirdim. Salih hoca yüzüme baktı.
" anlatmanı istiyoruz ." Dediğinde merakla ona baktım
" neyi?"

" kimle nasıl büyüdün? Abim seni nereye bıraktı ne yaptın?" Dedi Salih hoca .
" büyüdüm işte ne önemi var, acımasızlıkla erkek gibi  ama büyüdüm bi şekilde." Dedim. " şimdi bu haldeyim, gözümü kırpmadan her şeyi yapabilecek kadar delirmiş biriyim. Merakını giderdim mi yağız?" Diyip ona baktım çünkü aslında onun sordurduğunu biliyordum. Şaşırdılar
" yine söylüyorum ben aptal değilim. Yağız beni zerre sevmediği için soruyorsunuz bu soruları, neden yağız,  başkasına sorduruyorsun ,  kendin sorsana."dedim.

  Dik bakışlarla bana baktı.
" sana zerre güvenmiyorum, etrafımızda olman hoşuma gitmiyor." Dedi. Güldüm.
" okula yeni gelen sıradan biriydim , leyayla tanıştık ne var bunda?" Dedim.
" ha doğru sen zaten leyayla yakınlığımı sevmiyorsun? Merak etme yağız , sevdiğin-" dediğimde Çağan araya girdi. Sevdiğin kız diyecektim beni susturdu.
" konu bu değil ."dedi.  Güldüm geriye yaslandım.
" siz beni çağırdınız, geçmişim bana yeter , başka bişey yoksa ben gidiyorum ." Dedim

      " köprücük kemiğine yakın olan "K" harfini merak ediyorum." Diyen çağana baktım. Anlamış mıydı?
" birinin ceza olsun diye  herkesten korktuğum zamanlarımda zorla  yaptığı bişey. Kötü anıları olan." Dedim. Yüzüne döndüm.
" herkesin geçmişinden bir iz vardır ."
Sustu. Buradaki herkesin nerdeyse her şeyine  hakimdim. Çağanın  geçmişten gelen izi ise olduğu böbrek ameliyatının dikiş izleriydi


    Bakışlarımı ondan çektim.
" hava almaya çıkıyorum." Diyip bahçeye çıktım. Yere oturdum elimi kaşıma götürdüm canım yandı.
" pansuman yapmalıydın" diyen çağanı duyunca arkamı döndüm. Yanıma yaklaşırken tekrar önüme döndüm.
" gerek yok." Dedim yanıma oturdu.
" biliyorsun." Dediğinde ona baktım.
" neyi biliyorum?"
Bizimle alakalı çoğu şeyi." Dedi güldüm.
" eğer Yağız'ın Leyayı sevdiğinden bahsediyorsan çok belli ediyor." Dedim.

    
      " seni görüyorum ." Dedi.  " seni anlıyorum."
Yüzüne baktım.
" bişeyler gizliyorsun, bu geçmişin yada herhangi bir şey olabilir ." Dedi.
" geçmişim kötülüklerle dolu. Vücudumdaki izleri görmedin sanırım. Böyle izler taşıyan birinin elbetteki geçmişi kötü olur." Dedim
" görmedim ." Dedi. " ama kızlar görmüşler .

    Komple Ona  doğru döndüm . İçimde sporcu yarım atleti vardı. Tişörtümü   Yukarı doğru sıyırdım.
" ne yapıyorsun?" Dediğinde güldüm
" sakin ol ya sporcu yarım atleti var sürekli koşuya çıktığım için." Dedim ve tişörtü çıkardım.
Karnımı gösterdim.
" bugün yeniler de eklendi işte , ilk başlarda kendimi korumayı bilmiyordum. Hani bi köpeğe vurdukça saldırganlaşır ya benimki de öyle oldu. Dayak yedikçe dövüş öğrendim." Dedim yaralara bakıyordu .


   Arkamı döndüm. Sırtımdaki yaraları görsün istedim.
" izleri kaldı sadece, dedim ya  herkesin geçmişten  bir izi vardır , bunların hepsi benim izlerim ." Diyip ona döndüm.
" bu harf ." Diyip K harfini gösterdim.
" En savunmasız ve en korkak olduğum andı. İlk acım buydu. Bıçakla tenime kazındı."
Elini kaldırdı  ikimizde karşı karşıya yerde bağdaş kurmuş oyduruyorduk.

    Gözleri dolmuştu.  Baş Parmağını yavaşça harfin üzerine koydu.  Okşamaya başladı. Gözlerini oradan ayırmıyordu
" kimin yaptığını hatırlıyor musun?" Dediğinde ona baktım.
" ben bana zarar veren hiç bir yüzü unutmam." Dedim.  Bana döndü.
Sonra yavaşça bana doğru eğildi. Dudaklarını köprücük kemiğime yakın olan " K " harfinin üstüne  hafifçe bastırıp öptü . Şaşırdım.  Nefesi hala yaranın üstündeyken bi kaç santim geri çekildi ve fısıldamaya başladı
" umarım bir gün yaşadıklarının intikamını alırsın." Dediğinde gülümsedim.

      Sonra uzaklaştı, Tişörtümü  üzerime giyindim.
Neden bilmiyorum ama için acıdı, ona ihanet etmek istemedim. Gözleri çok dolunca yaşlar firar etti. Baş parmağımla göz yaşlarını sildim.
" hadi içeri geçelim de bakalım başka ne diyecekler." Dedim çağan ayağa kalktı ellerini tutmam için uzattı. Ellerini tutup ayağa kalktım.  Sonra ellerini bıraktım içeri geçtik.

Kuzgun ve Tozkoparan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin