Part 2

379 16 2
                                    

Sziasztok! Itt a következő rész is. Remélem tetszeni fog ez is nektek, a kommentben szinten várom a vissza jelzéseket, plussz ha van valakinek valamilyen ötlete amit szívesen olvasna vagy tetszene neki az írjon nekem itt privátban. Köszönöm legyetek jók puszi😊😚

Úgy volt hogy egy óránál nem maradunk tovább.. viszont meg is sikerült az egész éjszakát ott töltenünk rengeteg pia kíséretében.

Haza kéne mennem... holnap próba- próbáltam normálisan beszélni hogy ne akadjon össze a nyelvem.
Ugyan... ne hülyéskedj neked is jár a szabi- nevetett barátnőm de leheletén érződött hogy sokkal több alkoholt fogyasztott mint én. Magára hagyva barátnőm, zúgó fejjel és rengeteg gondolattal a fejemben mentem egyenesen a színpadig, ugyan is akármilyen meglepő ott volt a legkevesebb ember. A színpad mögé mereszkedtem, senki se volt aki megkerdezte volna hogy mit keresek ott, mindenki úgy kezelte a jelen létem mintha természetes lenne.

Damiano

Le mentünk a színpadról és fel ment a következő banda. A csapattal egyenesen az öltözönkbe mentünk, mikot leultem egyből számon is kértek a színpadon tortentek miatt. Mindenki magyarázatot akart és az a legnagyobb baj hogy én is azt akartam magamtól, nem értettem az egészet én sem.

Nem tudom srácok... csak késztetest éreztem rá és kész- mondtam bizonytalanul.
Kesztetest??- kerdezte Thomas lepetten.
Igen... úgy éreztem hogy muszáj megtennem- magyaráztam
Aha- nézett rám furán Vic- nem lehet hogy első látásból szerelem?- kérdezte
Nem, dehogy fúj- vágtam rá egyből, mert így is van nem lehet szerelem hisz nem is ismerem a nevet sem tudom és nem is akarom tudni. Nem hozzám való sőtt még barátja is van szerintem hisz annyira gyönyörű lány. Mi??? Jézusom nem nem gyönyörű- veszekedtem a saját gondolataimmal-.
Ha te mondod Dam- forgatta a szemét Ethan én csak szúrós szemmel néztem rá hogy érzékelje mit gondolok erről a témáról.

Kicsit később abba hagytuk a beszélgetést én pedig úgy döntöttem hogy ki megyek egy kicsit a friss levegőre és ki szelloztetem a fejem a sok gondolattól. A csarnok előtti kijelölt helyen elővettem egy szál cigit és elültem egy padra. Nyugodt volt a környék, csak bentről lehetett hallani a ki szivárgó bömbölő zenét.
A csillagokat nézve merültem egyre mélyebben a gondolataimban.

Leülhetek?- kérdezte egy női hang de a sötétben nem láttam az arcát.
Persze- mondtam mosolyogva bár nem hiszem hogy látta.
Fej szellőztetés?- kérdezte de éreztem a hangján hogy sokkal többet ivott mint kellett volna.
Igen... kicsit homályos most minden- valltam be őszintén mire ram nézett.
Na mesélj- ült török ülésben mire nem tudom mi történhetett de teljesen megnyiltam neki, mintha a csapat tagja lenne vagy egy régi ismerős.
Van egy lány... vagyis nem is tudom hogy tényleg úgy érzek e ahogy gondolom..de ma a koncerten valamit megmozgatott bennem a jelen léte. Különleges volt, nem az a tipikus rajongó akik újjongva, ugrálva fogadnak minket. Ő csak állt és nézte a fellépést nem ordította a dalszöveget nem táncolt és nem is örjöngött, tetszett hogy nem azért jött el mert találkozni akart velünk minden áron de mégis láttam rajta hogy élvezi az előadást- gondolkodtam vissza és próbáltam minél ésszerűbben elmagyarázni kavargó gondolataim halvány képeit.
Ohh.. hát szerintem én voltam az a lány- nevetette el magát mire teljesen lefagytam, konkrétan most vallottam szerelmet neki a tudtom nélkül. Nem tudom hogy most el menjek vagy maradjak meg, ezutan már nagyon kínos volt nekem a szituáció. Végig beszélt hozzám de egy szavára sem tudtam figyelni.
Na akkor... én most haza vánszorgok - nevetett fel majd felallt és a vállam megpaskolása után el is indult a sötétben. Ott ültem egyedül ismét csak ezúttal sokkal több minden kavargott a fejemben.

Abba hagytam az ön ócsárolást és vissza mentem a bandahoz mivel holnap el kell kezdenem az új dal írását.

Else

Ott hagytam magára a front énekest majd megkerestem a barátnőm és haza vettük az irányt. Egész úton agyaltam rajta, amit tudtam hogy nem szabad de valamit felébresztett bennem. A bőröm hiányolja az érintését.

Min agyalsz?- kérdezte Addison aggodalmasan.
Hmm? Ja semmin- vágtam rá egyből
Naa... tudom hogy van valami vagy inkább valaki a dologban- nézett rám mosolyogva
Előtted nem tudok hazudni tehát inkább elmondom.- forgattam meg a szemem- van egy srác... nem akarom bevallani meg magamnak sem de teljesen elvarazsolt- mondtam nagyot sóhajtva.
Uhh.. egy srác- húzott perverz mosolyt az arcára. Nem folytattam a beszélgetést úgy is csak a pia beszélt belőlem. Vagyis csak remélem hogy nem igaziak az érzéseim hisz lehetetlen ő nem is érez így, plussz hülyeség az egész nem is ismerem ma láttam először nem lehetek bele szerelmes.
A gondolataimat Addison zökkentette ki.

Itt vagyunk..- mondta de már alig állt a lábán. Felajánlottam hogy aludjon ma velem mert így nem akarom haza engedni, túl szeleburdi ahoz hogy elmerjem engedni.

Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt