Sziasztok! Vissza jelzéseket várok a kommentekben hogy meg mindig tetszik nektek a könyv?
Ne haragudjatok hogy ez ilyen unalmas és rövid lett de cserébe megprobalok hozni még egy részt még a mai napon. Addig is legyetek jók puszi❤Elég hosszúra sikeredett az út és ráadásul még unalmas is volt az egész de megérte mert végre oda értünk.
A hozzánk méltó első helyre tolakodtuk magunkat majd vártuk hogy a banda a színpadra lépjen.Damiano
10 perc van a kezdésig, piros bőr szerkóban volt az egész banda, egyen ruha volt mint mindig ma is hozni akartuk a formánkat.
A lelki állapotod hagyd a színpad mellett- veregette meg a vállam Vic én csak beleegyezően bólogattam. Be mondták a mikrofonba a bandánk nevét ami azt jelenti hogy kezdünk. Egy nagy levegő vétel utan mosolyogva léptem ki a színpadra.
A zitti e buonival kezdtünk...Mondtam hogy jó leszel- súgta oda nekem Thomas csak egy mosolyt kapott majd a közönség felé fordultam és ott volt Ő is, ezúttal kicsit jobban bele élte magát a koncertbe de még mindig nem örjöngött. Mosolyt csalt az arcomra jelenléte.
Else
A banda feljött a színpadra, csodálattal a szememben néztem ahogy a csapat tagok magukévá teszik az egész színpadot, a maneskin teljesen más banda mint a többi ők élvezik is amit csinálnak és ez az előadás módban is meglátszik.
Mosolyogva néztem a front énekest aki a tagok között járkált, piros bőr ruhában voltak, nagyon jól állt nekik ez a szín és ment a dzsekimhez is...
Semmi másra nem tudtam figyelni csak Damianora, annyira csodálatos volt ahogy bejarja a színpadot és ahogy énekel csodálatra méltó tényleg, kicsit később az óriási tömegben ki szúrt engem is egy mosolyt kaptam tőle amit viszonoztam is. Majd közelebb jött a színpad elejéhez és úgy folytatta az egészet, a fiatal lányok csak így kapkodtak mindenki akart egy érintést tőle, aranyos...***
Már egy 20 perce tart az előadás és nem tudom megunni. Egesznap hallgatnám őket annyira kiralyak.Mindenki nezte őket, az őrült rajongók már kezdtek fáradni egyre kevesebb ember ugrált és üvöltött.
Egyszer csak arra lett mindenki figyelmes hogy Damiano levágja magát a földre és elhasal közvetlen előttem. Meglepett majd énekelt tovább, egy homlok puszi után fel is állt és befejezte az utolsó dalt is... elpirultam nem is kicsit, a meglepettség kiült az arcomra, körülöttem senki veluk együtt én se értettem hogy mi történt az előbb...Damiano
Vége lett a koncertnek majd lementunk átöltözni mert elég kényelmetlen volt ez a ruha.
Láttad milyen fejet vágott?- kérdezte nevetve Ethan
Nem, milyet?- kerdeztem
Meglepődött és még ha jól láttam el is pirult- mondta Vic.
Rosszul láttad- mondtam flegman.
Dam, te teljesen vak vagy- mondta Vic és ő is öltözött tovább.Else
Barátnőm a színpad mögé ment mert VIP jegye volt, minden áron beszélni akart a tagokkal. Mondtam neki hogy engem semmi áron ne is hozzon fel. A halucináció nevetsegesek.
Míg ő hátul volt addig én leultem egy bárhoz és ki kértem magamnak az italom.Képzeld! - jött oda hozzam Addison boldogan.
Mond- neztem hátra rá.
Úristen Úristen Úristen- kezdett el ugrálni.
Mondjad már- formedtem rá egy kicsit.
Ethan elhívott randizni- mondta mosolyogva
Gratulálok- varázsoltam magamra egy mosolyt.
Köszi- ult le mellém és rendelt ő is magának egy italt. Majd szépen lassan haza mentünk, bármennyire is bennem volt hogy találkoznom kell Damianoval meg sem akartam valahogy ezért inkább haza vanszorogtam.*reggel*
Kivételesen egy koncert ahol nem jöttem haza full részegen, így most reggel sem voltam másnapos, kicsit hallottasan kimasztam az ágyból és letusoltam egy lenge ruhát vettem fel magamra mert úgy voltam vele hogy ugyse megyek sehova, de szerintem ez úgy is változni fog. Addison majd kitalál valamit.
Megreggeliztem majd zenét hallgattam és vártam azt a váratlan hívást baratnőmtől ahol kitalal valami óriási baromságot mert unatkozik. Nem sok idő kellett már csörgött is a telefonom.
Szia!- szóltam bele kedvesen.
Szia! Most azonnal menj fel a YouTubera- parancsolt rám
Minek?- kérdeztem értetlenül.
Fent van a Maneskin új dala- mondta vidáman. Eleget tettem keresenek. Bekapcsoltam a gépem és elinditottam az alkalmazást. Meghallgattam a számot, nem lett rossz de meg mindig nem értettem hogy miért volt ez annyira fontos.
Igen, mi van vele?- kerdeztem.
A szöveg, egy lányról szól egy koncerten, ez tuti te vagy- mondta
Ugyan már Addison, rajtam kívül még több ezren voltak azon a koncerten. Meg lehet hogy nem is arról a koncertről van szo- mondtam gondolkodva.
Még hogy nekem vannak halucinációim, szerintem meg neked. Nagyon vak vagy, elsőnek az első koncert aztán az ölelés,tegnapi koncerten a homlok puszi most meg ez a dal. Egyértelmű El!- mondta idegesen és lehet benne valami de nem szeretném el bízni magam inkább gondolok a legrosszabbra.
Ha te mondod de szerintem akkor is nekem van igazam- mondtam majd abba is hagytuk a beszélgetést.
YOU ARE READING
Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!
FanfictionTuti hogy neked szól- lett izgatott barátnőm. Ne hülyéskedj!- nevettem fel gyerekes viselkedésén. Mondom... ki másnak szólna?- kérdezte értetlenül, és ezzel a kérdéssel igazán megfogott... nem tudom ki az akinek szólhatott ha jobban ismertem volna a...