20. BÖLÜM

2.1K 142 9
                                    

Ayranımdan son yudumumuda alıp arkama yaslandım. Şaşkınca beni izleyenlere aldırmadan yanımdaki Meriç'e göz kırptım.

"Bence eve gidip uyusan iyi olur. Mağlum yarın zor bir gün seni bekliyor."

Yüzündeki şaşkınlığı silip sırıttı. "Merak etme güzellik dayanırım sana ve isteklerine."

Gözlerimi devirdim. "Bak hâlâ büyük konuşuyorsun."

"Hıh! En fazla ne yaptırabilirsin ki bana?"

Bu sefer ben sırıttım.

Kararsızca "Yemek yaptırırsın. De mi?"

Ona cevap vermeden kasada hesabı ödeyen Toprak, Rüzgar ve Bora abinin yanına gittim.

Toprak abi beni kolunun altına çekip alnımdan öptü. "Güzelim iyi olduğundan eminmisin?"

"Evet gayet iyiyim. Neden sürekli bunu soruyorsunuz ki?"

Rüzgar abi "Hani 11 adet dürüm yedin ya güzelim mide fesatı geçirmediğinden emin olmak istiyoruz."

"Merak etmeyin gayet iyiyim."

Aklıma gelenlerle Toprak abinin beline sarılı olan kollarımı çekip kaşlarımı çattım. "Bir de siz iddia da benim tarafımda değildiniz de mi?"

Üçü de birbirine baktı.

Bora abi telaşla "Senin bu minicik boyunla bu kadar dürümü yiyeceğini tahmin edemezdik ki."

"Yani haklısınız."

Derince nefes verdiler.

Omzumu silktim. "Ama yinede Trip atacağım."

Arkama dönüp kapıya ilerledim. Arkadan Bora abi diğerlerine sesleniyordu.

Dışarı çıkıp Toprak abinin arabasının önünde beklemeye başladım. Arabanın uzaktan anahtarla açılmasıyla kapıyı açıp içeri girdim. Abimde binince eve doğru gitmeye başladık.

"Ne yaparsam benle barışırsın?"

"Bilmem biraz düşünmeliyim."

"Peki. Ama o zamana kadar benle konuşmayı kesme."

"Ama bak çok konuşurum ha?"

"Konuş. Yeterki konuş."

"Bir daha silah kullanacak mıyım?"

"Evet. Daha çok çalışmalıyız?"

"Neden?"

"Çünkü gelecekte ne olacağını bilemeyiz."

Gelecekte neler olacağını bilemeyiz..

.

.

.

"Meerriiiçç! Neredeeeesiiinnn?"

Giyinme dolabından gelen sesle sırıttım.

Yavaşça oraya yaklaştım.

Sesimi üzgün çıkarmaya çalışarak "Ama senle daha evcilik oynayacaktık." dedim.

Dolabın kapağına tırnaklarımı sürtüp cılız bir ses çıkmasını sağladım. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Hem daha sana oje süreceğim."

Yavaşça kapağı açtım. Onunla göz göze gelince yalandan şaşırmış gibi davrandım.

"A-aaa sen burada mıydın?"

Lavanta EsintisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin