Feltekenyseg

286 10 4
                                    

Sziasztok! Itt a kövi rész remélem tetszeni fog, kérlek jelezzetek vissza hogy tudjam. És nagyon szépen köszönöm a sok ihletet próbáltam bele tenni mindent de egyszerre nem akarom mindet bele suriteni egy részbe. Viszont továbbra is várom az ötleteket/vágyakat azokból sose elég...😉❤

És mikor akarod neki elmondani?- kerdezte Vic
Mit?- kerdeztem vissza mert hirtelen nem tudtam mire kéne gondolnom.
Hát, azt- mondta és nekem egyből le esett, igazából nem tudom hogy hogyan mondatnám el neki, így is úgy is rosszul fogja érinteni a dolog.
Nem tudom- sütöttem le a szemem, ezutan még 2 órán keresztül próbáltunk majd be fejeztük és be mentunk danyhez.

Dam nézd, El alszik- mutatott Thomas az alvó lányra. Oda mentem hozzá és apró puszikkal kezdtem keltegetni.
Hmm...- mocorgott
Napsugaram, vége a próbának- mosolyogtam rá mikor ki nyitotta a szemét.
Máris?- asitott egyett
Igen, ennyi is elég volt- nevetett mögöttem Ethan.
Na gyere- nyújtottam a kezem hogy felsegitsem a kanapéról.
Éhes vagy?- kérdeztem kedvesen a meg mindig félig alvo lányt.
Uhum- mondta miközben fejét mellkasomra tette és úgy ölelt át. Nevetve fogtam meg a kezét majd a csapattal együtt egy kajaldaba kezdtem őket húzni.

Mindenki ki kérte a kaját és már csak vártuk hogy el készüljenek.

Azért az elég jó- mutatott Ethan egy csajra a mellettünk lévő asztalnál.
A másik jobb- mondta Thomas majd ram néztek hogy dontsem en el a vitának induló beszélgetést.
Szerintem a szőke sokkal dogosebb- mondtam ezzel igazat adtam Thomasnak, Vicre néztem aki óvatosan El fele ficcentett.
Baba, jól vagy?- kerdeztem mosolyogva
Persze, jól vagyok- mosolygott majd mit sem törődve vele vissza fordultam a többiekhez.
Mondjuk, a vörös sem olyan rossz. Talán még az a legjobb. Te mit gondolsz erről Dam?- nézett rám Ethan
Nem tudom, nekem akkor is a szőke vitte a prímet.- mondtam vállat vonva majd ki érkezett a kajánk is. Mindenki el kezdett enni.
Dam..- biccentett egyett Vic a mellettünk ülő csaj banda szőke tagjára. Engem stirőlt... és ezt Ethan is eszre vette.
Barátom..- nézett rám- szerintem a szokenek is te jöttél be- nevetett ethan és mi előtt bármit szolhattam volna El két kezét éreztem meg az arcomon. Maga felé fordított és hosszú csókot nyomva a számra jelezte hogy én már foglalt vagyok.
Huh...- váltam el tőle, elégedett mosoly ult ki az arcára. El érte amit akart a csak finytorogva fordult vissza baratnoire.
Még egy lányt megnézel. Megverlek- fenyegetett meg
Jó jó, nyugi szívem- nevettem- bár ha ez jár érte akkor szívesen megnezek mindig egy lányt - húztam perverz mosolyra az arcom.
Bolond- forgatta a szemét majd folytatta az evést. Mikor befejeztuk az ebédet de inkább a vacsorát már annyira késő volt hogy annak számít. Taxit fogtunk és vissza mentünk a lakásra. Le pakoltuk a hangszereket amik mindig velünk jönnek majd mindenki szét széledt.

Dami- jött le a lépcsőn El
Igen?- fordultam hatra
Szerinted ezek mennek egymáshoz?- kérdezte barátnőm aki éppen egy piros sejem szerü felsőt és egy fekete ceruza szoknyát viselt.
Várj- álltam fel a kanapéról majd a fenekénél fogva magamhoz húztam.- tökéletes
Igazán? És mi lesz ha más férfiak is lecsokkaljok ezt itt hátul?- kérdezte mosolyogva
Nem lesz jó- raztam a fejem - egy mackó nadrág egy oversized pulcsi tökéletes- mondtam bólogatva.
Nem, ezt akarom felvenni holnap. Csak még ki kérem Vic véleményét is- mondta majd velem együtt a nappaliba indultunk.
Vic... szerinted ez így milyen?- kérdezte El Victol
Uhhaa, nagyon dögös és úgy látom Damianonak is bejon- nevette el magát mire én gyorsan le néztem. Kár volt.... jobb lett volna észre sem venni a dolgot.
Hallgass- ültem le a kanapéra lángoló arccal.
Mindenkivel meg esik. Főleg ha ilyen a barátnője- nézett Vic Elre.
Nem vagyunk együtt- csúszott ki a számon amit azonnal meg is bántam.
Valóban nem- mondta El majd vissza fel ment az emeletre.
Hat ezt elbasztad- mondta Vic fejet razva
Ha nem mondod is rá jövök- forgattam a szemem
Szerintem most hagyd egyedül- mondta Addison
Te csak hallgass, nem is tudom ki lépett le szó nélkül tőle- formedtem rá mire Ethan nekem állt.
Dam, nem tudom mi a fasz bajod van de Addisonrol szájjál le nem érdemli meg hogy így beszélj vele. Attól mert elessel is így beszélsz vele ezt nem teheted meg- állt elem Ethan
Elt ne emlegesd- mondtam idegesen
Mert? Fáj hogy ő az egyetlen lány akit igazán szerettel de meg is elbasztad??- nevetett az arcomba Ethan. Könnyek gyűltek a szememben, nem tagadom fájt és igaza volt Ethannak szeretem és szeretni is fogom és most mindent elbasztam azzal hogy le tagadtam a kapcsolatunk mikor ez igazán valóságos.
Na én mentem- mondtam flegman majd ki mentem a teraszra cigizni. Egy száll, két száll talán már három is oda lett amikor El jött ki cigizni. Egy szót sem szólt hozzám nem is nézett rám. Tudta hogy ez jobban fáj nekem mintha kiabálna velem.
El...- kezdtem bele de pont akkor nyomta el a cigit és ment be a konyhaba. Követtem, minden léptét.
Egy boros poharat vett elő akit csurig öntött vörös borral, majd le ult a kanapéra. Mellé ültem...

Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!Onde histórias criam vida. Descubra agora