Tanıtım

946 73 38
                                    






Okyanusun kıskandığı bir adamın varlığının altında yaşamımı devam ettirirken bir kasırganın altında kaldım. Çığlıklarım duyulmadı. Bağırışlarım, çığırışlarım duyulmadı. Oysa ağzımı açsam önümde hayatını siper edebilecek bir adama sahiptim. Koca okyanusların kıskandığı o eşsiz varlığım... Belki de bu dünya üzerindeki en büyük gerçeğim. Yüreğimin sevgisini dünyanın içine sığdıramadığım...

Sonradan anladım; aslında ben hiç bağırmamıştım. Hiç çığlık atmamıştım. Yutmuştum. Ruhumun çığlıklarını bedeniminkilerle kapatmıştım. Onun bana verdiği çiçekleri bir ipe bağladım, ruhumu da o ipe doladım. Kendimi en yüksek uçurumlardan atarken düşündüğüm tek şey onun bana verdiği çiçeklerin bir zarar görmemesi, solmamasıydı.

Biliyordum ama, istediğim kadar atayım ruhumu, ayakta kalan tek parçasıyla yeniden ve yeniden ona koşacaktı. Ona koşacaktım. Çünkü o benim mesken tuttuğumdu.
Ama vazgeçebilirdim.
Vazgeçmeliydim.
Bitirmeliydim.
Kalbimden söküp atmalıydım.
'Batmayan güneşim,' dediğimi içimde batırmalıydım.
Onun için yapmalıydım.
Onun için yaşamalı ama onunla yaşamamalıydım.
Onun yaşaması için benim ölmem lazımdı.



Ağlamamalıydım...
Hayır, ağlamamalıydım.
Göz yaşlarımı kurutup gitmem lazımdı kalbimin attığı yerden. Kalbimi de kurutmam lazımdı. Başka türlü ondan kurtulamazdım çünkü. Onun kalbinden, onun aşkından başka şekilde kurtulamazdım.


"Seni seviyorum." Kelimelerini katledeceğim gece gideceğim senden. Şafak ağırmadan evvel, cenneti sakladığın kollarının arasından sana bir cehennem bırakarak gideceğim. Saçlarımın arasına biraz kokunu serpip gideceğim. Gözlerime silüetini hapsedeceğim. Burnuma kokunu saklayacağım. Her bir uzvum deli gibi sana bulaşan gecenin sabahı terk edeceğim kalbini.
Özür dilerim...
Bunları yalnız senin yaşaman için yapacağım.
Beni affet.
Affet beni, kokunu kendime sakladığım için affet. Seni sevdiğim için affet. Bencilliğim için affet. Aşkım için affet.


Ama sana söz veriyorum batmayan güneşim,
Senden başka hiç bir adama tek bir an bile gözüm kaymayacak. En değerlim dediğim adamın yerini asla doldurmaya çalışmayacağım. Acımı kalbime gömüp devam etmeye çalışacağım. Sadece çalışacağım. Sensizlikle asla başa çıkamayacağım.

Kalbimin sonu buysa seve seve kabul edeceğim...
Benim güzel intiharım...
Ruhlarımızın kavuşacağı günü bekleyeceğim...
Yüreğime basa basa yaşayacağım,

Ve kalbimi, "Benim yüreğim sensin. Aşkını kalbimde gururla taşıdığımsın..." Sözlerine gömeceğim. Ama biliyorum, bir gün gömdüğüm yerden tekrar dirilteceğim kalbimi...
Seninle kavuştuğum gün...

***

SENSİZ GEÇEN YILLARIM (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin