Új érzések

200 8 5
                                    

Eles

El- szólt oda nekem Jac- Jó lesz a holnap a vacsorára?- kérdezte mosolyogva
Igen- mosolyogtam rá kedvesen
Kiraly- mosolygott meg mindig majd vissza ment a Maneskinhez. Én gyorsan össze készültem a próbára a többiek pedig Damianora vártak. Kis idő múlva vissza is jöttek Ethannal együtt. Egyikőjük se nézett rám. Lehet hogy most elbasztam ezzel az összes barátom bizalmat???

A banda elment viszont Jacobo meg maradt megnezni a probam. Nagyon szét szórt voltam nem voltam száz százalékos... sok minden kavargott a fejemben újra. Ha nincs mellettem Damiano akkor olyan nagyon stresszes és feszült a hangulatom.

El! Hagyjuk, majd holnap talán jobb lesz- mondta Dany bízva hogy igaza van és holnap már jobb lesz.
Rendben- mondtam egyhangúan majd össze pakoltam mindenem és készen voltam a haza útra.

Baj van?- kerdeze Jacobo
Igen, nagyon sok minden bánt most... de ezt nem neked kéne ki tárnom- mondtam egyhangúan majd elsetaltam mellette.
El, ne haragudj hogy kellemetlen helyzetbe hoztalak. Nem akarok nyomulni meg semmi de nagyon zavarba vagyok a közeledben- nézett mélyen a szememben. Szavait nem is tudtam el hinni. Ő és Dam két külön világ. Jacobo David készen van egy kapcsolatra Damiano David pedig még csak most fog készen állni egyre. Annyira kedvesen és gyengéden szólt hozzá, jól estek szavai talán még zavaromban el is pirultam.
Ez, nagyon hízelgő Jac, de nem akarok el sietni semmit. Hamis reményeket meg meg jobban nem akarok szitani benned. Szóval szerintem maradjunk egyenlőre az első randinál és utána látjuk majd mi sül ki belőle- utasítottam el kedvesen.
Rendben- mosolygott kedvesen- az 5 randis szabály nálad is érvényes?- kérdezte meg
Igen!- vágtam rá egyből. Nevetett
Elvigyelek?- kérdezte kedvesen mosolyogva rám. Annyira úri ember ez egy plusz pont már most.
Azt megkoszonom- mosolyogtam halványan majd beülve a kocsiba pikk pakk haza is értem. Elkoszontem Jacobotol és be mentem a házba.

A kanapéra vágtam le magam, a tévét belapcsolva kezdtem el valami normalisat keresni netflixen,de nem sokat értem vele mert nem találtam semmit ami érdekelne most. Fáradtan doltem hátra és becsuktam a szemem egy kicsit kipihenni a mai napot. Amikor a telefonom pittyegni kezdett.

Dam: haza értél?
Én:igen
Dam: akkor el érted a buszt. Hála istennek!!!
Én: nem azt le késtem Jacobo hozott haza

Erre már nem kaptam választ. Ezer biztos hogy, haragszik de nem érdekel. Ha képes itt hagyni egyedül mindenki nélkül akkor én nyugodtan randizhatok Jacoboval.

Sietnem kell mert mindjárt el kések...

Jacobo: hol vagy?????
Én: fél úton, mindjárt ott vagyok. Csak fél óra.
Jacobo: Oda megyek!
Én: Nem muszáj Jac van lábam tudok en sétálni...
Jacobo: Ne hülyéskedj. 5 perc és ott leszek.

Nagyon kedves tőle hogy értem jön. Damiano nem hiszem hogy meg tette volna vagyis inkább nem tudom hogy csinált e volna ilyet ...
Be is tartotta a szavát. Nem sokkal később hogy beszéltünk Jacobo jelent meg mellettem.

Szia- szállt ki az kocsiból.
Szia- mosolyogtam rá kedvesen
Na gyerünk- utasított majd kinyitva nekem az ajtót be is ültetett. A kocsi előtt végig jöve ult be mellém majd felém pillantott.
Mi az?- kérdeztem piros arccal.
Nagyon szép vagy- mosolygott rám majd a kocsit elinditva el is indultunk.

Útközben csak úgy szikrázott a levegő. Jacobo próbált közeledni felem amit en engedtem is neki. A kezemet fogva váltott át kettesből ötösbe.

Köszönöm, hogy ennyire kedves és közvetlen vagy velem- simitotta meg a kezem fejét hüvelykujjával.
Te vagy kedves velem nem én veled- sütöttem le a fejem- én... én elég távolság tartó voltam veled- néztem ki az ablakon ...
Dehogy is..  ez tok normalis hallottam Danytol hogy most vagy túl egy szakításon...- nézett rám
Ohh... ne haragudj hogy nem szóltam...- néztem rá reménykedve
Dehogy is ezért ne kérj bocsánatot. Nem erőltetek semmit, mindent szépen apró lépésben- mosolygott ram kedvesen.- mint például ez. Na ez egy jó kezdett- emelte fel a kezeinket amik össze vannak kúlcsolva. Úgy fogtam a kezét mintha félnék attól hogy el enged...

Megérkeztunk a studihoz, kiszalltunk a kocsiból és be is mentünk mindenki ott volt. A Måneskin is ott volt...

Sziasztok!- köszöntem kedvesen. Damiano egyből rám szegezte a tekintetét.
Szia El- köszönr Dany
Szia- ölelt meg hátulról Vic. Thomas intett egyet a fejével ethan pedig rám sem nézett...
Ki kezd?- kérdeztem a producert.
Te- válaszolta majd a kezembe nyomott egy gitárt és be küldött a terembe... eleget tettem keresenek és egyből a próba terembe léptem.

Ma sokkal jobb voltam mint tegnap, talán tényleg sikerült ki pihennem magam. Vagy csak Jacobo kedvessége és jelen léte be töltötte az űrt ami eddig bennem volt... úgy érzem kezdek bele szeretni...

Az utolsó dalomat is végig énekelve hagytam abba a mai próbát. Vissza mentem a többiekhez a vezerlobe. Dany megdicsert majd a többieket irányította be a terembe. Le ültem a kanapéra mert szerettem volna megvarni Jacobot. Mellém ült, nem nagyon érdekelte az öccse próbája... inkabb velem volt elfoglalva.

Muszáj ezt végig megvarni?- dolt hatra hisztériukusan. Nevettem viselkedésén.
Ne nevess- bökte meg az oldalam, mivel csikis vagyok egy kisebb nevetes hagyta el a szám.
Ohh, csikis vagy- húzott perverz mosolyt az arcára és elkezdett csikizni.
Jacobo..-  nevettem- hagyd abba- kerleltem. Már vagy 5 perce biztos kezei között kínoz, már a könnyem is kifolyt annyira nevettem.
Hé, hé- fogtam kezem közé arcát- hagyd abba kérlek- néztem a szemébe boci szemekkel.
Jó... legyen- forgatta meg a szemét majd vissza ult mellém. Fel lélegezve ültem én is vissza a rendes pozícióba. Fáradtan dűtöttem a vállára a fejem.
Utállak- mondtam rá se nézve
Dehogy utalsz.- nevetett fel- sőt szerintem igenis szeretsz- fordult felém, egyik kezével lágyan simitotta meg az arcom majd közelebb hajolt ajkamhoz, azt hittem megcsókolni akar emiatt el is pirultam... de nem tette a fülemhez hajolt.
Erről beszélek- suttogta fülembe majd megpuszilta a fülem mögötti részt. Nem is kell mondjam hogy érintese teljesen össze zavarta a testem...
Este találkozunk- mosolygott rám Jac majd fogta a hátizsákját és ott hagyott magamra... pedig én meg akartam csókolni.......

Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora