Na helo srácok remélem tetszik! Kérek vissza jelzéseket Kösziii puszika❤
A srácok kimentek a színpadra én pedig a szokásos helyemen voltam. A banda hozzátartozóinál. Mivel rajtam és Jamesen kívül vagyis a banda menedzserén kívül senki nem volt itt ezért kényelmesen elfertunk a kanapén. Az viszont plusz pont volt hogy minden nemzetiségnek volt egy ilyen kis páholya.
Egyszer csak a zene megszolalt és a színpadon a szemem folyton egy valakit keresett és az Damiano volt. Viszont a bandan kívül senkit sem láttam a színpadon, Damiano sehol. Hol lehet?- futott végig a gondolat a fejemben. Ekkor meghallottam a hangját. Egyből felismertem a dalt. Zitti e buoni ennyit mondok. Sikeres szám ez teny de nem tudom hogy elég lesz e ez a nyeréshez. Gondolataimból kizokkenve figyeltem a bandát. Mindent tényleg mindent bele adtak. Victoriára néztem a zene az egész testet át járta ezt észre is lehetett venni Thomas ugyan így. Ethan pedig Ethan az ő arcáról sose tudsz le venni semmit. Damiano pedig betartva az ígéretet mindent elkövetett a győzelem érdekében. A banda minden tagjával énekelt egy két sort majd vissza tért a közönségre. Mikor elért a szám az utolsó sorokhoz vissza sétált Ethanhoz a pódiumra majd drámaian sétált le onnan.Az utolsó szó is elhangzott majd fáradtan dobta le magát a színpadra.
Ügyesek voltatok- dicsértem meg a lihego csapatot.
Köszi- mosolygott Victoria.
Örülök hogy itt vagy- ölelt magához Damiano.
Én örülök hogy ennyire borzasztoan ügyes voltál oda fent- mosolyogtam rá büszkén.Ezután még jöttek egy páran. Nem hazudok, tényleg jók voltak a srácok de volt egy két produkció ami miatt ők is bizonytalanok lettek. És akkor elérkezett az az idő, vagyis amikor bejelentik a győztes csapatot. Izgatottan vártuk a végeredményt. Legszivesebben leutottem volna a kommentátort. Annyira lassú volt.
Össze néztek a pontokat majd mégegyszer a közönség által adott pontokat is hozza adtak. Sorban estek ki a csapatok. De egyenlőre még nem hallottuk az olaszok jelzőt. Úgyhogy még örülünk.És a 2021-es Euró Vision győztese a Måneskin Olaszországból- kiabálta a srác. A szívem hirtelen kihagyott egy ütemet. Felfogni se tudtam mi történik. Az egyik pillanatban lefagyva állok a kivetitore nézve a pontszámot a másikban pedig már Damiano ölelő karjában találom magam. Hihetetlenül boldog volt a csapat ahogy én is örültem ennek az óriási sikernek. Nagyon ügyesek voltak, még talán el is sírtam magam de szerencsére ezt senki se látta.
El se hiszem Eles- ölelt még mindig Damiano.
Én sem- szipogtam mellkasaba
Te sírsz?- lépett el tőlem egy fél lépést.
Nem- hazudtam majd újra karjaiba furtam magam.
Ahhw annyira aranyos vagy- emelte fel az állam hogy a szemébe tudjak nézni. Zavarba ejtően helyes volt most. Nem mintha alapból nem lenne na de most...
Köszönöm hogy eljottel és hogy végig velem, velünk voltál- csókolt meg Damiano úgy hogy senki ne vegye észre de pechunkre az egész kivetítőn mi voltunk.
Dam- váltam el ajkatol.
Nem érdekel- mosolygott rám és újra megcsokolt mosolyogva viszonoztam.
A banda át vette a nekik járó kupát majd újra eljatszottak az elobb eloadott dalt. Büszke voltam mind a négyre, hatalmas teljesítmény ez.***
Jöhetnek a kérdések- ult le nevetve Victoria egy hosszú asztal egyik végébe. Én a színpad mögött/melett voltam és onnan figyeltem Jamesel a tortenteket.
Mennyit készültek erre?- érkezett az első kérdés.
Nagyon nagyon sokat készültünk erre de meg érte- mondta Ethan Damiano csak helyeslő pillantassal figyelte a nagy tömeget.
Victoria mindig is basszus gitárral játszottál?
Igen, van mikor elő veszek egy sima gitárt de a legtöbbször a basszust választom.- mosolygott kedvesen a lány.
Damiano! Van barátnőd?- tette fel a kérdést egy fiatal lány. Általában sokakat érdekel ez az információ hisz azért valljuk be Damiano elég helyes srác. És fogadni merek hogy a fiatal lányok szívébe is belopta magát. Mindezt hátra hagyva kíváncsian figyeltem Damiano válaszát.
Igen van- mosolygott kedvesen
És megtudhatnánk a lány nevét?
Eles Harrison- mosolygott le rám a színpadról. - És ha már úgy is itt tartunk. El kérlek gyere fel- intett fel a színpadra. Kerdon néztem jamesre de ő jóváhagyta hogy felmehetek úgyhogy ezt is tettem.
Ülj ide- súgta és a mellette levo székre mutatott. Leültem fura volt fent a színpadon velük.
El, mióta vagytok együtt Damianoval?
Kicsi kihagyásal fél éve.- adtam választ.
És boldog vagy vele?
Természetes, Damiano egy hihetetlenül jó szívű és kedves srác. Mindig próbál a kedvemben járni. Egyszerűen imádom- mosolyogtam rá a kérdést fel tett lányra. Damiano keze viszont a combomra csúszott.
Támogatod őt mindenben?
Igen, amiben csak tudom. Itt is adtam nekik az energiát és büszke vagyok rájuk hogy elérték a céljukat. Gratulálok srácok- néztem végig a bandán.
Eles, mit dolgozol?
Énekes vagyok, bár még csak most kezdődik az egész karrierem.- mondtam
Egyszer énekelhetnél a bandával.
Ez nem rajtam múlik hanem a srácokon. És szerintem ilyen nem lesz mivel nem vagyok Maneskin tag- mondtam
Ne hulyeskedj. 100%-os Måneskin tag vagy- nézett rám Victoria. Meglepett hogy így gondolja. De azért egy köszönömot eltatogva Damiano kezéért nyúltam.
A legtöbb kérdés neked szól baby- mondta nekem Dam.
Tudom- jöttem zavarba.
Van olyan dal amit segítettél megirni nekik?
Igen az egyik dalban nekem is benne van a kezem. Azt hiszem most Sh*t blvd néven van az albumok között. Minden képp hallgassátok meg- mondtam elismerően.Egy csomó kérdés nekem érkezett. De azért a csapathoz is érkezett egy pár. Mikor befejztük a riportot a srácok át öltöztek és indulhattunk is vissza haza.
Egész úton ricsaly volt ami várható volt hisz basszus most nyertek meg az euró visiont.Haza érve Damiano le tette egy biztos helyre a kupát majd fel ment tusolni. A többiek pedig a konyhában ettek. Thomas viszont túl volt porogve ezért kajalas helyett az asztal mellett táncolt.
Mindenki röhögve figyelte mit össze nem szerencsétlenkedik.
Meguntam az ugráló Thomast nézni aki lassan már kidol a levegő hiánytól úgyhogy inkább felmentem én is az emeletre.Damiano
A zuhanyzóban álltam és hagytam hogy a meleg víz el öntse a testem.
A folyó vízcsepekket figyeltem a csempén. A gondolataim teljesen elöntötték az elmém. Minden félén gondolkodtam. Örültem hogy a srácok ennyire befogadtak Elt és hogy ilyen jól viszonyulnak hozzá. Még Victoria is hála istennek. Nagyon jól ki jönnek ami nekem csak előny mert azért jól esik az embernek ha a szerelme és a legjobb barátja is barátok. Tudom hogy El is szereti a srácokat.Szia- éreztem meg két kezét a hasamon. Végig szaladt rajtam a hideg.
Hát te?- fordultam szembe vele.
Hiányoztál- mondta lebigyesztve alsó ajkát. Egy mosoly kíséretében megcsókoltam.
Fürödni szeretnék- váltam el ajkaitol.
Azt majd később megteszed- mondta és ajkaimra tapadt. Minden csókját viszonoztam. Imádom ajkai ízét semmi pénzért nem ezt az érzést amit ki vált belőlem. Zavarban van érzem rajta. Lehet hogy a fedetlen testem váltja ki ezt belőle.Fenomenális érzés volt ahogy a karjaimban tarthattam és közben a fejünkre folyt a víz a zuhanyból. Gyönyörű gesztenye barna haja csak úgy rendezetlenűl tapadt vizes testéhez. Kezemet arcára tettem úgy húztam magamhoz közelebb. Ajkai még mindig vanília ízt árasztottak.
Damiano- mondta ki a nevem majd ajkaim levándoroltak nyakához. Apró puszikkal hintettem be a területet. Fejét a plafonra emelte így szabad teret adott nekem a nyakához. Ki is használtam néhol meg is szívtam a területet ami miatt lila foltok keletkeztek nyakán.
Egy határozott mozdulattal az ölembe vettem majd törülközőt terítve magunkra hogy a lebukás veszélye minél kisebb legyen át vittem a szobámba. Óvatosan tettem le az ágyra majd megszabadulva a minket takaró anyagtól felé hajoltam. Végig csókolgattam hasát. Egyik kezem érzékien masszírozni kezdte bal mellét.
Vissza tértem ajkaihoz és hagytam hogy most ő diktáljon. Hasamon ülve csókolt engem majd lejjebb vándorolt és megállt férfiasságomnál. Kacér mosoly jelent meg ajkain majd kezebe vette a leggyengébb pontom és szájával kezdett el kényeztetni. Lassan húzta ki és dugta vissza. Pár percenként ellenőrizte reakciómat. Mikor észre vette hogy mindjart kész vagyok vissza tért az eredeti álláshoz. Vagyis az íranyitás újra az én kezemben van.
Nem akartam hogy Ő kimaradjon a gyönyörből úgyhogy nyakától teljesen a hasa aljáig végig csókolgattam. Nőiességéhez érve kényeztetni kezdtem nyelvemmel. Sóhajok néhol nyögések hagytak el száját amitől még magabiztosabb lettem. Kezemet szorítva jelzet hogy mindjart elmegy ezért abba hagytam nem akartam hogy a nyelvemtől menjem el.
Csókolni kezdtem és fúrfangosan csók közben hatoltam belé. Lassan majd egyre fonozatosabban kezdtem el mozogni benne. A végére már egészen durva voltam.
Remegő lábait láttva tudtam hogy jól végeztem munkám. Kissé fáradtan levegőért kapkodva feküdtem le mellé.
Mellkasomra feküdt és mutatóújjával finoman kezdte átrajzolni a testemen található tetovalasokat.Majd én is akarok tetkót- simogatta hasam
Tenyleg? És milyet?- kérdeztem kíváncsian
Azt még nem tudom, de szeretném ha köze lenne hozzád- nézett fel rám cuki nagyra nyílt pupillakkal. Egy apró csókot adtam ajkaira amik el is mosolyodtak.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!
FanficTuti hogy neked szól- lett izgatott barátnőm. Ne hülyéskedj!- nevettem fel gyerekes viselkedésén. Mondom... ki másnak szólna?- kérdezte értetlenül, és ezzel a kérdéssel igazán megfogott... nem tudom ki az akinek szólhatott ha jobban ismertem volna a...