17. BÖLÜM

2.5K 165 13
                                    

Geldiğimiz sahile büyülenmiş gibi izlemeye başladım. Burası çok güzeldi. Masmavi deniz beni kendine çekiyordu. Abiler ve kuzenler şezlonglara yerleşirken bende havlumu ve çantamı Toprak ve Rüzgar abinin ortasında kalan yere koydum.

Üzerimdeki elbiseyi başımdan çıkaracakken birisinin engellemesiyle geri giymek zorunda kaldım.

"Kızım ne yapıyorsun?"

"Elbisemi çıkarıp denize gireceğim."

Toprak abi biraz geri çekilip beni süzdü.

"Bence böylede denize girebilirsin."

Gözlerim büyüdü. Şaka yapıyor olmalıydı.

"Selam!"

Gülerek bize gelen ikiliyle gözlerim benimkini aradı.

Benimki kim mi ?

Cesur...

Evet o köpekle aramda bir bağ var ve ona benimki demek aşırı hoşuma gidiyordu.

Bacağımda hissettiğim ıslaklıkla mutlulukla gülümsedim.

"Yaa sen beni mi özledin?"

Yere eğilip Cesur'a sıkıca sarıldım.

Yalaz "Cesur beni bu kadar özlemiyor." diyerek homurdandı.

"Kimi seveceğini iyi biliyor."

"Eee denize girmiyor muyuz?"

Rüzgar abi bana baktı. "Biz vazgeçtik ya. Oturalım burda güzel güzel."

Ayağa tekrar kalkıp elbisemin uçlarından tuttum.

"Sizi bilmem ama ben o denize gireceğim."

Tam elbiseyi bacağımdan sıyırırken Cesur ağzıyla elbiseyi tutup geri indirdi.

Dudaklarım büküldü. "Sende mi Cesur?"

Bir tepki vermeyince yüzümü buruşturup elbisemi onun ağzından kurtardım. Salya bulaşmış kısma çok bakmadan üzerimdekini bir çırpıda çıkardım. Şezlonga elbisemi koydum.

Araf "En azından bikini giymemiş." diye söylendi. Üzerindeki tişörtü çıkarıp elini bana uzattı.

Birlikte denize doğru yürümeye başladık. Çok geçmeden diğerleride bize katıldı. Cesur bile..

"Yüzme biliyor musun?"

"Biraz."

Cesur bacağıma sert bir şekilde çarpıp denize koştu.

Arkasından "Pis tospik!" diye bağırdım.

Ama beklesin o ben ona yapacağımı biliyordum.

Bilgilendirme, O bir köpek! Bilgilendirme bitti.

O zaman bir köpek gibi davransaymış ve benle uğraşmasaymış.

Hay ben senin inadını!

Su boynuma gelince durduk. Diğerlerinin omzuna bile gelmiyordu..

Toprak abi belimden tuttu.

"Bak şimdi biraz daha derine gideceğiz. Orada sana iyice yüzmeyi göstereceğiz."

Heyecanla başımı salladım.

Ellerimiz buruş buruş olunca denizden çıktık. Herkes kendi arasında sohbet ederken Burak -ki ona abi dememi istemiyor kendini yaşlı hissediyormuş- ayağa kalktı.

"Ben bir markete gideceğim gelen var mı?"

Mert abi ve ikizlerde ayağa kalktı. Yalaz Cesur'la oynadığı oyunu durdurup yanıma geldi.

Lavanta EsintisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin