Ormanda atış yaptıktan sonra ormanda her zaman gittiğim yere gittim. Beni çöp konteynırına atan ailem bi bebek battaniyesine sarmışlar bide not koymuşlar ağzımda emziğim varmış . Ben o battaniyeyle çöp konteynırında bulan kişi kuzgunlardanmış, tabi sonra ölmüş bende kuzgunlarla büyümüşüm. O notu emziği ve battaniyeyi hep saklamıştım. Bi kutuya koyup gömmüştüm.
Gömdüğüm kutuyu çıkardım. Açtım. Yere oturdum. Ne kadar süre orda kaldım bilmiyorum kutuyu tekrar gömüp ordan ayrıldım. Eve gidip uyudum.
Sabah uyandım okula geçtim. Sınıfa girip dün oturduğum yere oturdum. Mavi ay da gelmişti. Umursamadım. Yanıma birinin oturmasıyla kafamı kaldırdım. Leyaydı. Gülümsedi
" günaydın." Dediğinde gülümsedim.
" günaydın." Dedim.
" gelsene seni birileriyle tanıştırayım."dedi.
" yok Leya ben iyiyim böyle sen git." Dediğimde üzgünce bana baktı. Çok hevesli görünmek her zaman dikkat çekerdi.
" ya hadi lütfen." Dediğinde hayır anlamında kafa salladım.
" gerçekten gerek yok. Sen git arkadaşlarının yanına." Dedim.İkna edemeyeceğini anlayınca ayağa kalkıp arkadaşlarının yanına geçti. Bu kız çok saf olabiliyordu. Kafamı sıraya koyup gözlerimi kapattım. Uyuyor gibi görünürsem ne konuştuklarını dinleyebilirdim.
Leya " gelmek istemedi, haklı da resmen kızı yere savurdun." Dedi. Çağana kızıyordu. Çağan çok umursamazdı.
" ne yapalım Leya? İsteyen gelir ." Dedi.
" bu arada Salih hoca okul çıkışı bizi çağırdı. Önemliymiş." Diye devam etti.
Mete " okul çıkışı direk gideriz." Dedi. Tam o sırada zil çaldı kafamı kaldırdım. Hoca geldi ders başladı.Okul çıkışı bende gitsem iyi olacak, bakalım içinizden hanginiz şu önemli kişisiniz.... teneffüs zili çaldığında bahçeye indim. Bi banka oturdum. Yanıma bi kız yaklaştı.
" sen yeni mi geldin?" Dediğinde kafa salladım.
" bu okulda ayağını denk alacaksın" Dediğinde yüzüne baktım.
" hadi ya? Sen mi karar veriyorsun?" Dedim ve ayağa kalktım.
" ben karar veriyorum ve sen ayağını denk alacaksın." Dedi. Sıradan okul kızları canımı sıkıyordu.
" ben ayağımı denk almak Ne demek bilmiyorum diyelim o zaman Ne olucak." Dedim. Alayla güldü.
" ben sana gösteririm." Dedi
" elinden geleni ardına koyma ." Dedim ve yanından ayrılıp sınıfa çıktım.Gidip sırama oturdum.
" biraz önceki kız tehlikelidir." Diyen birini duyunca kafamı kaldırdım. Çağandı. Sırasında oturuyordu.
" bana mı dedin?" Dediğimde bana döndü.
" evet." Dedi.
" bişey olmaz. Hiç bişey yapamaz." Dedim ve önüme döndüm.
Okul çıkışı ormana gitmeden önce eve gitmem gerekiyordu, eve doğru yürümeye başladım. Biri arkadan gelip kolumdan tutunca şaşırdım bi erkekti.
" buyur Ne vardı?" Dedim.
" sen Esma'ya nasıl karışırsın?" Dediğinde şaşırdım Esma kimdi? Kolunu ittirdim.
" Esma kim olum ne diyorsun?" Diye bağırdığımda bi erkek daha koşarak bize doğru geldi. Arkadaşının yanında durdu.
" bugün okulun bahçesinde artistlendiğin kız." Dedi. Sırıttım.
" erkek mi gönderdi hayret?" Dediğimde sinirlendiler ikisi de kollarımdan tutmaya çalıştı. Okul çantam kolumdan düştü.Birini öne doğru savurup ayağına çerme taktım yere düştü . Diğerinin de karnına tekme attım. Yerdeki kalkıp kollarını ellerimi tutacak şekilde belime sarınca diğeri de ayağa kalktı. Ayağa kalkana iki ayağımla tekme attım. Yere çok hızlı düştü. Beni tutanın ayağına bastım. Sonra yüzüne dirsek attım. Hemen beni bıraktı. Diğer adam yine ayağa kalkmıştı. Yüzüne hızlı bi iki yumruk atınca yüzü kanadı yere düştü. Sonra ikisi birden kalkıp kaçtılar.
Düşen Okul çantamı yerden alırken biri Benden önce davranıp yerden aldı. Kafamı kaldırdığımda mavi ay vardı.
" iyimisin?" Diyen Ülkü'ye baktım.
" iyiyim, " Dediğimde Esat hayretle " kızım iki adamı nasıl devirdin?" Dedi. Güldüm.
" biraz fazla erkek gibi yetiştimsanırım." Dedim hepimiz güldük.
Çağanın elindeki Çantamı işaret ettim.
" şey alabilir miyim?" Dedim. Önce çantaya baktı sonra bana ve çantayı uzattı.
Etkilenmişti.Çantamı alıp tek koluma taktım.
" sen eve mi geçiyordun?" Diyen Mete'ye baktım.
" evet eve geçiyorum ." Dedim.
" ormana gidiyoruz antrenmanımız var sende ok atıyorsun beni kurtardığın gün görmüştüm." Diyen leyaya baktım.
" Leya cidden gerek yok. Ben eve gidiyim." Dedim.
Çağan " gelebilirsin istersen." Dediğinde şaşırdım.
"Leya çok istiyor." Dedi. Ofladım.İstediğim bu değildi ama böyle daha iyi oldu. Beni aralarına almak için ilk adımı atmış oldular.
" tamam tamam geliyorum." Dedim.
" istersen ailene haber ver merak etmesinler ." Diyen esata döndüm.
" ben tek yaşıyorum. Ailem yada merak edecek kimsem yok." Dedim. Bi sessizlik oldu. Güldüm.
" bu dert ettiğim bişey değil hadi gidelim antrenmanınız varmış ya." DedimYürümeye başladık. Konuşma açmam gerekiyordu.
" siz ormanda mı antrenman yapıyorsunuz?" Dediğimde Esat kafa salladı.
" evet Salih hocamız var. Hem okçuluk hemde akıl hocamız , onunla beraber ." Dediğinde yalandan Gülümsedim.
" bende buraya yeni geldiğim için orman sessiz sakin geldi. Orda atış yapıyorum genelde ." Dedim
" bu arada adlarımızı biliyo musun?" Dedi Ülkü.
" sınıftakilerden duymuştum. Yağız Mete Ülkü Esat çağan doğru mu?" Dedim Gülümseyip kafa salladı.Salih'in evine geldiğimizde o da dışardaydı. Ormanda yaşıyordu. Bana baktı
" çocuklar hoşgeldiniz bu arkadaş kim?" Dediğinde gülümsedim.
" tuana ben yeni sınıf arkadaşlarıyım Leya çok ısrar etti rahatsız etmek istemezdim." Dedim Gülümsedi. Hanım kız rolleri yapmaktan nefret ediyordum
"Rahatsız etmedin sadece bizimkilerin yanında başkasını görmeye alışık değilim." Dediğinde kafa salladım.
" hadi çocuklar atış yapacağız." Dedi ve hedeflerin olduğu yere ilerledi." sen ok atmada nasılsın?"Diyen Çağana baktım
" iyiyim." Dedim Leya lafa atladı.
"Tuzakta ipi okla nasıl kesmiştin ? Baya iyisin." Dediğinde gülümsedim.
Salih elinde ok ve yaylarla geldi.
Herkese ok verdiğinde köşeden izliyordum.
Yanıma yaklaştı, "bunu da sen kullan ." Dedi şaşırdım
" yok ben atmiyim ." Dedim ama omlarla yayı elime tutuşturdu.
" hadi bakalım o zaman önce tuana ve çağan." Dediğinde hedeflerin karşısına geçtik. Normalde asla yapmazdım ama şüphelenmemesi için Çağana döndüm elimi uzattım. Elime baktı sonra sıktı GülümsedimHedeflere döndük. Salih komut verince okları bıraktık. İkimizde 10 vurmuştuk. Gülümsedim. Çağana baktım o da gülümsüyordu. Herkes atış yaptığında biraz Otırduj saate baktım geç olmuştu .
" ben artık gideyim. Teşekkür ederim ben çok eğlendim." Dediğimde çağan" tek gidebilir misin ?" Dedi. Kafa salladım .
" giderim hepinize iyi akşamlar." Dedim ve yanlarından ayrıldım. Uzaklaşınca gücümü kullanıp koşmaya başladım. Bugün için baya iyiydi. Leya şimdiden beni içlerine almaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun ve Tozkoparan
ФэнтезиYeni kurgun kuzgun ve Tozkoparan , bu hikayede kim iyi kim kötü bilemezsiniz 👍🏼