Az említett személy pedig csak szemét forgatva folytatta munkásságát.
Jó az illata- bokoltam mosolyogva
Köszi- mosolygott vissza rám. Istenem milyen édes
Megtanithatnal rá- oleltem át
Nekem más terveim vannak veled- mosolygott
Perverz- ütöttem meg nevetve.**
Tessék- tette le elem a meg gőzölgő etelet.
Köszönöm- mosolyogtam majd bele is kezdtem. Finom volt, értem már hogy Jacopo is honnan tud így főzni. Családi örökség...
Ez nagyon finom lett- mondtam teli szájjal
Finomabb mint a jacopoé?- kérdezte. Jézusom ő ezt most komolyan megkerdezte? Csak nem féltékeny?
Féltékeny vagy?- kerdeztem vissza tartott nevetessel.
Te jó ég! Dehogy is- hazudott
Látom rajtad- mosolyogtam
Jó, lehet- adta be a derekát.
Nem kell, nincs mire- vontam vállat. Mikor be fejeztük a kaját én leultem a kanapéra de nem sokkal később Thomas jött le a lépcsőn azzal hogy ha nem sietünk akkor elkesunk a probarol. Úgy hogy mindenki villám gyorsba váltott és pillanatok alatt készen voltunk az útra. Mindenkinél ott volt minden. Hangszer, víz, ruha stb úgyhogy el is indultunk. Egy laza 30 perces taxizás után oda is értünk. A srácok elmentek az öltözőbe én pedig a vezerlobol figyeltem őket. 10 vagy lehet volt az 15 perc is de készen lettek és elkezdtek a próbát. Damiano kivételesen nagyon ügyes volt, nem tudom mi lehetett vele Akkor amikor Párizsban voltam..El, szia te is itt vagy?- jelent meg mögöttem Jacopo kerekes szekben. Rossz így látni de legalább jól van.
Szia, igen kivételesen most volt is kedvem eljonni - intettem a színpadon éneklő fiú felé
Örülök hogy így döntöttél. Legalább boldog vagy vele- mosolygott kedvesen és láttam rajta hogy komolyan gondolja. Jól esett hogy bízik bennem.
Ja igen, had mutassam be Emilyt. Ő fog nekem segíteni egy darabig amíg fel nem épülők- mutatott a háta mögött álló lányra. Félelmetesen is ismerős volt valahonnan csak tudnam hogy honnan.
Szia, Eles Harrison- nyújtottam a kezem
Emily Barent- mondta kedvesen de meg is furán olyan mintha kellemetlenül erezne magát vagy nem is tudom. Na mindegy nem szenteltem neki több figyelmet inkább a színpadot néztem.
Emily is majd kieso szemekkel nézte az énekes minden mozdulatát. Ha eddig kedvesnek tartottam hát akkor most ezt vissza is vonom.Ügyes voltál- mentem le Damianoékhoz
Köszönöm baby- csókolt meg
És persze ti is- mosolyogtam a bandára
De mi azért nem kérünk csókot- nevetett Thomas
Hahhaa nagyon vicces- ironizáltam.Jacopo
El és az énekes fiú együtt vannak?- kérdezte Emily csillogo szemekkel. Rossz elő érzetem van..
Igen, miért?- kérdeztem kíváncsian
Az kár, tok helyes- mosolygott kacéran. Uhuuu ha ezt meg tudja Eles kicsinalja a csajt...Eles
Mivel a próba jól sikerült ezért elmentunk enni valamit a közeli étteremben ahova természetesen Jacopoék is velünk jöttek. Ő sem maradhat ki semmiből sem.
Ezt a bandára és Damianora- emeltem fel a poharam majd többiekkel együtt kocintottunk.
Köszönöm- suttogta fülembe, teljes extazis ennyit mondanék megőrjit egyetlen kis hanggal amit nekem szan. Egy érintés és volt El nincs El. Elszallok de konkrétan tényleg az egyik pillanatban még a többiekhez beszélek és vihorászok a másikban pedig realizálóm hogy Damiano lágyan simogatja combom amitől a fellegekben járok. És le se akarok onnan jönni.Hajnali 1 van körülbelül, mindenki végzett a kajával és haza felé tartottunk. Mikor Emily túl feltűnően kezdett nyomulni Damianora a srác pedig hidegverrel beszélgetett tovább vele. Fel sem tűnt neki ahogy próbálja fel szedni.. ideges lettem ezt a mellettem sétáló Ethan is látta.
Ne tégy olyat amit megbánnál- mondta majd végig simitott a hátamon.
Veszélyes a csaj- mondta Jacopo
Igen látom- mondtam az idegtol majd szetrobbanva
Beszélj Dammel- nézett fel rám
Nem- vágtam rá egyből
Kíváncsi vagyok hogyha nem szólok nem figyelmeztetem vagy éppen nem cseszem le akkor észhez kap e- mondtam bosszúsan. Viszont idő közben megérkeztunk ezért mindenki elment aludni. Vagyis majdnem mindenki ugyan is en egyedül hajtottam le a fejem az ágyra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hírességbe szeretve | Damiano David ff. | BEFEJEZETT!
Hayran KurguTuti hogy neked szól- lett izgatott barátnőm. Ne hülyéskedj!- nevettem fel gyerekes viselkedésén. Mondom... ki másnak szólna?- kérdezte értetlenül, és ezzel a kérdéssel igazán megfogott... nem tudom ki az akinek szólhatott ha jobban ismertem volna a...